Bekijk volle/desktop versie : Opzoek: sexy bruidslingerie (rdam)



Pagina's : [1] 2

22-03-2011, 10:47
Selaam iedereen,

Ik vroeg me af waar je van die mooie sexy lingerie kan kopen.? Ik ga binnenkort trouwen, en ben dus ook opzoek naar bruidslingerie. Wie kan mij aub helpen? En het liefst in rdam.

22-03-2011, 11:23


Ik zou niet van die dure Nederlandse huwelijkswinkels checken, je hebt je bruidslingerie immers niet lang aan als het goed is. Kijk gewoon bij de hunkemöller, daar hebben ze echt leuke witte/crème korsetten.

Succes!

22-03-2011, 11:27
[/IMG]

22-03-2011, 11:34
Ik heb hele mooie bij de primark gehaald
Prachtige corsetten hebben ze daar ook

Primark rdam-alexandrium!

22-03-2011, 11:47



Citaat door nadoriiaa:
Ik heb hele mooie bij de primark gehaald
Prachtige corsetten hebben ze daar ook

Primark rdam-alexandrium!


Wanneer??

22-03-2011, 17:17
Bijeenkorf en Hunkemuller

22-03-2011, 17:40
http://www.uwantisell.nl/index.php?item=bruidslingerie&action=page&group_id =34&lang=NL

Neem even hier een kijkje mensen, ze hebben niet alleen witte maar ook andere kleuren. Volop keus!

23-03-2011, 09:01

Citaat door rwinatje:
[/IMG]

Hihihi

Citaat door nadoriiaa:
Ik heb hele mooie bij de primark gehaald
Prachtige corsetten hebben ze daar ook

Primark rdam-alexandrium!

Ik was daar toevallig gister nog. Betrest corsetten vind ik het daar niet zo. Ik had daar mooi creme gezien, maar die ijzer aan de zijkant die buigt iedere keer, en dat is niet fijn. Ik moet toch 1 hebben die goed stevig is.

Citaat door AprilBruidje:
Bijeenkorf en Hunkemuller

Ga ik een kijkje nemen. Hunkemuller is standaard, Ik dacht misschien is er een andere winkel. Bijeenkorf heb ik nog niet geprobeerd.

Citaat door Columniste:
http://www.uwantisell.nl/index.php?item=bruidslingerie&action=page&group_id =34&lang=NL

Neem even hier een kijkje mensen, ze hebben niet alleen witte maar ook andere kleuren. Volop keus!

k heb heleboel site waar ik kan kijken, maar nadeel ervan is dat je er geen winkel hebt dat je het daar kan passen. OP sites moet je het thuis passen en alshet je niet past dan terug sturen. En dat is een hele gedoe vind ik.

Citaat door MrsB.:
Ik zou niet van die dure Nederlandse huwelijkswinkels checken, je hebt je bruidslingerie immers niet lang aan als het goed is. Kijk gewoon bij de hunkemöller, daar hebben ze echt leuke witte/crème korsetten.

Succes!


Het moet niet te duur zijn, zolang ik maar iets leuks hebt en betaalbaar is.

Dank jullie wel.

23-03-2011, 09:01
zijn er verder geen andere winkels?? waar ik goede corgette kan kopen?

23-03-2011, 09:07
Ik verkoop nu ook bruidslingerie van het mer DiLorenzo, prachtige torseletten die speciaal voor onder de bruidsjurk is ontworpen.

Voor foto's kan je me PMén

23-03-2011, 09:36
ik ben ook nog op zoek naar een paar mooie setjes ik heb al aardig wat liggen.. maar ga daarna ook lekker 3wk op huwelijksreis en dan moet er ook wat mee in de koffer

23-03-2011, 10:22
Je kunt bij ons terecht. We zitten in Rotterdam en hebben prachtige bruidslingerie van DiLorenzo

23-03-2011, 10:56


Dit zijn de foto's van onze lingerie:












23-03-2011, 21:22

Citaat door RWD2:
Dit zijn de foto's van onze lingerie:















Zou je mij alsjebleift de prijzen kunnen opsturen

24-03-2011, 17:33
Zie pm meid

Pagina's : [1] 2