Bekijk volle/desktop versie : Is Nederland vol???



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-09-2004, 23:28
Hallo mensen,
ik wil graag weten of nederland volgens jullie vol is....
geef ook graag even een uitleg waarom je iets denkt

29-09-2004, 23:30


wat is DIT nou weer??? een invasie van de Michiel Smit-brigade?

kan geen topic openen of er word weer gekrijst over 'de' allochtoon, 'de' moslim etc.

29-09-2004, 23:32

Citaat door Cicatrice:
wat is DIT nou weer??? een invasie van de Michiel Smit-brigade?

kan geen topic openen of er word weer gekrijst over 'de' allochtoon, 'de' moslim etc.
Niet janken voordat je geknepen bent, heeft ze ergens het woord Allochtoon of moslim genoemd?

29-09-2004, 23:33

Citaat door SEXYTARIK3:
weer een RASSIST die probeert te STOKEN hier ahahaha....luister ga een stukje kaas eten of.....ga gewoon onder de zonnebank liggen oke...dan ga je je wel beter voelen ahahahaah
En waaruit concludeer jij precies dat ze een racist is?

29-09-2004, 23:34


Mensen ik vraag alleen naar jullie mening uit belangstelling hoor verder geen kwaade bedoelingen....dus als jullie nou gewoon ff jullie mening hierover zetten en geen voor oordelen maken dat ik gelijk een racist ben....bedankt

29-09-2004, 23:35

Citaat door knorknor:
Niet janken voordat je geknepen bent, heeft ze ergens het woord Allochtoon of moslim genoemd?
mwoah...ze heeft als ondertekening 'wees trots' noemt zich 'hollandse meid' dus is blijkbaar trots op haar hollandse roots, en wanneer hollandse trots gecombineerd wordt met het begrip 'nederland is vol' dan gaan er de belletjes rinkelen

lijkt me stug dat ze lid is van de club van 7 miljoen

29-09-2004, 23:36

Citaat door SEXYTARIK3:
MEDEMOSLIMS nog EFFE volhouden...duurt niet lang voordat we HOLLAND in bezit hebben..........laat die varkens knorren knor knor ahaha..
Doe eerst je best maar op school, voor je zo'n huis bij mij in de straat kunt betalen.

29-09-2004, 23:36
Nou, Nederland is vol. Reken maar. En zelfs allochtonen willen er geen allochtonen mee bij. 16.000.000 mensen waar tien jaar geleden nog 13.000.000 mensen woonden.

Arabische jongeren verlaten massaal hun verarmde landen, Afrika loopt leeg richting Holland en de ziekenfondspremie gaat omhoog. Banen worden schaars maar de grenzen staan nog open. En dan willen we geen moeilijkheden? Steden vol, het groen weg en meer asfalt, meer auto's en hogere energierekeningen? Ghetto's en lagere uitkeringen

Een beetje allochtoon blijft thuis, als je denkt dat het hier kunt verdienen, dan kun je het ook thuis verdienen.

Scottie.

29-09-2004, 23:38

Citaat door Hollandse_meid:
Hallo mensen,
ik wil graag weten of nederland volgens jullie vol is....
geef ook graag even een uitleg waarom je iets denkt

Citaat door Hollandse_meid:
ik ben idd nieuw hier...we zullen zien of mijn visie verandert....ik ben het ook niet eens met wat er allemaal gebeurt rondom allochtoon zijnde...ik denk dat het voor hun ook heel moeilijk is....ik probeer me daarom in hun situatie in te leven.....maar ik spreek je na een tijdje weer.....wie weet ben ik dan wel 180 graden gekeerd...
Da's vlot!

29-09-2004, 23:41

Citaat door SEXYTARIK3:
ERWIN varkentje...geniet er nog maar van je LEUKE huisje..haha NOG EVEN zeg ik tog TEGEN Je....zeg het NIET voor NIKS oke..of je gelooft het of niet...binnekort over paar jaar zie je EEN ECHTE HOLLANDER in madame TUSAUD naast PIMMETJE...oke,,,,en als je tog nog DOOR zeurt...kom dan maar 1 keer naar GROTE stad...ahahahahaha
Ik woon in een stad. Middelgrote provinciestad. Die is me te druk. Heeft niks te bieden wat ik in m'n geboortedorp niet had. Zodra het kan ben ik weg hier.

Stik maar in de stad van je. Vroeger was het de banenmotor van de complete regio. Nu slokken al die steden de forenzengemeenten op om maar een beetje extra belastinginkomsten te krijgen.


29-09-2004, 23:43

Citaat door Erwin:
Ik woon in een stad. Middelgrote provinciestad. Die is me te druk. Heeft niks te bieden wat ik in m'n geboortedorp niet had. Zodra het kan ben ik weg hier.

Stik maar in de stad van je. Vroeger was het de banenmotor van de complete regio. Nu slokken al die steden de forenzengemeenten op om maar een beetje extra belastinginkomsten te krijgen.

ontkenningsfase

29-09-2004, 23:43

Citaat door Cicatrice:
mwoah...ze heeft als ondertekening 'wees trots' noemt zich 'hollandse meid' dus is blijkbaar trots op haar hollandse roots, en wanneer hollandse trots gecombineerd wordt met het begrip 'nederland is vol' dan gaan er de belletjes rinkelen

lijkt me stug dat ze lid is van de club van 7 miljoen
Je hoort zoals gewoonlijk weer eens belletjes rinkelen die er niet zijn, dit was haar eerste post op dit forum:



Citaat:
Wat is dat toch met allochtonen en Nederlanders??Waarom is dat altijd een strijd??
Ik snap best dat er dingen zijn die botsen maar ik vind dat je je van twee kanten kunt aanpassen......Je eigen normen en waarden kun je best vast houden maar je kunt ze wel zo sturen zodat ze in het nederlandse beleid passen.....Iets moet altijd van twee kanten komen...
En natuurlijk hebben wij dingen aan allochtonen te danken maar allochtonen hebben net zo goed veel aan onze Nederlanders te danken......
Think about it......


Ik heb er ook verteld dat ik ooit net als haar dacht toen ik voor de eerste keer op het forum kwam, mensen als jouw hebben me al snel uit mijn naiviteit doen ontwaken.

29-09-2004, 23:43


Ik ben idd Hollands en ben daar trots op maar net als allochtonen trots kunnen zijn op hun afkomst....dit heeft niks met hollands zijn of niet hollands zijn te maken, maar gewoon met trots zijn op je afkomst wat dat ook moge zijn.....
En zoals ik al eerder zei open ik niet deze topic omdat ik racist of iets anders ben ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening.....

29-09-2004, 23:46

Citaat door knorknor:
Ik heb er ook verteld dat ik ooit net als haar dacht toen ik voor de eerste keer op het forum kwam, mensen als jouw hebben me al snel uit mijn naiviteit doen ontwaken.
Beetje sadomasochistisch om hier dan nog rond te zwerven niet?

29-09-2004, 23:48

Citaat door SEXYTARIK3:
HOLLANDERS zijn zo suf..als je ze voor SCHUT zelfs...dan hebben ze het niet DOOR...als je hollander slaat...slaat ie niet terug wat een saai VOLK sjonge jonge..ongeloofelijk moet je maar HOLLANDER zijn gatver
Ik sla geen meisjes.

Pagina's : [1] 2 3 4 5