Bekijk volle/desktop versie : Weet jij een TRENDY naam voor nieuw Maroc event?



29-09-2004, 13:35
Geachte lezers,

Ik ga een nieuwe Club oprichten, dat 1 keer per maand feest zal organiseren in Amsterdam. Event richt zich primair op de allochtonen Nederlanders van Marokkaanse afkomst. Eveneens wordt ingezet op interregionaal bereik naar België.
Event wordt, naast het centrale thema, verdeeld in thematische belevingswerelden, cultuur & lifestyle, met veel Arabische live muziek en theater .

Maar zit met een probleem, ik ben op zoek naar een Arabisch TRENDY naam die ook pakkend is. Weet je er een?? Mail het me.
Je hulp wordt zeer gewaardeerd.

BVD
Rachid

29-09-2004, 13:43


Misschien rwiena of anders derdiek

29-09-2004, 13:59

Citaat door index:
Geachte lezers,

Ik ga een nieuwe Club oprichten, dat 1 keer per maand feest zal organiseren in Amsterdam. Event richt zich primair op de allochtonen Nederlanders van Marokkaanse afkomst. Eveneens wordt ingezet op interregionaal bereik naar België.
Event wordt, naast het centrale thema, verdeeld in thematische belevingswerelden, cultuur & lifestyle, met veel Arabische live muziek en theater .

Maar zit met een probleem, ik ben op zoek naar een Arabisch TRENDY naam die ook pakkend is. Weet je er een?? Mail het me.
Je hulp wordt zeer gewaardeerd.

BVD
Rachid
Iets van Maghreb United.... ofzo..

ik roep ook maar wat

29-09-2004, 15:20
Als ik je een advies mag geven zou ik een korte maar krachtige naam nemen, zodat meent gelijk gelijk zoiets heeft van gaaf daar wil ik naar toe.

Neem bijvoorbeeld zoiets als Roxy, maar dan in de Arabische sfeer.

Ik kan ook nu even niet op iets komen maar als ik iets weet laat ik het weten.

Oja mocht je ergens hulp bij willen hebben help ik je graag (vrijwillig!!!)

S6..

29-09-2004, 15:36


Ik weet het al
noem het:

"ALLOCHTOON"
FRAGRANCE FOR MEN

29-09-2004, 16:02

Citaat door ninababe78:
Als ik je een advies mag geven zou ik een korte maar krachtige naam nemen, zodat meent gelijk gelijk zoiets heeft van gaaf daar wil ik naar toe.

Neem bijvoorbeeld zoiets als Roxy, maar dan in de Arabische sfeer.

Ik kan ook nu even niet op iets komen maar als ik iets weet laat ik het weten.

Oja mocht je ergens hulp bij willen hebben help ik je graag (vrijwillig!!!)

S6..
Dank je, ik zal zeker gemotiveerde mensen nodig hebben.

01-10-2004, 11:56
nou dan hoor ik het dan wel!

Maar hoe zit het met de naam ben je er al uit??

01-10-2004, 12:43

Citaat door ninababe78:
nou dan hoor ik het dan wel!

Maar hoe zit het met de naam ben je er al uit??
Nee nog niet, ik heb zelf wel een paar die wel zou kunnen gebruiken maar er zijn natuurlijk altijd betere te bedenken.