Bekijk volle/desktop versie : Ik maak mn ouders ziek



Pagina's : [1] 2

22-03-2011, 01:34
Ik maak ze ziek en ziek, ik hoor ze altijd praten over mij. Ik hoor hoe mijn moeder tegen zichzelf praat als ik even langs de keuken ga, hoe ziek ik haar wel niet maak. Doet pijn. Mijn vader negeert me al maanden, mijn moeder als we praten eindigt het altijd in ruzies.

Ik weet het niet meer. En dus open ik maar een topic.

22-03-2011, 01:36


Wat doe je verkeerd dan...

chickies, blowen, nauken, tot in de nacht buiten blijven..?

22-03-2011, 01:37
Wat heb je gedaan?

22-03-2011, 01:37
Ghair insallah.

Het zijn je ouders. Vraag om ze jou vergeven en natuurlijk allah swt.
Komt goed insallah. Heb geduld en maak ze niet gekker!

22-03-2011, 01:39


Ik luister niet meer, ik ben zelf begonnen om niet meer tegen ze te praten. Omdat ik om alles maar gezeik kreeg. School ging minder, was uiteindelijk gestopt. Kon mn vader niet tegen, vervloekte me en heeft sinds die dag niet meer tegen me gepraat. Werk verdien ik te veel waardoor mn vader moet inleveren, dus geef ik mn moeder het geld maar hij wilt het niet van haar aannemen. Mijn moeder zit er tussenin en wordt er gek van.

22-03-2011, 01:40
hoe oud ben je?

22-03-2011, 01:42
En hoe willen ze jou het liefst zien?

22-03-2011, 01:42
je bent nog leerplichtig man... Ga lkkr terug naar school als je ouder wordt krijg je dikke spijt....

22-03-2011, 01:44
Back to school aan je diploma heb je veel aan, je pa heeft gelijk..

22-03-2011, 01:44

Citaat door 7.sins:
Ik luister niet meer, ik ben zelf begonnen om niet meer tegen ze te praten. Omdat ik om alles maar gezeik kreeg. School ging minder, was uiteindelijk gestopt. Kon mn vader niet tegen, vervloekte me en heeft sinds die dag niet meer tegen me gepraat. Werk verdien ik te veel waardoor mn vader moet inleveren, dus geef ik mn moeder het geld maar hij wilt het niet van haar aannemen. Mijn moeder zit er tussenin en wordt er gek van.



Ga terug naar school je gaat uiteindelijk spijt krijgen. Jou vader en moeder willen het beste voor je.
Het geld is nu wel lekker, omdat je nog thuis woont.
Ga naar school en kennis opbouwen. Maak je ouders trots en laat zien dat je ze waardeerd. Ghair insallah nogmaals. Laat je niet gek maken.

22-03-2011, 01:45

Citaat door Moschino-:
En hoe willen ze jou het liefst zien?
Dat weet ik niet. Toen ik op school zat, voor moskee extra werk deed, en werkte, kreeg ik alsnog dingen te horen wat beter kunnen. Ik weet dat het niet veroorloofd is om over je ouders te praten, maar ik kan het niet meer.


Citaat door JaguarX:
je bent nog leerplichtig man... Ga lkkr terug naar school als je ouder wordt krijg je dikke spijt....



Ik heb geen leerplicht. Ik heb niet de juiste studie gekozen, bleek niks voor mij te zijn. Is moeilijk te accepteren voor mijn ouders dat ik ben gestopt met school. Het liefst wilde ik in Februari een nieuwe studie nemen maar de studies die mij wat leken beginnen pas in September weer.

22-03-2011, 01:52
wat een slechte ouders heb je, ruzie maken om geld en school.

Je bent meerderjarig, jij mag zelf als het goed is bepalen wat je wel en neit doet.

22-03-2011, 01:52



Citaat door 7.sins:
Dat weet ik niet. Toen ik op school zat, voor moskee extra werk deed, en werkte, kreeg ik alsnog dingen te horen wat beter kunnen. Ik weet dat het niet veroorloofd is om over je ouders te praten, maar ik kan het niet meer.




Ik heb geen leerplicht. Ik heb niet de juiste studie gekozen, bleek niks voor mij te zijn. Is moeilijk te accepteren voor mijn ouders dat ik ben gestopt met school. Het liefst wilde ik in Februari een nieuwe studie nemen maar de studies die mij wat leken beginnen pas in September weer.



Mijn neef is 25 jaar en na drie jaar werken gaat hij weer september 2011 terug naar school, 3.5 jarige hbo opleiding, als het goed is en je best doet ben jij al op je 24e klaar....

Je vader heeft gelijk op zon een leeftijd hoor je gewoon op school te zitten en september is bijna man..... Zeg gewoon tegen je vader september begin ik met school..... Studiebeurs erbij...

22-03-2011, 01:54

Citaat door broodjeizan2:
wat een slechte ouders heb je, ruzie maken om geld en school.

Je bent meerderjarig, jij mag zelf als het goed is bepalen wat je wel en neit doet.



Shame on you! Zulke dingen zijn niet aan jou om te zegen. Het zijn en blijven waladien. Het woord is zo klein maar zo een grote betekenis.

Haal het niet meer in je hoofd om zulke kafier antwoorden nog te gebruiken.

22-03-2011, 01:55

Citaat door JaguarX:
Mijn neef is 25 jaar en na drie jaar werken gaat hij weer september 2011 terug naar school, 3.5 jarige hbo opleiding, als het goed is en je best doet ben jij al op je 24e klaar....

Je vader heeft gelijk op zon een leeftijd hoor je gewoon op school te zitten en september is bijna man..... Zeg gewoon tegen je vader september begin ik met school..... Studiebeurs erbij...


ja maar door hem te negeren en af te reageren, heeft totaal geen zin.

Hij is diegene die keuzes moet maken niet zijn vader, zijn vader kan hem alleen steunen en helpen daar waaar nodig is.

Pagina's : [1] 2