Bekijk volle/desktop versie : Jnoun , frustraties en irritaties m.b.t. je relatie



27-03-2011, 00:33
Brand maar los

27-03-2011, 00:37


Dus iedereen is happy?

27-03-2011, 00:39
Niemand heeft recht op jou, enkel hij die in staat is jou te huwen. Relaties voor het huwelijk zijn nergens goed voor, brengen alleen ellende met zich mee.

27-03-2011, 00:40
ik heb prachtige relaties Alleen vind ik samira een beetje te plakkerig

27-03-2011, 00:47



Citaat door tangawi_04:
ik heb prachtige relaties Alleen vind ik samira een beetje te plakkerig

Heeft Allah voor jou een uitzondering gemaakt? Tig onderwerpen aanmaken over 'slechte' dames die zich schuldig maken aan relaties voor het huwelijk en overige praktijken; en kijk eens? Je maakt gretig gebruik van het afval wat zich aanbiedt, maakt jou inderdaad een beter mens

28-03-2011, 21:45

Citaat door tangawi_04:
ik heb prachtige relaties Alleen vind ik samira een beetje te plakkerig




Mesgout!

28-03-2011, 21:48

Citaat door marokko_girl:
Niemand heeft recht op jou, enkel hij die in staat is jou te huwen. Relaties voor het huwelijk zijn nergens goed voor, brengen alleen ellende met zich mee.


Ja maar je komt er wel sterker uit , en je leert jezelf beter kennen m.b.t. wat je wil in een man/vrouw? Heb je liever dat je midden in je huwelijk erachter komt dat je met de verkeerde bent getrouwd?

28-03-2011, 21:51

Citaat door Keukenbloempje:
Ja maar je komt er wel sterker uit , en je leert jezelf beter kennen m.b.t. wat je wil in een man/vrouw? Heb je liever dat je midden in je huwelijk erachter komt dat je met de verkeerde bent getrouwd?

Keur je hiermee een relatie buiten het huwelijk om goed? Zet geen komma waar Allah al een punt heeft gezet.

28-03-2011, 22:05

Citaat door marokko_girl:
Keur je hiermee een relatie buiten het huwelijk om goed? Zet geen komma waar Allah al een punt heeft gezet.


Ik keur niets goed of af , ik vraag je om een alternatief. En ik zet al helemaal geen punten of komma's.

28-03-2011, 22:33

Citaat door Keukenbloempje:
Ik keur niets goed of af , ik vraag je om een alternatief. En ik zet al helemaal geen punten of komma's.

Hier ga je de mist al in.