Bekijk volle/desktop versie : Ik zit met bindingangst..



26-03-2011, 02:28
Ik kan maar niemand vertrouwen om te kunnen zeggen van dat ik met 'haar' de rest van men leven wil zitten.. .

Heb gewoon veel te veel gezien en daarom zit ik met die wantrouwen.

Men familie wilt maar dat ik trouw maar helaas komt het er niet van.. .

Zijn hier nog mensen die met hetzelfde probleem zitten?

Ps:gelieve ALLEEN maar serieuze reacties en anders ga je maar naar de "onzinhoekje" om te zeveren..

26-03-2011, 02:33


Ik denk dat er heel veel mensen met dat probleem zitten.
Die ultieme binding, met de gedachte voorop dat het for life is.. En dat blijkt dan iemand te zijn die je ongelukkig maakt?

Huiver.
Volledig vertrouwen in een mens stellen gaat gewoon niet.. Vertrouw beter op Allah . Alleen Hij kan je eigenlijk een juiste persoon schenken.

26-03-2011, 02:33

Citaat door gewun:
altijd positief en ik kon ook zeggen HIER LIJM
????

26-03-2011, 02:34

Citaat door CommeLaColombe:
Ik denk dat er heel veel mensen met dat probleem zitten.
Die ultieme binding, met de gedachte voorop dat het for life is.. En dat blijkt dan iemand te zijn die je ongelukkig maakt?

Huiver.
Volledig vertrouwen in een mens stellen gaat gewoon niet.. Vertrouw beter op Allah . Alleen Hij kan je eigenlijk een juiste persoon schenken.
Ja daarom zijn er ook enorm veel scheidingen deze tijd he.. en wordt maar meer en meer!Niet voor niets!

26-03-2011, 02:39



Citaat door gewun:
om te binden lijm binden lijm binden



Sorry had het echt niet door hoor!!!Hahahah.. is ook wat laat hé..

26-03-2011, 02:42

Citaat door PoloBleu:
Ja daarom zijn er ook enorm veel scheidingen deze tijd he.. en wordt maar meer en meer!Niet voor niets!


Sorry ik kan maar één oorzaak bedenken,
losing their religion.
Verwestering.
En sorry maar alleen iemand die in een doos leeft ziet niet hoe het gesteld is met het liefdesleven van de gemiddelde ongelovige.

De zegening van Allah in een huwelijk is ZO belangrijk voor zijn slaagkansen!
Is moeilijk tegenwoordig I know, maar trouwen is nu eenmaal verplicht. Misschien moet je het over een andere boeg gooien, een andere richting uitkijken?

26-03-2011, 02:45

Citaat door CommeLaColombe:
Sorry ik kan maar één oorzaak bedenken,
losing their religion.
Verwestering.
En sorry maar alleen iemand die in een doos leeft ziet niet hoe het gesteld is met het liefdesleven van de gemiddelde ongelovige.

De zegening van Allah in een huwelijk is ZO belangrijk voor zijn slaagkansen!
Is moeilijk tegenwoordig I know, maar trouwen is nu eenmaal verplicht. Misschien moet je het over een andere boeg gooien, een andere richting uitkijken?
Hoe bedoel je 'andere boeg gooien,andere richting uitkijken'?

26-03-2011, 02:47

Citaat door PoloBleu:
Hoe bedoel je 'andere boeg gooien,andere richting uitkijken'?


Ik redeneer; als je op de weg die je nu volgt enkel types tegenkomt die jouw vertrouwen niet verdienen, dan wordt het tijd voor een andere weg.

Maar ik weet niks over uw situatie dus kan niet specifieker gaan.

26-03-2011, 03:12
Heb k ook precies t zelfde ! , heb t gevoel dat k letterlijk geen enkel jonge/man kan vertrouwen !

Is zo irritant !