Bekijk volle/desktop versie : sollicitatie brief....



27-03-2011, 14:23
salaam alaikom...

wie wil mijn sollicitatie brief nakijken of het goed is??? het is voor het eerst dat ik er een heb gemaakt graag wil ik dat jullie mij gaan corrigeren voor de fouten of ik het beter anders kan gaan zeggen..

wie o wie ben je erg dankbaar

wa salaam

27-03-2011, 16:09


Ik zou hem wel voor je willen nakijken als je me de kans geeft! :-)

27-03-2011, 16:38
Naam: eigen naam en adres
Adres:
Postcode, woonplaats
Telefoon nummer:


plaats naam 26 Maart 2011

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij solliciteer ik naar de functie BBL pedagogisch medewerker in uw kinderdagverblijf.

Dit jaar heb ik besloten om verder te gaan met mijn opleiding spw3 ik wil dat graag in BBL gaan doen zo kan ik leren en werken tegelijk. Voor deze opleiding ben ik opzoek naar een leuk leerbedrijf waar ik veel kan leren.
Het is mijn bedoeling om fulltime te komen werken en 1 dag in de week naar school te gaan om theorie te leren. De opleiding begint in augustus/september 2011 op het ROC ASA

na het afronden van mijn opleiding zorg en welzijn mbo niveau2 ben ik een tijdje gestopt met studeren nu wil Ik wil graag verder gaan met de opleiding pedagogisch medewerker. Ik wil graag met kinderen werken omdat kinderen leuk zijn en omdat ik het leuk vind om samen met de kinderen bezig te zijn zoals spelen,boekjes voorlezen, zingen en creatief bezig zijn.

de functie kinderleidster vallen voor taken als voorlezen, verschonen en voeden. Het belangrijkste vind ik echter,dat je als leidster je in het kind moet kunnen verplaatsen zonder uit het oog te verliezen dat het leiding nodig heeft om zich veilig te voelen.
Kinderen zijn spontaan, ze zeggen eerlijk wat ze ergens van vinden, dat is zo bijzonder aan hun je bouwt een vertrouwende band met de kinderen op.

Ik ben zeer flexibel ingesteld en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Communicatie vind ik een belangrijk werktuig en één die ik zeker bezit, zowel naar collega’s toe als naar ouders en natuurlijk de kinderen.

ik ben zeer creatief en houd ervan om met de kinderen op die manier bezig te zijn.
Ik leer snel, en omdat ik zelf een moeder ben vind ik het extra leuk om met kinderen te werken en bezig zijn.

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn curriculum Vitae. Uiteraard zou ik mijn sollicitatie graag nader toelichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,

Eigen naam


Bijlage: curriculum Vitae









alvast bedankttttt

27-03-2011, 21:06
niemanddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

27-03-2011, 23:16


Ik was de heledag afwezig en heb dus niet nauwkeurig jou sollicitatie hebben kunnen nakijken. Ik heb de zinsfouten eruitgehaald & hoop dat het nu ietsjes beters is! :P

--------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij solliciteer ik naar de functie BBL pedagogisch medewerker in uw kinderdagverblijf.

Dit jaar heb ik besloten om verder te gaan met mijn opleiding spw3. Ik wil dat graag in BBL gaan doen zodat ik kan leren en werken tegelijk. Voor deze opleiding ben ik opzoek naar een leuk leerbedrijf waar ik veel kan leren.
Het is mijn bedoeling om fulltime te komen werken en één dag in de week naar school te gaan om theorie te leren. De opleiding begint in augustus/september 2011 op het ROC ASA.
Na het afronden van mijn opleiding Zorg & Welzijn MBO niveau 2, ben ik een tijdje gestopt met studeren. Nu wil ik weer verder gaan met de opleiding pedagogisch medewerker. Ik wil graag met kinderen werken, omdat kinderen leuk zijn en omdat ik het leuk vind om samen met kinderen bezig te zijn met onder andere: spelen, boeken voorlezen, zingen en creatief bezig zijn.

De functie kinderleidster vallen voor taken als voorlezen, verschonen en voeden. Het belangrijkste vind ik echter, dat je als leidster je in het kind moet kunnen verplaatsen zonder uit het oog te verliezen dat het leiding nodig heeft om zich veilig te voelen.
Kinderen zijn spontaan, ze zeggen eerlijk wat ze ergens van vinden. Dat is zo bijzonder aan hun je bouwt een vertrouwende band met de kinderen op.

Ik ben zeer flexibel ingesteld en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Communicatie vind ik een belangrijk werktuig en één die ik zeker bezit, zowel naar collega’s toe als naar ouders en natuurlijk de kinderen.
Ik ben zeer creatief en houd ervan om met de kinderen op die manier bezig te zijn. Ik leer snel. En omdat ik zelf een moeder ben vind ik het extra leuk om met kinderen te werken. (toevoegen tot 1..)

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn curriculum Vitae. Uiteraard zou ik mijn sollicitatie graag nader toelichten in een persoonlijk gesprek.

~etc..

Misschien kan je nog even hierop kijken.. http://zakelijk.infonu.nl/banen/30779-voorbeeld-sollicitatiebrieven-officiele-sollicitatiebrief.html

27-03-2011, 23:18
ik ben hier ook niet goed in maar er vallen me een paar dingen op. misschien dat je er wat mee kan... ik heb het erbij geschreven.

Naam: eigen naam en adres
Adres:
Postcode, woonplaats
Telefoon nummer:


plaats naam 26 Maart 2011

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij solliciteer ik naar de functie BBL pedagogisch medewerker in uw kinderdagverblijf.

Dit jaar heb ik besloten om verder te gaan met mijn opleiding spw3 ik wil dat graag in BBL gaan doen zo kan ik leren en werken tegelijk. Voor deze opleiding ben ik opzoek naar een leuk leerbedrijf waar ik veel kan leren.
Het is mijn bedoeling om fulltime te komen werken en 1 dag in de week naar school te gaan om theorie te leren. De opleiding begint in augustus/september 2011 op het ROC ASA. (goed stukje)

na het afronden van mijn opleiding zorg en welzijn mbo niveau2 ben ik een tijdje gestopt met studeren nu wil Ik wil graag verder gaan met de opleiding pedagogisch medewerker. Ik wil graag met kinderen werken omdat kinderen leuk zijn en omdat ik het leuk vind om samen met de kinderen bezig te zijn zoals spelen,boekjes voorlezen, zingen en creatief bezig zijn. (ik vind de zinnen een beetje te lang)

de functie kinderleidster vallen voor taken als voorlezen, verschonen en voeden. Het belangrijkste vind ik echter,dat je als leidster je in het kind moet kunnen verplaatsen zonder uit het oog te verliezen dat het leiding nodig heeft om zich veilig te voelen.
Kinderen zijn spontaan, ze zeggen eerlijk wat ze ergens van vinden, dat is zo bijzonder aan hun je bouwt een vertrouwende band met de kinderen op. (laatste zin ook te lang.)

Ik ben zeer flexibel ingesteld en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Communicatie vind ik een belangrijk werktuig en één die ik zeker bezit, zowel naar collega’s toe als naar ouders en natuurlijk de kinderen. (goed)'

ik ben zeer creatief en houd ervan om met de kinderen op die manier bezig te zijn.
Ik leer snel, en omdat ik zelf een moeder ben vind ik het extra leuk om met kinderen te werken en bezig zijn.(de brief wordt te langdradig, je kan dit stukje beter verwerken in de 3e of 4e kopje)

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn curriculum Vitae. Uiteraard zou ik mijn sollicitatie graag nader toelichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,

Eigen naam


Bijlage: curriculum Vitae

28-03-2011, 13:34
heey heel erg bedanktttt voor het na nijken