Bekijk volle/desktop versie : Vasten inshallah...



29-09-2004, 18:42
Salaam aleikoum,

Ik wil morgen inshallah gaan vasten maar vanaf welke tijd mag ik niet meer eten en vanaf welke tijd weer wel.

Wa salaam

29-09-2004, 19:52


Salaam alaikoum,

maar oegti dan is de zon toch allang onder

Wa salaam

29-09-2004, 20:29

Citaat door Ghair:
Wa3aleikum Salaam

Moge Allah onze Vasten accepteren
Fadjr 06:00 tot 19:30 uur ( utrecht)

Salaam wa3aleikum
JIJ BENT LIEF JE VOORZIET DEZE MEISJE EN ANDERE VAN INFORMATIE DJAZA ALLAH GARIEN ZUSTER

29-09-2004, 20:30
Vogeltje Ben Je Een Bekeerde Moslima Weten Jouw Ouders Dit Niet .....gewoon Nieuwsierigheid....

29-09-2004, 20:38



Citaat door Hasna:
Vogeltje Ben Je Een Bekeerde Moslima Weten Jouw Ouders Dit Niet .....gewoon Nieuwsierigheid....
hahahaa ja ben bekeerde moslima elhamdoelillah

Ik d8 even van huh hoe weet zij dat nou maar toen las ik verder en toen wist ik het omdat ouders meestal veel weten natuurlijk

Alaikoum salaam

29-09-2004, 20:45
sALAAM WAT LEUK BEN ALTIJD BLIJ HET TE HOREN DAT IEMAND MOSLIM IS GEWORDEN JE HEBT IEMAND NODIG DIE JE ALLE INFORMATIE KAN GEVEN DAT KAN INDERDAAD OP INTERNET OF JE KAN EEN BETROUWBARE PERSOON ZOEKEN DIE VEEL WEET OVER DE ISLAM IK WEET WEL WAT MAAR NIET GENOEG MISCHIEN ZIJN ER ANDERE DIE JE KUNNEN HELPEN INSHALLAH WENS JE HET ALLERBESTE

29-09-2004, 22:44
Mashá ALLAH,


Moge ALLAH ons alle Leiden ,
inshá ALLAH

30-09-2004, 11:18
Salaam alaikoem,
Masallah, wat goed van je zuster.
Moge Allah insallah je goede daden accepteren.
Amien.
Beslama.

30-09-2004, 18:33
Nee dit is niet de eerste keer dat Vogeltje vast...als het goed is wordt dit de tweede keer vasten....


Vogeltje vraagt mij weleens over de Islam, maar als ik het niet weet dan vraagt ze het hiero .....


He Vogeltje..heb je nog gevast??? Ik moest je nog wat zeggen van Ma.......!!

Enne je hoort gewoon te vasten tot Maghrebtijd dus lekker lang wachten..hihih!

30-09-2004, 18:45

Citaat door Hasna:
sALAAM WAT LEUK BEN ALTIJD BLIJ HET TE HOREN DAT IEMAND MOSLIM IS GEWORDEN JE HEBT IEMAND NODIG DIE JE ALLE INFORMATIE KAN GEVEN DAT KAN INDERDAAD OP INTERNET OF JE KAN EEN BETROUWBARE PERSOON ZOEKEN DIE VEEL WEET OVER DE ISLAM IK WEET WEL WAT MAAR NIET GENOEG MISCHIEN ZIJN ER ANDERE DIE JE KUNNEN HELPEN INSHALLAH WENS JE HET ALLERBESTE
Dankjuh wel oegti fi dien

30-09-2004, 18:46

Citaat door Ghair:
Macha 'Allah zuster ik vind het ook altijd prachtig als iemand zich bekeerd ...
helaas bezit ik ook niet over veel kennis ((moge allah onze kennis vergroten))
waar ik zelf meestal antwoord vind voor mijn vragen is bij ( http://www.al-islaam.com)

( en op je vraag antw te geven Allaho A3lam, ik heb de tijden van de "gebed-tijden lijst" zover ik weet is het betrouwbaar maar Allaho A3lam)

Salaaam wa3aleikum Warahmatoelah liever zusters
Hamdoelillah

Amin!!!

Alaikoum salaam oegti

30-09-2004, 18:47

Citaat door love_tinghir:
Nee dit is niet de eerste keer dat Vogeltje vast...als het goed is wordt dit de tweede keer vasten....


Vogeltje vraagt mij weleens over de Islam, maar als ik het niet weet dan vraagt ze het hiero .....


He Vogeltje..heb je nog gevast??? Ik moest je nog wat zeggen van Ma.......!!

Enne je hoort gewoon te vasten tot Maghrebtijd dus lekker lang wachten..hihih!
Jap je hebt helemaal gelijk dit jaar voor de 2e keer inshallah de hele maand daarvoor dat jaar had ik maar weekje gedaan hehe ....

Alaikoum salaam wa ramatoellahi wa barakatoehoe