Bekijk volle/desktop versie : Anaiah (9) redt zusje van de dood



25-03-2011, 10:50
De 9-jarige Anaiah Tucker uit Madison (Verenigde Staten) heeft haar zusje Camry Harden van vijf jaar gered.

De twee staken een weg over toen een truck of hen af denderde. Anaiah duwde haar zus weg en werd zelf aangereden.

Het tweetal stak de straat om op de schoolbus te stappen. In een fractie van een seconde duwde Anaiah haar kleinere zus in veiligheid en werd ze zelf geraakt door de truck.
Moeder Andrea Taylor keek hen na vanuit de woning. Ze zag het ongeluk gebeuren en schoot meteen te hulp. "Toen ik bij haar was, ademde ze niet meer", zei ze tegen de Amerikaanse zender NBC. De chauffeuse van de net gearriveerde schoolbus reanimeerde het meisje.

Het meisje raakte ernstig gewond. Haar mild raakte beschadigd, ze verloor een nier, brak haar nekwervel en benen. Haar linkerbeen was zo erg verbrijzeld, dat het geamputeerd moest worden. En toch staat ze honderd procent achter haar actie. "Iederen noemt me een held, maar dat heb ik niet verdiend. Ik vond Camry gewoon te jong om te worden aangereden. Dat had ze waarschijnlijk niet overleefd."

Anaiah mocht na drie weken het ziekenhuis verlaten. Haar wacht nog een lange revalidatie De vrachtwagenchauffeur werd niet aangeklaagd.

Bron: telegraaf.nl

25-03-2011, 10:53


Omgggg i love her

25-03-2011, 10:55
zooo zieliggggg

25-03-2011, 11:05
o mijn Allah. De wereld is gelukkig nog niet helemaal verrot , zo zie je maar.

25-03-2011, 11:10


@ Redactie die deze topic hier heeft geplaatst:

Wat doet het hier in dit hoekje? Zoiets hoort toch thuis in rubriek Nieuws en actualiteiten?

25-03-2011, 11:24
Ja natuurlijk heeft ze haar zusje gered.

Ze sprong gewoon te laat weg en dan maken ze er dit van.

Hééééél toevallig is het zo dat alle ongelukken en drama´s die in Amerika plaatsvinden waarbij meer dan één persoon betrokken was en eentje het er zonder kleerscheuren vanaf heeft gebracht terwijl de ander te gewond of te dood is om het na te vertellen, de dode of gewonde altijd een heldendaad heeft verricht. Dit is frappant genoeg ook altijd het geval als de andere betrokkene te jong is om de waarheid te vertellen of gehersenspoeld kan worden om te vertellen wat anderen hem of haar opdragen.

En inderdaad, wat doet dit bericht hier op DWVDMV? Wat kan ons het schelen wat er ergens in Hillbillyville gebeurt?

25-03-2011, 11:51

Citaat door Sabrun_Jameel:
Ja natuurlijk heeft ze haar zusje gered.

Ze sprong gewoon te laat weg en dan maken ze er dit van.

Hééééél toevallig is het zo dat alle ongelukken en drama´s die in Amerika plaatsvinden waarbij meer dan één persoon betrokken was en eentje het er zonder kleerscheuren vanaf heeft gebracht terwijl de ander te gewond of te dood is om het na te vertellen, de dode of gewonde altijd een heldendaad heeft verricht. Dit is frappant genoeg ook altijd het geval als de andere betrokkene te jong is om de waarheid te vertellen of gehersenspoeld kan worden om te vertellen wat anderen hem of haar opdragen.

En inderdaad, wat doet dit bericht hier op DWVDMV? Wat kan ons het schelen wat er ergens in Hillbillyville gebeurt?




wat een reactie wat een reactie. Oh my god zoveel verbitterdheid in een mens yeh steen!

25-03-2011, 11:57
Zo zo en dat lees je af uit één reactie? Ik ben niet van steen hoor en ook niet verbitterd. Ik ben gewoon wakker genoeg om door die tranentrekkende propagandaverhaaltjes uit de US of A door te prikken.


Citaat door LaMarroqui:
wat een reactie wat een reactie. Oh my god zoveel verbitterdheid in een mens yeh steen!

25-03-2011, 11:57

Citaat door Sabrun_Jameel:
Ja natuurlijk heeft ze haar zusje gered.

Ze sprong gewoon te laat weg en dan maken ze er dit van.

Hééééél toevallig is het zo dat alle ongelukken en drama´s die in Amerika plaatsvinden waarbij meer dan één persoon betrokken was en eentje het er zonder kleerscheuren vanaf heeft gebracht terwijl de ander te gewond of te dood is om het na te vertellen, de dode of gewonde altijd een heldendaad heeft verricht. Dit is frappant genoeg ook altijd het geval als de andere betrokkene te jong is om de waarheid te vertellen of gehersenspoeld kan worden om te vertellen wat anderen hem of haar opdragen.

En inderdaad, wat doet dit bericht hier op DWVDMV? Wat kan ons het schelen wat er ergens in Hillbillyville gebeurt?



wat ,n heksen uitspraak

25-03-2011, 11:59
What did I do?

Ik ben me van geen kwaad bewust.


Citaat door elyouma:
wat ,n heksen uitspraak

25-03-2011, 12:01
Ik geloof niet dat ze haar weg heeft geduwd, het was gewoon loop van omstandigheden op dat moment en om dat meisje een goed gevoel te geven omdat ze zoveel heeft moeten doorstaan maken ze een heldin van haar.

Maar wel erg voor haar meskiena, hoeveel pijn kun je hebben na zo een ongeval als je zelfs een nier kwijtraakt en je een been verliest.

25-03-2011, 12:14

Citaat door Sabrun_Jameel:
Ja natuurlijk heeft ze haar zusje gered.

Ze sprong gewoon te laat weg en dan maken ze er dit van.

Hééééél toevallig is het zo dat alle ongelukken en drama´s die in Amerika plaatsvinden waarbij meer dan één persoon betrokken was en eentje het er zonder kleerscheuren vanaf heeft gebracht terwijl de ander te gewond of te dood is om het na te vertellen, de dode of gewonde altijd een heldendaad heeft verricht. Dit is frappant genoeg ook altijd het geval als de andere betrokkene te jong is om de waarheid te vertellen of gehersenspoeld kan worden om te vertellen wat anderen hem of haar opdragen.

En inderdaad, wat doet dit bericht hier op DWVDMV? Wat kan ons het schelen wat er ergens in Hillbillyville gebeurt?



wallahila allemaal helden daar in amerika

25-03-2011, 16:53


wat goed van der

recpect voor dat meidd


!!!

25-03-2011, 17:19

Citaat door LaMarroqui:
wat een reactie wat een reactie. Oh my god zoveel verbitterdheid in een mens yeh steen!



Sabrun_Jameel heeft zo te zien weinig Sabrun :P