Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : TAMAZGHA FESTIVAL - Melkweg Amsterdam

Missrapster
28-12-2002, 20:46

WIE GAAT OOK NAAR DEZE PARTY???????????? waar je de optredens van de volgende groepen ziet: TAKFARINAS, imetlaa, assithem, Intersection , choukri, DJ Momo, VJ Raïss Deze party is op 12 januarie...... doe de :boogie:... zing je longen eruit..... C YA....;)

Missrapster
31-12-2002, 17:37
"hihiihih......hmzzzz.....oke zo gezegd zo gedaan.....;)

Missrapster
31-12-2002, 17:47
kijk ff op marmoucha.nl....daar vind je meer info....;)

Overspel
02-01-2003, 17:44
LAAT MIJ NIET KOMEN HE....... HE... LAAT MIJ NIET KOMEN!!!!!!

Missrapster
02-01-2003, 18:34

Origineel gepost door loubnainoe he girly miss ga je ook? zooo als jij gaat dan word het lachen gaan we samen op de podium met intersection ik vraag het wel aan me broer hahahhahhaah groetjess loubia we laten ze zien wat dansen inhoud...:boogie:....... he loubie....ga je mee naar de verloving????

Missrapster
02-01-2003, 18:51
Origineel gepost door loubnainoe misschien ik wil wel eerst ons uitnodigen dan praaat ik verder doei groetjes loubi hahahah.....je bent tog wel uitgenodigd door je weetwel?????......anders neem ik je mee .... ;)

Overspel
02-01-2003, 18:53
Origineel gepost door Missrapster hahahah.....je bent tog wel uitgenodigd door je weetwel?????......anders neem ik je mee .... ;) HE HE, WE GOT A DEAL... WEET JE NOG!!! :D

Missrapster
02-01-2003, 18:56
Origineel gepost door Overspel HE HE, WE GOT A DEAL... WEET JE NOG!!! :D ik zie die topic nergens.....maaruh...kunnen we deal niet ff veranderen??????

Overspel
02-01-2003, 19:04
Origineel gepost door Missrapster ik zie die topic nergens.....maaruh...kunnen we deal niet ff veranderen?????? Mag ook, maar ik moet nu gaan... Duszzz stuur effe een pmtje, dan komt het wel goed!!! doei doei :zwaai:

Vin
06-01-2003, 03:58
GEITEN FESTIVAL- KINDERBOEDERIJ te AMSTERDAM WIE GAAT OOK NAAR DEZE PARTY???????????? waar je de optredens van de volgende geiten ziet: TAKFARINAS, imetlaa, assithem, Intersection , choukri, DJ Momo, VJ Raïss Deze party is op 12 januarie......<----wat overigens januari is :D doe de ... zing je longen eruit..... C YA....

Angeltje
13-01-2003, 13:16
Hahaha intersection was TE GEK!! Leuk man, al die nieuwe nummers, ze gaan de goede kant op!! Groetjes Loubia