Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie gebruikt Mixed chicks?



Pagina's : [1] 2

27-03-2011, 13:05
Zijn er dames hier die mixed chicks gebruiken?

27-03-2011, 13:08


wat is mixed chicks?

27-03-2011, 13:17
Ik gebruik mixed chicks, vind het fijn in gebruik, voorkomt het pluizen (grotendeels) en is niet plakkerig of vettig. Je zou het een keer moeten uitproberen of wat voor jouw haartype is.

27-03-2011, 13:18

Citaat door Didi406:
wat is mixed chicks?

Haarstyling speciaal voor krullend haar.

27-03-2011, 13:21



Citaat door SilentWish:
Ik gebruik mixed chicks, vind het fijn in gebruik, voorkomt het pluizen (grotendeels) en is niet plakkerig of vettig. Je zou het een keer moeten uitproberen of wat voor jouw haartype is.

Heb jij krullend haar? M'n haar is zacht, alleen pluist het snel. Het blijft eventjes mooi in model. Daarom ga ik die mixed chicks bestellen...op internet en youtube las ik veel positieve verhalen. Alleen vind ik het best duur.

27-03-2011, 13:33

Citaat door Ambreen:
Heb jij krullend haar? M'n haar is zacht, alleen pluist het snel. Het blijft eventjes mooi in model. Daarom ga ik die mixed chicks bestellen...op internet en youtube las ik veel positieve verhalen. Alleen vind ik het best duur.



Ik heb een bos krullen ja, heb al vanalles uitgeprobeerd wat bij anderen wel goed helpt zoals mousse of gel...voor mij was het niks. Mixed chicks is creme-achtig dat vind ik prettiger in gebruik. Kwestie van uitproberen hoe het bevalt en ja het is best prijzig en alleen via internet verkrijgbaar dat is wel een minpunt.

27-03-2011, 13:36

Citaat door SilentWish:
Ik heb een bos krullen ja, heb al vanalles uitgeprobeerd wat bij anderen wel goed helpt zoals mousse of gel...voor mij was het niks. Mixed chicks is creme-achtig dat vind ik prettiger in gebruik. Kwestie van uitproberen hoe het bevalt en ja het is best prijzig en alleen via internet verkrijgbaar dat is wel een minpunt.

Ik kwam uit op 60 euro, voor kleine flesjes. Echt duur!

Heb jij kleine krullen? Ikzelf heb grote krullen. Zie foto.
-

Ja, da's een minpunt inderdaad. Ik ging een keertje naar een bekend afro winkel in DH die bijna alles verkoopt, behalve mixed chicks.

27-03-2011, 13:48

Citaat door Ambreen:
Ik kwam uit op 60 euro, voor kleine flesjes. Echt duur!

Heb jij kleine krullen? Ikzelf heb grote krullen. Zie foto.


Ja, da's een minpunt inderdaad. Ik ging een keertje naar een bekend afro winkel in DH die bijna alles verkoopt, behalve mixed chicks.



TbarkAllah, mooi haar. Lijkt een beete op het type haar van die vrouw uit het youtube filmpje toch? Ik heb kleinere krullen, meer pijpenkrullen.


Kun je dan niet beter een literfles nemen? Ik heb ook het haarmasker gekocht die vind ik niet zo bijzonder moet ik zeggen. Probeer eerst een kleine fles uit zou ik zeggen als die bevalt kun je altijd nog nabestellen....zou zonde van de 60 euro zijn anders.

27-03-2011, 22:58
ik heb het en het was ideaaal voor mijn haar kreeg er precies dezelfde krullen van als het meisje in het filmpje ALLEEN kreeg er letterlijk zware haaruitval van dus ben ermee gestopt.

27-03-2011, 23:10
Ik gebruik het ook, het is een goede stylingsproduct! En mn haar blijft pluisvrij haar. Het smeert heel makkelijk door mijn haar. ja het is duur maar het is een aanrader

01-10-2011, 15:40
Bij Las chicas in Leiden is mixed chicks voor €22 te koop!

01-10-2011, 17:42

Citaat door senora88:
Bij Las chicas in Leiden is mixed chicks voor €22 te koop!
Op internet kan je de shampoo voor 7 euro minder bestellen.

01-10-2011, 18:31



Citaat door Ambreen:
Op internet kan je de shampoo voor 7 euro minder bestellen.
Maar hier komen dan wel weer verzendkosten bij, volgens mij 6 euro ofzo.. dus dan kom je op hetzelfde uit denk ik..

01-10-2011, 18:37
Wat kan je het beste nemen?

01-10-2011, 19:04

Citaat door MissCurls:
Wat kan je het beste nemen?
Het product waar het om draaid bij Mixed chicks is de leave-in conditioner, deze gebruik je na het douchen/ wassen van je haar. Verder kun je gewoon je eigen shampoo en conditioner gebruiken.

Pagina's : [1] 2