Bekijk volle/desktop versie : Immers hekelt 'klopjacht' van De Telegraaf!



23-03-2011, 21:14

Citaat door Charlie_Sheen.:
Lex Immers vindt dat De Telegraaf wel erg veel aandacht heeft besteed aan zijn wangedrag, waarvoor hij spijt heeft betuigd.

"In het bijzijn van twee trainers (John van den Brom en Maurice Steijn, red.), een medespeler (Charlton Vicento, red.) en een groep fans heb ik de supporter in mezelf laten gaan", aldus Immers tegen Voetbal International."“In een supportershome, besloten, tussen vier muren waarin er gevierd werd dat we na 31 jaar in eigen stadion van Ajax wonnen."

"Daarbij heb ik meegezongen met We gaan op jodenjacht. Misschien niet slim, daar kun je over discussiëren, maar De Telegraaf vond het reden een klopjacht te beginnen. Een Amsterdamse krant... In plaats van zich met de nederlaag van Ajax bezig te houden, vinden ze het nodig groot uit te pakken met wat er in een supportershome in Den Haag wordt gezongen."

"Heel zielig. Ik ben gefrustreerd. Kijk alle beelden voor, tijdens en na de wedstrijd tegen Ajax in het stadion er maar op na. Ik heb respect getoond voor elke speler van Ajax. Met trainer Frank de Boer en aanvoerder Jan Vertonghen heb ik nog een tijd gesproken. Natuurlijk, ik was vroeger een fanatieke supporter, maar dat heb ik leren scheiden", vervolgt de Hagenaar.

"Ik heb voor de camera's ook niet lopen provoceren. Vervolgens heb ik dat afgesloten en ben ik met de fans een eigen feestje gaan vieren. Er werd van alles gezongen, waarbij niet klakkeloos mee liep te schreeuwen. Agressieve teksten heb ik genegeerd, maar de leus We gaan op jodenjacht vond ik onschuldig. Iedereen in en rond Ajax loopt weg met de geuzennaam Joden. De Telegraaf vond het nodig dat uit zijn verband te rukken en vervolgens wordt het van kwaad tot erger."



http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/03/23/2408304/immers-hekelt-klopjacht-van-de-telegraaf
.

23-03-2011, 21:40


dit is echt zo'n situatie van een kind die alles naar iedereen mag roepen maar als iemand iets terug zegt wordt diegene erop aangesproken.

23-03-2011, 22:18
Wat zijn die neuzen uit 020 weer zielig



Waarom hoorde ik de politiek niet toen die neuzen naar Rotterdam kwamen voor de Bekerfinale en hun fans van die shirtjes droegen met daarop de tekst Aboutaleb, wij gooien sterren op Rotterdam en een afbeelding van vliegtuigen die sterren op Rotterdam gooien.

Dat is pas een link leggen met het verleden, iedere Nederlander weet immers dat Rotterdam plat is gegooid door de Duitsers. Maar nee het waren immers de ´fans´ uit 020 en die mogen wel alles.


Het is zeker niet slim van hem geweest maar overdrijven is ook een vak. Elke week staan ze met die zionistische vlag te zwaaien, daar hoor je Palestijnen toch ook niet over klagen .

Zo zie je maar dat al die voetbaljournalisten en commentatoren en de KNVB vriendjes willen blijven van die figuren uit 020.