Bekijk volle/desktop versie : Homo's trouwen minder dan hetero's

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10

29-03-2011, 10:27

Citaat door __Magnifique:
Geloven krijgen van mij alle respect, schandalen niet.

Maar de gelovige schandalen draag jij op handen zeker..

29-03-2011, 10:27

No thanx.
Ik studeer nog.

Dat kan ik me nauwelijks voorstellen met jouw slechte Nederlands.

29-03-2011, 10:29
trouwen is voor homo's

29-03-2011, 10:32

Citaat door pollewopje:
Maar de gelovige schandalen draag jij op handen zeker..

Ja, en hoe.

Citaat door Greet_Hofmans:
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen met jouw slechte Nederlands.

Goh, ik zal dan maar niet zeggen wat ik studeer

29-03-2011, 10:32

En toch is het zo. Je bent weer een van die vele mannetjes die niet verder kunnen denken dan sex en voortplanting als het op relaties aankomt.

29-03-2011, 10:33

Citaat door _Secretaresse_:
Ik begrijp echt niet waarom homo's zoiets puur hetero's willen als trouwen.
Trouwen is overrated!

Later, als je groot bent, ga je dan trouwen?

29-03-2011, 10:35

Nogmaals er zijn zat vrouwen die hem vrijwillig dragen, en dat accepteer ik.
Verder zijn homo's zijn in MIJN ogen 1 grote schandaal en daar blijf ik bij. Het is nog altijd Adam & Eva en geen Adam & Adam. Ik bevindt mij op het juiste pad, jij duidelijk niet.

Je zult die Eva maar zijn van die Adam die op Adam valt..

29-03-2011, 10:37
Wat homo's en lesbiennes in hun vrije tijd, achter gesloten deuren doen dat kan mij bitter weinig schelen. Ze hoeven het voor mij alleen niet openbaar te maken. Ik ben tegen het homohuwelijk omdat het volgens mij iets onnatuurlijks is. Adoptierecht voor homo's vind ik nog erger omdat overal in de natuur nakomelingen opgevoed worden door een mannetje en een vrouwtje. Niet meer dan normaal toch? Waarom halen we dan alles uit zijn natuurlijk verband door dit toe te staan? Een kind moet door een vader én een moeder opgevoed worden. Niet meer, niet minder...

29-03-2011, 10:38

Citaat door -Salima-:
Wat homo's en lesbiennes in hun vrije tijd, achter gesloten deuren doen dat kan mij bitter weinig schelen. Ze hoeven het voor mij alleen niet openbaar te maken. Ik ben tegen het homohuwelijk omdat het volgens mij iets onnatuurlijks is. Adoptierecht voor homo's vind ik nog erger omdat overal in de natuur nakomelingen opgevoed worden door een mannetje en een vrouwtje. Niet meer dan normaal toch? Waarom halen we dan alles uit zijn natuurlijk verband door dit toe te staan? Een kind moet door een vader én een moeder opgevoed worden. Niet meer, niet minder...

Wat een bekrompen flauwekul.

29-03-2011, 10:39

Citaat door -Salima-:

In de natuur is het hele huwelijk onnatuurlijk..

29-03-2011, 10:41

Citaat door -Salima-:

Wat is het nut van het natuurlijk verband?

29-03-2011, 10:43

Nogmaals er zijn zat vrouwen die hem vrijwillig dragen, en dat accepteer ik.
Verder zijn homo's zijn in MIJN ogen 1 grote schandaal en daar blijf ik bij. Het is nog altijd Adam & Eva en geen Adam & Adam. Ik bevindt mij op het juiste pad, jij duidelijk niet.

droeg eva zo een ding dan ?

29-03-2011, 10:44

Citaat door -Salima-:

Ik zou in dit verband niet teveel met de natuur schermen, er zijn in de natuur ook genoeg voorbeelden te vinden van dieren (leeuwen, beren) die de nakomelingen van anderen doden zodra ze van partner wisselen.
Ook heel natuurlijk dus... maar toch iets wat we maar niet na moeten doen.

Persoonlijk ken ik een getrouwd homostel dat nu bezig is met adoptie. Ze hebben een volkomen stabiele relatie en ik weet zeker dat het kind een goede opvoeding gaat krijgen en een goed leven.
Dat is het belangrijkste voor een kind en daar biedt een heterosexuele relatie ook niet automatisch een garantie op.

29-03-2011, 10:49

Citaat door -Salima-:

Een WC is ook onnatuurlijk.

29-03-2011, 10:51

Citaat door Abracadaver:
Ik zou in dit verband niet teveel met de natuur schermen, er zijn in de natuur ook genoeg voorbeelden te vinden van dieren (leeuwen, beren) die de nakomelingen van anderen doden zodra ze van partner wisselen.
Ook heel natuurlijk dus... maar toch iets wat we maar niet na moeten doen.

Persoonlijk ken ik een getrouwd homostel dat nu bezig is met adoptie. Ze hebben een volkomen stabiele relatie en ik weet zeker dat het kind een goede opvoeding gaat krijgen en een goed leven.
Dat is het belangrijkste voor een kind en daar biedt een heterosexuele relatie ook niet automatisch een garantie op.

Ik heb geen bezwaar tegen het homo-huwelijk (tenminste niet meer bezwaar dan ik sowieso al tegen het concept huwelijk heeft, ik zie liever gewoon civiele unies voor iedereen), wat interesseert mij het nu met wie een ander zijn of haar leven wil delen? Ik ben wel wat huiverig voor homo's die kinderen willen adopteren..
Ik vind, ter bescherming van het kind,het krijgen van kinderen geen algemeen recht voor zomaar iedereen.

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10