Bekijk volle/desktop versie : Het Vu Marrerba Hoekje



23-03-2011, 18:53
Ik ga inshallah volgend jaar op de vu studeren wie mag ik daar allemaal verwachten ?!

23-03-2011, 21:14


moi!

Welke studie ga je doen?

23-03-2011, 21:26
Me too insha'Allah.

Welke studie gaan jullie doen?

23-03-2011, 23:18
ik was aan het denken aan International Business of bedrijfseconomie en jullie ?

24-03-2011, 21:55



Citaat door casamocro:
ik was aan het denken aan International Business of bedrijfseconomie en jullie ?


dacht ook eerst aan bedrijfseconomie, maar toen ik een dagje ging studeren bleek het toch anders te zijn dan ik dacht.
IBA heb ik eigenlijk al meteen opgegeven toen ik hoorde dat het een engelstalige studie was.
Het wordt dus bedrijfskunde, lijkt me wel leuk

25-03-2011, 00:12
Ik hoor dat bedrijfskunde heel erg tegenvalt. 2 vrienden en 1 vriendin van mij zijn er dit jaar mee gestopt..

Ik zat te denken aan Rechten of Psychologie. Ik hoor ook dat Bestuurskunde leuk is, maar ik weet niet precies wat die studie inhoudt..

27-03-2011, 16:35
Tjaa iba is wel in het engels inderdaad is et wat moeilijker 4 jaartjes sborr en je kan op internationaal niveau werk zoeken!

27-03-2011, 17:40

Citaat door casamocro:
Tjaa iba is wel in het engels inderdaad is et wat moeilijker 4 jaartjes sborr en je kan op internationaal niveau werk zoeken!


ja dat wel, maar mn master is uiteindelijk ook in het engels dus internationaal aan het werk gaan kan altijd nog. Alleen zie ik mezelf dat niet zo snel doen.

27-03-2011, 17:44

Citaat door girl_next_door:
Ik hoor dat bedrijfskunde heel erg tegenvalt. 2 vrienden en 1 vriendin van mij zijn er dit jaar mee gestopt..

Ik zat te denken aan Rechten of Psychologie. Ik hoor ook dat Bestuurskunde leuk is, maar ik weet niet precies wat die studie inhoudt..


Wat viel ze dan tegen?

Psychologie is echt heel populair geworden Bijna iedere scholier die ik vraag naar de studie die hij/zij van plan is te volgen krijg ik als antwoord psychologie. Vooral van meiden hoor ik dit vaak.

Bestuurskunde heeft toch vooral met politiek te maken?