Bekijk volle/desktop versie : Hoe zou je reageren ...



Pagina's : [1] 2

22-03-2011, 11:42
[ moest je erachter komen dat jouw vriend(in) jou test door een vriend(in) contact te laten leggen met jou, of door onder een andere naam met een andere nummer te smsen naar je? ]

22-03-2011, 11:44


1. Als fatsoenlijke partner zou je er niet eens op in gaan en je partner vertellen dat iemand contact met je zoekt.
2. Als ik er zou achter komen dan is het per direct gedaan. Niet omdat ik getest werd maar omdat het kinderachtige brol is en onze relatie een bouwsteen mist namelijk wederzijds vertrouwen.

22-03-2011, 11:45

Citaat door Marokkaantje001:
1. Als fatsoenlijke partner zou je er niet eens op in gaan en je partner vertellen dat iemand contact met je zoekt.
2. Als ik er zou achter komen dan is het per direct gedaan. Niet omdat ik getest werd maar omdat het kinderachtige brol is en onze relatie een bouwsteen mist namelijk wederzijds vertrouwen.


well said!

22-03-2011, 11:49
Big afknapper, hoe triester wil je het hebben

22-03-2011, 11:52


Niets van aantrekken. Dan is de lol er wel snel vanaf.

22-03-2011, 11:54

Citaat door PareltJe_Nr1:
Big afknapper, hoe triester wil je het hebben


Inderdaad

22-03-2011, 11:55

Citaat door Just_Hannah:
Niets van aantrekken. Dan is de lol er wel snel vanaf.


Ookal kom je erachter, en ben je er niet op ingegaan, toch zou jij je er niets van aantrekken?
Ik zou hem laten weten wat ik ervan vind hoor

22-03-2011, 11:59

Citaat door Marokkaantje001:
1. Als fatsoenlijke partner zou je er niet eens op in gaan en je partner vertellen dat iemand contact met je zoekt.
2. Als ik er zou achter komen dan is het per direct gedaan. Niet omdat ik getest werd maar omdat het kinderachtige brol is en onze relatie een bouwsteen mist namelijk wederzijds vertrouwen.

Koppige.

22-03-2011, 12:01

Citaat door OpenYourEyes:
Ookal kom je erachter, en ben je er niet op ingegaan, toch zou jij je er niets van aantrekken?
Ik zou hem laten weten wat ik ervan vind hoor


Doet mij dus niets. Ik heb niets te verbergen. En als hij me niet vertrouwt, leert hij het wel op z'n eigen manier en als dat zo is, ook goed.

22-03-2011, 12:02
stop met relaties
allah heeft alleen het huwelijk gezegend

verder niks

22-03-2011, 12:03
Dit is een antwoord op je eigen vraag.....????? Does he trust me???
NONONONO.
Waarom, omdat ie toch denkt dat je maar een afdankertje bent of een kattevanger, want anders zou hij dat nooit in zijn stoutste dromen durven te ondernemen of uithalen.
Want een geliefde moet waneer ie aan zijn geliefde denkt het gevoel krijgen dat onbeschrijflijk is en niet het wantrouwige wat nu heerst in jullie relatie, en daar is echt geen therapie tegen op gewassen. Beste oplossingen is afsluiten en focussen op degene die het wel waardeert wie je bent en hoe je bent, want dit is alleen maar verloren tijd.

22-03-2011, 12:04

Citaat door nokia25:
stop met relaties
allah heeft alleen het huwelijk gezegend

verder niks


Wat zit je dan te snuffelen in de topics over Liefde en Relaties?
En wie zegt dat ik een relatie heb? Is puur hypothetisch, m'n stelling.

22-03-2011, 12:06



Citaat door De_Hoek:
Dit is een antwoord op je eigen vraag.....????? Does he trust me???
NONONONO.
Waarom, omdat ie toch denkt dat je maar een afdankertje bent of een kattevanger, want anders zou hij dat nooit in zijn stoutste dromen durven te ondernemen of uithalen.
Want een geliefde moet waneer ie aan zijn geliefde denkt het gevoel krijgen dat onbeschrijflijk is en niet het wantrouwige wat nu heerst in jullie relatie, en daar is echt geen therapie tegen op gewassen. Beste oplossingen is afsluiten en focussen op degene die het wel waardeert wie je bent en hoe je bent, want dit is alleen maar verloren tijd.


Goed gezegd, dat zou ik uit zo'n situatie ook concluderen...
Moest iemand zoiets uithalen bij me, dan betekent het dat hij twijfelt, het niet serieus neemt,...
Dan is het een dikke streep erdoor...

22-03-2011, 12:07
daar gaan we weer

"wat doe jij hier dan "

ik open tenminste geen topics over haramrelaties

of nog erger
advies om een haramrelatie nog harammer te maken

tfoe vieze k7aab hierzo

tfoe tfoe tfoe tfoe tfoeeeeeeeeeeeee

22-03-2011, 12:10

Citaat door nokia25:
daar gaan we weer

"wat doe jij hier dan "

ik open tenminste geen topics over haramrelaties

of nog erger
advies om een haramrelatie nog harammer te maken

tfoe vieze k7aab hierzo

tfoe tfoe tfoe tfoe tfoeeeeeeeeeeeee


Hoor jezelf bezig alsjeblieft..
De barmhartige moslim (die ondertussen alle marokkaanse vrouwen hoeren noemt)..
Ik heb geen nood aan jouw comments.. Dus laat ze alsjeblieft voor jezelf.

Pagina's : [1] 2