Bekijk volle/desktop versie : Ronaldo : real Madrid mooiere club als barca



22-03-2011, 21:50
'Barça speelt schitterend, maar ik heb betere herinneringen aan Real'
Dinsdag, 22 maart 2011 om 17:45
Er zijn niet veel spelers die in hun loopbaan het shirt van Real Madrid én Barcelona droegen, maar Ronaldo kan hier wel over meepraten. De Braziliaan, die onlangs zijn professionele loopbaan afsloot, kijkt nog met fijne gevoelens terug op zijn tijd in Spanje. “Barcelona speelt nu schitterend voetbal, maar ik heb toch betere herinneringen aan Real Madrid”, zei Ronaldo tegen AS.

De voormalig topspits speelde in het seizoen 1996/97 voor Barcelona en kwam tussen 2002 en 2007 voor Real uit. “Mijn periode bij Barcelona was kort, maar spectaculair”, keek Ronaldo terug. “Maar ik vertrok daar met een slecht gevoel en ging naar Inter. Bij Real kende ik vervolgens een geweldige tijd: het is de club waar ik de meeste doelpunten heb gemaakt en het meeste heb gewonnen.”
Op de vraag voor welke club hij zou kiezen als hij tien jaar jonger was en de keuze tussen Barcelona en Real had, antwoordt Ronaldo dan ook met de naam van De Koninklijke: “Sandro Rosell is ook een goede vriend van mij, maar de relatie die ik heb met Florentino Pérez… Ik zou altijd voor Florentino kiezen. Bovendien ken ik Mourinho nog van zijn tijd bij Barcelona, toen hij de assistent van Bobby Robson was. Hij is een geweldig persoon.”

22-03-2011, 21:57


trissintie meskien, maakt blunder na blunder

22-03-2011, 21:59
Mensen die het syndroom van Down belachelijk lopen maken, zijn zelf down in hen eigen leven..

22-03-2011, 22:11
"Als" wordt verwerkt in de Nederlandse spreektaal. "Dan" is in correct Nederlands

22-03-2011, 22:30


Is ook zo. Laten we eerlijk zijn. Real heeft het aanzien, de prijzen, prachtig stadion, prachtige shirtjes, jammer alleen van de arrogantie. Barca speelt wel het mooiste voetbal.

22-03-2011, 23:01
Niks aan toe te voegen ( type vaardigheid), de reactie's hier spreken voor zich.

Nivo huppelepup je wait wel die gevuulllllll

Je kan alles over Trissintie zeggen, maar hij zorgt wel voor een beetje humor met zijn onbewuste zelfspot