Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar oppassers voor op mijn bruiloft.



25-03-2011, 23:43
Ik heb helaas géén aparte zaal ter beschikking voor de kinderen. Wel kunnen de kinderen eventueel boven op een soort van ballustrade zitten (liever niet). Ik zoek meiden die die deze ongenode gasten (immers de meesten slaan toch geen acht op mijn note op de uitnodigingskaart) in toom kunnen houden op de bruiloft.

Wie meldt zich?

26-03-2011, 00:10


Als je het op je kaartje zet, nemen ze toch geen kinderen mee of het moet een floddergezin zijn die hebben daar laks aan.

26-03-2011, 00:57
Sorry maar ik vind het rond uit schandalig dat mensen tegenwoordig gewoon op kaartjes zetten dat men zijn kind niet mee mag nemen!!
Of een envelopje als cadeau what the fxk meaann dat doe je toch niet.
Als k uitgenodigd zou worden en k mag mijn kind niet mee nemen ( niet dat ik dat b3dak in eerste instantie zou doen mja) dan zou ik helemaal NIET gaan bena9s...

Tjah mijn mening en vat dit té persoonlijk aan

26-03-2011, 02:27

Citaat door Magrabia01:
Als je het op je kaartje zet, nemen ze toch geen kinderen mee of het moet een floddergezin zijn die hebben daar laks aan.
Tegenwoordig zet bijna iedereen het op de kaart en toch zie ik op èlke bruiloft weer een hele horde kinderen de boel verbouwen. Dus helaas, daar heb je weinig aan.

Citaat door miss_talbidoet:
Sorry maar ik vind het rond uit schandalig dat mensen tegenwoordig gewoon op kaartjes zetten dat men zijn kind niet mee mag nemen!!
Of een envelopje als cadeau what the fxk meaann dat doe je toch niet.
Als k uitgenodigd zou worden en k mag mijn kind niet mee nemen ( niet dat ik dat b3dak in eerste instantie zou doen mja) dan zou ik helemaal NIET gaan bena9s...

Tjah mijn mening en vat dit té persoonlijk aan

Waarom zou ik persoonlijk moeten opvatten wat één of ander simpel zieltje schrijft? Het is inderdaad jouw mening en het kan werkelijk aan mijn derrière oxideren wat jij van die notes op kaarten vindt. Ik vind het eerder ronduit schandalig dat moeders hun kinderen meenemen op een bruiloft terwijl ze weten dat deze niet stil op stoelen blijven zitten maar de bruiloft naar de knoppen helpen.

Ik zou idd. thuis blijven als men vraagt geen kinderen mee te nemen. Dan sla je bruiloften maar over; je gaat er toch niet dood aan?

26-03-2011, 02:29


Even een bericht naar oppassers:

Een pm met enkel een tel.nr sturen heeft geen zin. Ik wil graag weten wat je ervoor vraagt en wat jullie aanpak is. Aan de hand dáárvan neem ik weer contact met jullie op. Scheelt mij namelijk een hoop gebel en het sturen van tig pm's.

Alvast bedankt!

26-03-2011, 02:36

Citaat door miss_talbidoet:
Sorry maar ik vind het rond uit schandalig dat mensen tegenwoordig gewoon op kaartjes zetten dat men zijn kind niet mee mag nemen!!
Of een envelopje als cadeau what the fxk meaann dat doe je toch niet.
Als k uitgenodigd zou worden en k mag mijn kind niet mee nemen ( niet dat ik dat b3dak in eerste instantie zou doen mja) dan zou ik helemaal NIET gaan bena9s...

Tjah mijn mening en vat dit té persoonlijk aan




Ag hou toch je klep !

T is juist schandalig dat mensen hun kinderen meenemen ! alsof t een kinderopvang is ofso ! Sorry hoor maar op mn bruiloft wil k geen enkel stom kind zien rennen ! Hou lekker je kinderbijslag thuis en laat mensen hun bruiloft niet verpest worden door stomme vervelende kinderen.

Aju.

26-03-2011, 02:38

Citaat door Kawtarina:
Tegenwoordig zet bijna iedereen het op de kaart en toch zie ik op èlke bruiloft weer een hele horde kinderen de boel verbouwen. Dus helaas, daar heb je weinig aan.

Waarom zou ik persoon moeten opvatten wat één of ander simpel zieltje schrijft? Het is inderdaad jouw mening en het kan werkelijk aan mijn derrière oxideren wat jij van die notes op kaarten vindt. Ik vind het eerder ronduit schandalig dat moeders hun kinderen meenemen op een bruiloft terwijl ze weten dat deze niet stil op stoelen blijven zitten maar de bruiloft naar de knoppen helpen.

Ik zou idd. thuis blijven als men vraagt geen kinderen mee te nemen. Dan sla je bruiloften maar over; je gaat er toch niet dood aan?


Inderdaad. En meestal letten ze niet eens op hun eigen kinderen.

Succes!

26-03-2011, 03:06
Insaf is een hele goede. Ze heeft een geweldige aanpak.
Ze is hier lid. Nanny Poppins. We hebben haar ingehuurd en ze was super. Ze had van alles mee voor de kinderen.

26-03-2011, 11:13

Citaat door Poppetje_:
Ag hou toch je klep !

T is juist schandalig dat mensen hun kinderen meenemen ! alsof t een kinderopvang is ofso ! Sorry hoor maar op mn bruiloft wil k geen enkel stom kind zien rennen ! Hou lekker je kinderbijslag thuis en laat mensen hun bruiloft niet verpest worden door stomme vervelende kinderen.

Aju.


Citaat door ZOUS:
Inderdaad. En meestal letten ze niet eens op hun eigen kinderen.

Succes!
En dat vind ik het ergste. Het enige moment dat ze aandacht aan kun kinderen geven is wanneer deze slaperig worden en ze een mooie slaapplek voor hen willen veroveren in de zaal (lees theehoek, podium, etc).

Thanks!

Citaat door amenycatering:
Insaf is een hele goede. Ze heeft een geweldige aanpak.
Ze is hier lid. Nanny Poppins. We hebben haar ingehuurd en ze was super. Ze had van alles mee voor de kinderen.

Thanks voor de tip. Kun je mij via pm of hier laten weten wat haar nr, prijs e.d. is?

26-03-2011, 19:18
Jullie kunnen zeggen wat jullie maar vinden, maar ik blijf erbij dat het gewoonweg schandalig is!!
Het is niet dat ik snap wat jullie bedoelen, het is indd vervelend dat die kinderen de hele tijd rond zitten te huppelen ik erger me ook aan mjah dat betekent niet dat ik dat op een kaartje ga zetten.
Sorry maar het komt gewoon neit gastvrij over als je tegen iemand zegt dat hij/zij zijn kind niet MAG mee nemen...
En vraagje wat doe je dan met je nichtjes, neefjes buurjongetjes of kinderen van je beste vrienden enzo.
Zeg je dan ook gewoon tegen hen nee sorry hij mag niet mee !!

26-03-2011, 23:11
Ieder zíjn mening.

Up.

27-03-2011, 14:22

Citaat door Kawtarina:
Ik heb helaas géén aparte zaal ter beschikking voor de kinderen. Wel kunnen de kinderen eventueel boven op een soort van ballustrade zitten (liever niet). Ik zoek meiden die die deze ongenode gasten (immers de meesten slaan toch geen acht op mijn note op de uitnodigingskaart) in toom kunnen houden op de bruiloft.

Wie meldt zich?


Zal ik jou iets vertellen? Ook al zet je het duidelijk op de kaart dat kids thuis moeten blijven, ze nemen ze toch mee. En geloof me, dat wil je niet!!! Heb het zelf meegemaakt. Ze doen wild, rennen door de hele zaal. Springen op de bruidsbanken dan krijg je echt een chaotische sfeer. En dat is zeker niet prettig voor de bruidskoppel en de diensten. En het ergste van alles, de moeders van die kinderen die zeggen niks!!! Ze laten hun gang gewoon gaan

27-03-2011, 17:38


kinderen van directe familie zijn welkom. De rest mag thuis blijven. Mijn cateraar zal erop toezien en de DJ zal hard omroepen dat moeders op hun kids moeten letten als dit niet het geval is.
Waarom doen moeders zich dat zelf aan?

28-03-2011, 21:48
Dames, dat is wel makkelijk met ons als cateraar. We huren een nanny in en hebben voor kinderen een kinderarrangement met een plasma dvd waarbij de kinderen apart eten van moeder. Ze hebben een aprte kindertafelmet een speciaal kindermenu , toetje , kleurboeken, kleurpotloden

Het blijft moeilijk met kinderen in een hotel, maar daarom moeten wij juist als cateraar erop toezien dat die kinderen er geen zooitje van maken. Meestal gaat om kinderen van dichte familie die je zo een behandeling geeft.

28-03-2011, 23:02
Oppas Knuffeltje

Heb jij een Feestje en je wilt geen last hebben van rennede kinderen dan ben jij bij Oppas Knuffeltje op de goeien adres

Het kost je 75.- Per Oppaser

Zoals : Baby's & Peuters & Kindertjes

Wat wij doen met de Kinderen is :

- Puzzelen
- Teken / Kleurplaten
- StoelenDans
- Lego's
- Bellenblaas uurtje
- Uitdeel Zakjes
- Speel Hoek
- En nog veel meer.........................


Voor vragen kan jij altijd belen op 06-34379332

Of emailen op : knuffeltje00@live.nl


Liefs Knuffeltje 00