Bekijk volle/desktop versie : 'Junglemeisjes' belanden in ordinaire bitchfight



Pagina's : [1] 2 3

25-03-2011, 10:49
Gisteravond was de eerste aflevering van Echte Meisjes in de Jungle te zien op RTL 5. Meteen aan het begin werd al duidelijk dat Amanda, uit de Gouden Kooi en Michella, van Dames in de Dop, elkaar niet liggen. De irritaties stapelden zich op en uiteindelijk vlogen de dames elkaar letterlijk in de haren.

"Zij denkt dat ze de koningin is, maar ik stoot haar van d'r troon, let maar op", zegt Michella meerdere keren. Ze vindt dat Amanda zich arrogant gedraagt. "Ze denkt dat ze beter is dan de rest. Het lijkt Lady Gaga wel met die grote zonnebril."

Ook bij de andere deelnemers lijkt de Gouden Kooi-ster niet helemaal lekker te liggen. Met Nadia rakelt ze meteen een ruzie uit het verleden op en ook het Goois Meisje Leslie laat duidelijk merken dat ze Amanda maar niks vindt.

In het programma zitten Pauline en Leslie uit Gooische Meisjes, Anna en Michella uit Dames In De dop, Adinda en Yaelle van Benelux Next Topmodel, Britt en Ymke uit Take Me Out en Amanda en Nadia uit de Gouden Kooi.

De goedgebekte meiden zijn vier weken in de jungle van Suriname geweest. De avonturen, ruzies en intriges die ze daar meegemaakt hebben zullen 10 weken lang te zien zijn op RTL 5.


http://www.ad.nl/ad/nl/1025/TV-Radio/article/detail/575009/2011/03/25/Junglemeisjes-belanden-in-ordinaire-bitchfight.dhtml



Nadia is terug op tv en dat meisje van 2 handen op een buik

25-03-2011, 10:52


Ordinair gedrag voor ordinaire TV.

Gouden greep dus, zal vast weer een kijkcijferkanon worden.

25-03-2011, 10:54
waarom wist ik dit niet,

heerlijk sensatie tv hahahaha

Ff aflevering terugzoeken!!

Zij denkt dat ze de koningin is, maar ik stoot haar van d'r troon, let maar op",


25-03-2011, 10:55

Citaat door Moonboi:
Ordinair gedrag voor ordinaire TV.

Gouden greep dus, zal vast weer een kijkcijferkanon worden.



beter dan die Hagenezen deze dames zijn tenminste echt en grappig

25-03-2011, 10:55


Heb nog nooit van deze shit gehoord.

Wel weer Holland op z'n smalst.

Gelukkig kijk ik nauwelijks TV.

25-03-2011, 10:56

Citaat door BroodjeIzan12:
waarom wist ik dit niet,

heerlijk sensatie tv hahahaha

Ff aflevering terugzoeken!!

Zij denkt dat ze de koningin is, maar ik stoot haar van d'r troon, let maar op",




ik was ook sceptisch maar die dikke surinamer dolt met ze

25-03-2011, 10:58

Citaat door MaoZedong:
beter dan die Hagenezen deze dames zijn tenminste echt en grappig


Ze zijn niet echt, en ik betwijfel of ze grappig zijn, maar goed, zoals ik al zei is het ordinaire TV.

25-03-2011, 10:59

Citaat door MaoZedong:
ik was ook sceptisch maar die dikke surinamer dolt met ze


hahaha ik zie t sokko sokkooooooooooooooooooooo

die nadia manwijf doet ook mee

25-03-2011, 11:02

Citaat door BroodjeIzan12:
hahaha ik zie t sokko sokkooooooooooooooooooooo

die nadia manwijf doet ook mee


ze moesten een kip slachten ze werden helemaal gek gingen gillen en dansen

ze deden alsof het besmettelijk was


met een hele mooie citaat : we gaan de kip vermoorden en dan slachten

25-03-2011, 11:04

Citaat door Moonboi:
Ze zijn niet echt, en ik betwijfel of ze grappig zijn, maar goed, zoals ik al zei is het ordinaire TV.
ik zie het al jij gaat toch niet ontkennen dat er hollandse meisjes zijn die zo zijn ?

25-03-2011, 11:05

Citaat door MaoZedong:
ik zie het al jij gaat toch niet ontkennen dat er hollandse meisjes zijn die zo zijn ?


Nee, maar het is nep, in scene gezet, er zal echt wel wat emotie bij komen kijken maar ze worden gewoon in gescripte scenario's gedumpt, dat is bij die Haagse kutjes net zo.

25-03-2011, 11:08

Citaat door MaoZedong:
ze moesten een kip slachten ze werden helemaal gek gingen gillen en dansen

ze deden alsof het besmettelijk was


met een hele mooie citaat : we gaan de kip vermoorden en dan slachten




meesten zijn trouwens wel lelijk, alleen amanda kan nog net.

Wat een gedrochten

25-03-2011, 11:33



Citaat door BroodjeIzan12:


meesten zijn trouwens wel lelijk, alleen amanda kan nog net.

Wat een gedrochten
ook dames in dop zitten er en gooische dames tuig


In de beschaafde wereld zie je ze al niet staan maar in de jungle zijn het net apen

25-03-2011, 11:35

Citaat door Moonboi:
Nee, maar het is nep, in scene gezet, er zal echt wel wat emotie bij komen kijken maar ze worden gewoon in gescripte scenario's gedumpt, dat is bij die Haagse kutjes net zo.
nee mijn vriend er bestaan zulke hollandse meisjes

25-03-2011, 11:38

Citaat door MaoZedong:
ook dames in dop zitten er en gooische dames tuig


In de beschaafde wereld zie je ze al niet staan maar in de jungle zijn het net apen


Meer dan de helft van Nederland bestaat uit zulke mensen, best wel ernstig als je dat beseft

Pagina's : [1] 2 3