Bekijk volle/desktop versie : Weet jij een TRENDY naam voor mn Event?

Pagina's : [1] 2 3

29-09-2004, 13:30
Geachte lezers,

Ik ga een nieuwe Club oprichten, dat 1 keer per maand feest zal organiseren in Amsterdam. Event richt zich primair op de allochtonen Nederlanders van Marokkaanse afkomst. Eveneens wordt ingezet op interregionaal bereik naar België.
Event wordt, naast het centrale thema, verdeeld in thematische belevingswerelden, cultuur & lifestyle, met veel Arabische live muziek en theater .

Maar zit met een probleem, ik ben op zoek naar een Arabisch TRENDY naam die ook pakkend is. Weet je er een?? Mail het me.
Je hulp wordt zeer gewaardeerd.

BVD
Rachid

29-09-2004, 19:03

hmmm..

ARABESQUE ????

jah vraag me niet hoe ik erop kom of wat het betekent. klinkt alleen leuk vind ik...
succes met je event het klinkt leuk in ieder geval.

BD

29-09-2004, 22:59
jah, hmmmm dat kan wel zo zijn want het woord heb ik ergens ooit gehoord op tv of zo... maar jah ik vind het nog steeds een leuke naam

BD

29-09-2004, 23:44
valt er wat aan te verdienen? dan heb ik genoeg trendy namen voor je ik ben 1 en al ideeen als je maar goed betaalt

30-09-2004, 00:49

Citaat door The_MoCro_JoB:
valt er wat aan te verdienen? dan heb ik genoeg trendy namen voor je ik ben 1 en al ideeen als je maar goed betaalt
Jij weer met je onbetaalbare diensten

Laat eerst eens wat zien en dan pas over geld gaan praten

30-09-2004, 00:53
Layali .............

Vul maar zelf aan

30-09-2004, 01:13

Citaat door soennia83:
Jij weer met je onbetaalbare diensten

Laat eerst eens wat zien en dan pas over geld gaan praten
niet goed geld terug garantie

30-09-2004, 05:40

Citaat door soennia83:
Layali .............

Vul maar zelf aan
1001Nacht (dat is mijn goedkoopste idee en hij gaat vandaag voor niets over de toonbank )

30-09-2004, 12:21
Hey Rachid heb je geen medewerkers nodig??

zoja laat hem even weten alvast bedankt

M.v.G
tyfoon

30-09-2004, 12:57

1001Nacht (dat is mijn goedkoopste idee en hij gaat vandaag voor niets over de toonbank )
Nee man daar kan zelfs een domme koe op komen

Iets anders eraan toevoegen, maar dat wil ik niet doen, want dan ga ik auteursrechten aanvragen

30-09-2004, 13:00

Citaat door index:
Geachte lezers,

Ik ga een nieuwe Club oprichten, dat 1 keer per maand feest zal organiseren in Amsterdam. Event richt zich primair op de allochtonen Nederlanders van Marokkaanse afkomst. Eveneens wordt ingezet op interregionaal bereik naar België.
Event wordt, naast het centrale thema, verdeeld in thematische belevingswerelden, cultuur & lifestyle, met veel Arabische live muziek en theater .

Maar zit met een probleem, ik ben op zoek naar een Arabisch TRENDY naam die ook pakkend is. Weet je er een?? Mail het me.
Je hulp wordt zeer gewaardeerd.

BVD
Rachid
ik vind zelf 'Desert Rose' er een hele mooie naam voor..

30-09-2004, 15:00

Citaat door soennia83:
Nee man daar kan zelfs een domme koe op komen

Iets anders eraan toevoegen, maar dat wil ik niet doen, want dan ga ik auteursrechten aanvragen
daarom zeg ik "mijn goedkoopste" voor mijn originele moet men wat neertellen...en jij hebt het zo te zien ook te pakken

30-09-2004, 16:34

daarom zeg ik "mijn goedkoopste" voor mijn originele moet men wat neertellen...en jij hebt het zo te zien ook te pakken
Je hebt mij aangestoken

normaal gesproken doe ik alles fisabilli'Allah, maar nu

30-09-2004, 18:00
3allallah, en lijkt ook een beetje op..oellallah..dus jah..in ieder geval vind k het een grappige naam, hoorde het mijn 4jarige broertje net zegge ..

N

30-09-2004, 18:25
Mentaka elosra

( dit is me bijgebleven na het bezoeken van een restaurantje in het Noorden van Marokko)

Pagina's : [1] 2 3