Bekijk volle/desktop versie : Maroc boys en sletjes?



Pagina's : [1] 2 3 4

29-09-2004, 11:12
Is het nou echt zo dat ze liever een sletje hebben dan een bent a ness.. Ik zie zoveel meisjes echt bnet a ness leren iemand kennen ook een "goede jongen" maar vervolgens gaat ie er vandoor met de grootste xxxx. why is that??? waarom laten ze een goed meisje voor zo iemand?? ik snap dat niet... kicken ze erop omdat meisje te kwetsen? of willen ze gewoon lol? Als je met hem praat zegt ie precies wat zijn denkbeeld is enzz maar als je dan ziet met wat voor soort hij dan om gaat?? heb je ook zoiets van hmmm??? wat is het toch?

29-09-2004, 11:15


Jongens gebruiken meisjes als een ijsje weet je dat, als e geen zin hebben in jouw stoppen ze je in een diepvriezer en als ze trek hebben dan nemen ze je uit de diepvriezer zoals een IJSJE!!

29-09-2004, 11:16
de reden dat ze met de andere eindigen is omdat ze bij de andere horen, en de 'bent a ens' zullen wel iemand vinden die bij hen hoort

i kdenk neit snel van hmmm hij laat dat lieve bent ness vallen voor de xxxx
want dat betekent dat er voor de bent a ness een goede jongen is en dat ze met geduld insjallah gellukkig zal zijn, gelukkiger als de jongen die ze eerst voor ogen had

alles gebeurt om'n reden

29-09-2004, 11:23
Een bent a ness gaat geen haramrelatie aan. Dus wat je zegt klopt niet.
Maar die dwalende jongens gaan een paar haramrelaties aan. Ze pikken in 99 procent vd gevallen meiden met strakke kleren enzo eruit. Met dit soort meiden spelen ze een paar jaar. En als ze uitgespeeld zijn willen ze met een bent a ness trouwen.

29-09-2004, 11:49


Idd najib...zo denk ik er ook over...

Thalla

xxx

29-09-2004, 14:07
Weetje wat ik raar vindt dat de meeste meisjes denken dat de jongens de boosdoeners zijn, maar de meiden kunnen er ook wat van hoor. Ik hoor vaak dat de meisjes jongens aan het lijntje houden en zodra de jongen met zijn ouders komen moeten ze een dikke NEE horen. Nee is dat niet lullig. En een jongen die voor een SLxT gaat nou zo iets moet je ook niet zeggen mischien heeft die jonge iets gezien bij het andere meisje wat de rest niet ziet. ZO kun je het ook zien. Voor andere ogen is het een SLxT omdat ze met jongens staat te praten maar ja we kunnen niet van de buitenkant beoordelen als we de binnen kant niet eens hebben gezien

29-09-2004, 14:10
daarom is het beter om NIET met een Marokaanse dame te nemen totdat je er klaar voor bent...blijf lekker bij een NEderlandse heren je kunt naar haar huis je pakt haar daar lekker terwijl ouders t.v lopen te kijken..wallah veel beter...maar ben je ready ga dan naar je eigen soort...er is niets beters dan je eigen soort..

29-09-2004, 14:11
Na aper

Copydog


Citaat door TiBiA:
daarom is het beter om NIET met een Marokaanse dame te nemen totdat je er klaar voor bent...blijf lekker bij een NEderlandse heren je kunt naar haar huis je pakt haar daar lekker terwijl ouders t.v lopen te kijken..wallah veel beter...maar ben je ready ga dan naar je eigen soort...er is niets beters dan je eigen soort..

29-09-2004, 14:14

Citaat door Nique_La_Police:
Na aper

Copydog
i love you to

we horen gewoon bij elkaar copydog




29-09-2004, 14:15

Citaat door Najib26:
Een bent a ness gaat geen haramrelatie aan. Dus wat je zegt klopt niet.
Maar die dwalende jongens gaan een paar haramrelaties aan. Ze pikken in 99 procent vd gevallen meiden met strakke kleren enzo eruit. Met dit soort meiden spelen ze een paar jaar. En als ze uitgespeeld zijn willen ze met een bent a ness trouwen.
zo zit dat

29-09-2004, 14:19

Citaat door TiBiA:
daarom is het beter om NIET met een Marokaanse dame te nemen totdat je er klaar voor bent...blijf lekker bij een NEderlandse heren je kunt naar haar huis je pakt haar daar lekker terwijl ouders t.v lopen te kijken..wallah veel beter...maar ben je ready ga dan naar je eigen soort...er is niets beters dan je eigen soort..
Typisch met twee maatstaven meten.

Sorry alleen al om zulke antwoorden zou IK al uit jouw buurt blijven.... wat jij denkt van die Nederlandse meisjes.... zo denk ik nu ook over jou.

De islam kent misschien wel geen gelijkwaardigheid.... maar zeker wel rechtvaardigheid.

29-09-2004, 14:22
Soort zoekt Soort........

Duidelijk toch............

29-09-2004, 14:24



Citaat door zinna77:
Typisch met twee maatstaven meten.

Sorry alleen al om zulke antwoorden zou IK al uit jouw buurt blijven.... wat jij denkt van die Nederlandse meisjes.... zo denk ik nu ook over jou.

De islam kent misschien wel geen gelijkwaardigheid.... maar zeker wel rechtvaardigheid.
Nederlandse dames geilen gewoon op marokaanse jongens dat is wereldwijd bekend,,,ik ga me nu niet druk maken om jouw maar wat bestaat bestaat....capisch?



je mag over mij zo denken maar ik bedoel ik kan een uitzondering maken ben je een beetje geprikkeld omdat sommige heren liever een nederlandse dame willen hebben die niet zo veel zeurt als marokaanse dames?

dan mag je me mailen en dan regelen we wat

29-09-2004, 14:29

Citaat door TiBiA:
Nederlandse dames geilen gewoon op marokaanse jongens dat is wereldwijd bekend,,,ik ga me nu niet druk maken om jouw maar wat bestaat bestaat....capisch?



je mag over mij zo denken maar ik bedoel ik kan een uitzondering maken ben je een beetje geprikkeld omdat sommige heren liever een nederlandse dame willen hebben die niet zo veel zeurt als marokaanse dames?

dan mag je me mailen en dan regelen we wat
Tazzzz..... in je dromen dat je ooit in mijn buurt komt. Wat moet ik met een afgelikte boterham. Het idee alleen al waar jij met je mond heeft gezeten!! BAH!!! :schreeuw:

Hou jij het maar bij de Nederlandse meisjes....die trouwens ook een hart hebben en niet beter weten omdat ze anders opgevoed zijn dan onze dames.

Weet je wel hoe erg je bezig bent???

29-09-2004, 14:30
De topic moet eigenlijk verandert worden in.... Deze jongens die met sletjes gaan....zijn sletjes.

Pagina's : [1] 2 3 4