Bekijk volle/desktop versie : Over Marteling gesproken !!



Pagina's : [1] 2 3

23-03-2011, 00:52
Deze Broeder verteld zijn verhaal in het marokkaans ¨darija¨

Martelingen in Marokkaanse gevangenissen.

Deze Broeder doet zijn verhaal uit de gevangenis in Marokko.

http://www.youtube.com/user/0nenote

Vergeet hem niet in jullie Du3a


Part 1


Part 2


Part 3

23-03-2011, 23:09


ik begrijp niet hoe moslims anderen moslims zoveel pijn kunnen doen, een leven is tegenwoordig niks meer waard

24-03-2011, 13:10
Ik zag gisteren dat Al jazeerah aandacht heeft besteedt aan deze zaak. De dholm die we deze arabische tawagheet zien doen is van het niveau Fir'oun. Moge Allah hen en hun beschermers vervloeken.

24-03-2011, 17:58
Broeder BaarakaAllahofiek voor het plaatsen! En moge Allah jou ervoor belonen! En het makkelijk voor je maken!

24-03-2011, 18:21


Hoe is het eigenlijk afgelopen met die broeder die naar marokko is uitgezet? Ene shentouf ofzo zijn familie/advocaat kwamen een tijdje geleden op tv dat ze sinds zijn uitzetting niks meer van hem hebben vernomen

24-03-2011, 21:30

Citaat door Bananenpluk:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die broeder die naar marokko is uitgezet? Ene shentouf ofzo zijn familie/advocaat kwamen een tijdje geleden op tv dat ze sinds zijn uitzetting niks meer van hem hebben vernomen


waar een topic over was geopend, met die turkse advocaat? als je die bedoelt, die advocaat heeft er werk van gemaakt, een tijdje later heeft ie hem gevonden, hij is nu weer terug bij zijn gezin

24-03-2011, 23:02

Citaat door dompteurrr:
waar een topic over was geopend, met die turkse advocaat? als je die bedoelt, die advocaat heeft er werk van gemaakt, een tijdje later heeft ie hem gevonden, hij is nu weer terug bij zijn gezin



nee, deze broeder zit nog vast. faka Allahoe asrah.

24-03-2011, 23:39
Hij is vrijgekomen walhamdoelillah,
velen zitten nog vast. De Marokkaanse regering pakken mensen op zonder enkel bewijs, martelen ze en verzinnen verhalen over deze mensen zodat ze geld van de Amerikaanse overheid ontvangen omdat ze zogenaamd terrorisme bestrijden.

Marokkanen zijn een van de goedkoopste volken tegenwoordig. In Nederland worden ze gezien als dieven of onbetrouwbare mensen. In Marokko wordt er indirect met mensen gehandeld.

Kunnen ze je niet verkopen dan zuigen ze je helemaal leeg. Het is algemeen bekend dat je alleen welkom bent in Marokko als je geld hebt, zonder geld stel je niks voor.

ik vraag allah om deze situatie te veranderen.

Inna Lillah wa Inna illahie Raij3oen

24-03-2011, 23:43

Citaat door saifulIslaam:
nee, deze broeder zit nog vast. faka Allahoe asrah.


kdenk dan niet dat we het over dezelfde jongen hebben, de zusje van deze advocaat heeft het persoonlijk zef verteld, hij is erachteraan gegaan en heeft hem weer terug naar nederland gekregen

24-03-2011, 23:45

Citaat door OneNote:
Hij is vrijgekomen walhamdoelillah,
velen zitten nog vast. De Marokkaanse regering pakken mensen op zonder enkel bewijs, martelen ze en verzinnen verhalen over deze mensen zodat ze geld van de Amerikaanse overheid ontvangen omdat ze zogenaamd terrorisme bestrijden.

Marokkanen zijn een van de goedkoopste volken tegenwoordig. In Nederland worden ze gezien als dieven of onbetrouwbare mensen. In Marokko wordt er indirect met mensen gehandeld.

Kunnen ze je niet verkopen dan zuigen ze je helemaal leeg. Het is algemeen bekend dat je alleen welkom bent in Marokko als je geld hebt, zonder geld stel je niks voor.

ik vraag allah om deze situatie te veranderen.

Inna Lillah wa Inna illahie Raij3oen


das jammer genoeg waar,

24-03-2011, 23:46
Heel jammer, triest geval.

25-03-2011, 00:01

Citaat door dompteurrr:
kdenk dan niet dat we het over dezelfde jongen hebben, de zusje van deze advocaat heeft het persoonlijk zef verteld, hij is erachteraan gegaan en heeft hem weer terug naar nederland gekregen



over die ene broeder die in vught zat en toen terug werd gezet naar marokko?

25-03-2011, 00:09



Citaat door dompteurrr:
kdenk dan niet dat we het over dezelfde jongen hebben, de zusje van deze advocaat heeft het persoonlijk zef verteld, hij is erachteraan gegaan en heeft hem weer terug naar nederland gekregen



over die ene broeder die in vught zat en toen terug werd gezet naar marokko?

25-03-2011, 01:46

Citaat door saifulIslaam:
over die ene broeder die in vught zat en toen terug werd gezet naar marokko?


Er zijn meerdere broeders van vught na Marokko gestuurt, 1 daarvan heeft denk ik 5 jaar vast gezeten en toen terug gestuurt , deze persoon is vrij, andere zitten nog vast. De grap is dat deze mensen helemaal niks met Marokko te maken hebben, Nederland kan ze niet berechten omdat ze geen enkel bewijs hebben, het enige wat ze kunnen doen is hun het land uitzetten, wetend wat hun te wachten staat.

25-03-2011, 11:55

Citaat door OneNote:
Er zijn meerdere broeders van vught na Marokko gestuurt, 1 daarvan heeft denk ik 5 jaar vast gezeten en toen terug gestuurt , deze persoon is vrij, andere zitten nog vast. De grap is dat deze mensen helemaal niks met Marokko te maken hebben, Nederland kan ze niet berechten omdat ze geen enkel bewijs hebben, het enige wat ze kunnen doen is hun het land uitzetten, wetend wat hun te wachten staat.


Agi, wat bedoel je hiermee? Die Kharijistische bomaanslagen in het Westen zijn zeker geen daden om trots op te zijn, dus kan je uitleggen wat je ermee bedoeld?

Deze is trouwens ook mooi om te luisteren. Shaykh Mohammed al-Fayfi: "Mijn ervaring met de gevangengenomen Khawaaridj"

http://islamancient.com/ressources/audios/1039.mp3

Ik heb een beetje geluisterd, en wallahi de vele Khawaarij die hij noemt verdienen meer dan een celstraf. En zowieso heb ik gemerkt dat Khawaarij weinig tot niet open staan voor bewijzen, maar in plaats daarvan jou juist uit frustatie jou ongelovig gaan verklaren of gaan lasteren, dus als zulke mensen gemarteld dan is dat geheel terecht.

Wa salaam.

Pagina's : [1] 2 3