Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Goede stijltang?



26-03-2011, 14:51
Hey mensen, ik zoek een goeie en een betaalbare stijltang

weten jullie een goede stijltang? van welke merk enz.

ik heb lang krullend haar en zoek een stijltang die goed en snel je haar stijlt.


groetjes.

26-03-2011, 15:21


ik heb gister de ISO sunshine girl besteld (marktplaats )
het schijnt een super goede stijl en krultang te zijn..
http://www.youtube.com/watch?v=ztKG64BM4jU
wil het je wel laten weten als ie binnen is ?
en anders UP

26-03-2011, 15:40
Ik heb gehoord dat chi tangen geweldig zyn? Mr wil daar ook graag meer info over.

26-03-2011, 15:48
volgens mij is chi en iso gewoon hetzelfde maar dan ander merk ?
zo heb je in amerika heel veel verschillende merken.. denk alleen wel dat het heel schadelijk is.. als je op youtube kijkt komt de stoom er gewoon vanaf..

als je alleen je haar wilt stijlen en de gezondheid wilt behouden zou ik deze nemen :: ik heb die al jaren het is een braun



26-03-2011, 16:25


Ik heb een chi-tang. Standaard versie, zwart met beige platen. Was eerst niet tevreden, want verwachtte teveel, maar als je m in combinatie met de goede hoeveelheid chi serum gebruikt, krijg je een verbluffend resultaat!

26-03-2011, 18:46

Citaat door jnk:
volgens mij is chi en iso gewoon hetzelfde maar dan ander merk ?
zo heb je in amerika heel veel verschillende merken.. denk alleen wel dat het heel schadelijk is.. als je op youtube kijkt komt de stoom er gewoon vanaf..

als je alleen je haar wilt stijlen en de gezondheid wilt behouden zou ik deze nemen :: ik heb die al jaren het is een braun



stijlt ie je haren snel?

26-03-2011, 19:23

Citaat door casaOuiiatje:
Chi-tang

die is best prijzig toch?

26-03-2011, 22:25

Citaat door zahr_:
stijlt ie je haren snel?


ja ik vind van wel .. je kan hem op 9 verschillende standen zetten voor fijn,normaal en dik haar.
ik zet hem altijd op de een na laagste stand en dan doet hij het al super goed.
hij is eigelijk voor gekleurd haar dus lijkt mij dat ie ook niet zo schadelijk is ?

laat je hopelijk maandag weten hoe de ISO werkt ! ( als ie binnen is )

26-03-2011, 23:30
De chi-tang is echt een aanrader, ik heb m nu 2 jaar en is gewoon perfect. Ik heb ook krullen van mezelf en als ik daarmee me haren stijl ziet het er naturel uit alsof ik stijl haar van mezelf heb.
Verder heb ik de braun die hiervoor al is laten zien, maar voor krullend haar is die niet zo goed. En ik heb ook een van Babyliss St70e Hairstraightener en die is ook goed! Maar de chi tang blijft op nummer 1, een beetje prijzig maar is het zeker waard!

Succes

26-03-2011, 23:57
Die van Carmen zijn goed.. Ik heb 2 van deze soorten.. verschillen een klein beetje van elkaar. 1tje is €20 ofzo en de ndere rond de 30..


Verder heb ik deze van braun deze is ook goed:


& deze van Carmen is goed voor stijlen, maar ook voor mooie krullen of slag onder aan je haar.. €40,-


27-03-2011, 00:07

Citaat door _Tetouaniaaa:
De chi-tang is echt een aanrader, ik heb m nu 2 jaar en is gewoon perfect. Ik heb ook krullen van mezelf en als ik daarmee me haren stijl ziet het er naturel uit alsof ik stijl haar van mezelf heb.
Verder heb ik de braun die hiervoor al is laten zien, maar voor krullend haar is die niet zo goed. En ik heb ook een van Babyliss St70e Hairstraightener en die is ook goed! Maar de chi tang blijft op nummer 1, een beetje prijzig maar is het zeker waard!

Succes



Mag ik vragen welke Chi tang jij hebt? Kan je een plaatje plaatsen ervan aub?

27-03-2011, 12:57

Citaat door jnk:
ja ik vind van wel .. je kan hem op 9 verschillende standen zetten voor fijn,normaal en dik haar.
ik zet hem altijd op de een na laagste stand en dan doet hij het al super goed.
hij is eigelijk voor gekleurd haar dus lijkt mij dat ie ook niet zo schadelijk is ?

laat je hopelijk maandag weten hoe de ISO werkt ! ( als ie binnen is )

Is goed, ik wacht op je reactie