Bekijk volle/desktop versie : Aanval Libie toch wel om de olie!



Pagina's : [1] 2

21-03-2011, 20:57
ma 21 mrt 2011, 20:33
Obama onder vuur om Libië-acties WASHINGTON - De Amerikaanse president Barack Obama heeft maandag forse kritiek gekregen op zijn Libiëbeleid van Congresleden van zowel zijn eigen Democratische Partij als de Republikeinse Partij.


Foto: AFP Michael Honda, Democratisch lid van het Huis van Afgevaardigden, bekritiseerde de regering, omdat ze naliet vooraf toestemming van het Congres, de Amerikaanse volksvertegenwoordiging, te vragen voor de interventie in Libië. Hij zei dat niet het beschermen van mensenrechten, maar oliebelangen de Amerikaanse regering hebben bewogen mee te doen aan acties.

Candice Miller, een vooraanstaand Republikeins lid van het Huis van Afgevaardigden, noemde het „zeer verontrustend en onaanvaardbaar” dat president Obama tot actie is overgegaan zonder formele toestemming van het Congres.


Bron:http://www.telegraaf.nl/buitenland/9327641/__Obama_onder_vuur_om_Libi__.html?sn=binnenland,bu itenland

21-03-2011, 20:59


Dit was al bekend, maar wel eerlijk dat hij het toegeeft.

21-03-2011, 21:03
ja duh
denk je nou echt dat een shitan aanbidder zomaar een moslim zal helpen??????
dan was dat el monkar el3adim!!!

21-03-2011, 21:09
[B]en ze hebben oo al geeg dat er burger slachtoffers zullen vallen en dat dat normaal is


ze bevrijden je olie en schieten de moslim bevolking kapot


oh wat een vrijheid dezelfde vrijheid die ze in irak hebben gebracht de olie is bevrijd en weg en de onschuldige burger bevolking wordt systematisch uitgeroeid en dan zeggen dat saddam slecht was

saddam was het beste wat irak ooit is overkomen

21-03-2011, 21:11


wat dacht jij dan

21-03-2011, 21:13
Ned2 hebben ze het erover

21-03-2011, 21:27
hey don't shoot the messenger! ik zag dit stukje en las laatst een topic waarin een nederlander zo naief was en het gewoon niet onder ogen wou zien, dus dit voor hem even om zijn ogen te openen!

21-03-2011, 21:33

Citaat door achja100:
QUOTE=underkuffar;94754748]en ze hebben oo al geeg dat er burger slachtoffers zullen vallen en dat dat normaal is


ze bevrijden je olie en schieten de moslim bevolking kapot


oh wat een vrijheid dezelfde vrijheid die ze in irak hebben gebracht de olie is bevrijd en weg en de onschuldige burger bevolking wordt systematisch uitgeroeid en dan zeggen dat saddam slecht was

[B]saddam was het beste wat irak ooit is overkomen



Mijn God wat een typische salonmoslim ben jij ! De haat van de Irakezen tegen Saddam Hussein was gigantisch, maar jij vindt hem een held omdat hij antiwesters was.

Het is toch werkelijk ongelofelijk hoe achterlijk moslims in Nederland denken, en hoe weinig ze zich interesseren voor de islamitische bevolkingen buiten hun Nederlandse getto's.



nee mijn Allah wat een achterlijke tv naprater ben jij

kan jou soort niet zelf nadenken uit welke anti islam propaganda beerput haal jij jouw info

ik zei dat er onder saddam minder doden zijn gevallen in al die jaren dan onder jou ahterlijke westerse terror geef daar een een reactie

ik wil niet dat er nog meer onschuldigen moslims sterven door de westerse terror hebzucht naar olie

neem nu libbie als de helft zegt wij willen khaddafi en de andere helft zegt van niet

wat geeft jou achterlijk westerse terror moslims moordenaar het recht om de andere helft te vermoorden behalve de olie dan nou ???

saddam was slecht maar dankzij het westen heeft ie kunnne doen wat ie gedaan heeft maar dat maakt jullie nog zwaardere misdaden tegen de menselijkheid er niet minder om !!!!!!!

khaddafi het zelfde verhaal jullie fucking schuld
en nu de bevolking ervoor sraffen tuurlijk ben ik voor de onschuldige bevolking die door jullie kruisraketten nu sterft

geef hier een inhoudelijk een reactie op als je een echte vent bent

21-03-2011, 21:51

Citaat door underkuffar:
nee mijn Allah wat een achterlijke tv naprater ben jij

kan jou soort niet zelf nadenken uit welke anti islam propaganda beerput haal jij jouw info

ik zei dat er onder saddam minder doden zijn gevallen in al die jaren dan onder jou ahterlijke westerse terror geef daar een een reactie

ik wil niet dat er nog meer onschuldigen moslims sterven door de westerse terror hebzucht naar olie

neem nu libbie als de helft zegt wij willen khaddafi en de andere helft zegt van niet

wat geeft jou achterlijk westerse terror moslims moordenaar het recht om de andere helft te vermoorden behalve de olie dan nou ???

saddam was slecht maar dankzij het westen heeft ie kunnne doen wat ie gedaan heeft maar dat maakt jullie nog zwaardere misdaden tegen de menselijkheid er niet minder om !!!!!!!

khaddafi het zelfde verhaal jullie fucking schuld
en nu de bevolking ervoor sraffen tuurlijk ben ik voor de onschuldige bevolking die door jullie kruisraketten nu sterft

geef hier een inhoudelijk een reactie op als je een echte vent bent




Citaat door achja100:
De westerse kruisraketten treffen de Libische bevolking niet, en dat kun je ook duidelijk zien aan de enthousiaste steun van de Libiërs voor de westerse interventie.

Dat is jouw zwakke punt: de steun van de Libiërs voor de westerse bomardementen. Ik vind dat schitterend !

Nieuwe coalities voor vrijheid tussen de moslims en het westen, tegen de dictators. En tegen de Nederlandse moslim-verraders die de dictators steunen !



inhoudelijk te moeilijk of toch geen echte vent had niet anders verwacht tabee westerse terrorist ga maar onschuldige moslims vermoorden voor olie

je denkt dat je de moord op onschuldige moslims goed kan praten zo
net als in irak en in afghanistan vergeten zeker hoe je ze bevrijdt hebt en de burgers half hebt uitgeroeid

21-03-2011, 21:53
nieuw woord voor christelijke westerse terrorist

oliedief

21-03-2011, 21:59
westerse christelijke terroristische oliedieven dat zijn ze

en fuck the islam haters ook online

21-03-2011, 22:06

Citaat door underkuffar:
en ze hebben oo al geeg dat er burger slachtoffers zullen vallen en dat dat normaal is


ze bevrijden je olie en schieten de moslim bevolking kapot


[B]oh wat een vrijheid dezelfde vrijheid die ze in irak hebben gebracht de olie is bevrijd en weg en de onschuldige burger bevolking wordt systematisch uitgeroeid en dan zeggen dat saddam slecht was

saddam was het beste wat irak ooit is overkomen

Herinner me goed dat de vs tijdens GO 1 de sjiieten liet vallen en uitleverde aan Sadam en die klootzak hebben laten zitten. Oil voor food leverde niet genoeg op en zoon lief losde dat op.

Citaat door achja100:
Jij laat Gadaffi Libiërs vermoorden. Ik vind dat uitermate smerig. En jij wilde Saddam Hussein Irakezen op grote schaal laten vermoorden. Nog smeriger.

De Libiërs zijn blij met de westerse luchtmacht, die aan HUN kant vecht. Daar durf jij niet over na te denken.

En die olie ? Daar moeten we zo snel mogelijk van af. Ik ben voor kernfusie. DE energie van de toekomst. Laten de Russen en de Arabieren hun olie maar gratis aan zichzelf geven.


Waarom komt het westen dan niet in beweging en houd de terreurstaad israel het hand boven het hooft???

Democratie brengen: in het westen is die er niet eens, immers ben je ver-slaaf-d door de staatsschuld. Over de motieven om Gadafie te grazen te nemen is niet te twijfelen: Olie

21-03-2011, 22:37



Citaat door A.de.Flater:
Herinner me goed dat de vs tijdens GO 1 de sjiieten liet vallen en uitleverde aan Sadam en die klootzak hebben laten zitten. Oil voor food leverde niet genoeg op en zoon lief losde dat op.


Waarom komt het westen dan niet in beweging en houd de terreurstaad israel het hand boven het hooft???

Democratie brengen: in het westen is die er niet eens, immers ben je ver-slaaf-d door de staatsschuld. Over de motieven om Gadafie te grazen te nemen is niet te twijfelen: Olie



en hetzelde hebben ze ook met de koerden gedaan die hebben ze laten sterven dat is de westerse bevrijding gewoon laten sterven



palestina of darfur somalie oeganda niger kameroen etc....

je stelt de juiste vragen aan die kafirs maar ze zullen er nooit serieus op antwoorden

21-03-2011, 22:41
Het was vooraf te voorspellen.
Wordt er niet ingegerepen dan zijn de Amerikanen onmenselijke bastards
Als Amerika wel in grijpt dan worden ze op deze manier zwart gemaakt.

Jullie broeders worden geholpen momenteel. 8000 doden door een imbeciele dictator is kennelijk zo vergeten.

Hypocriete broeders zijn jullie, internet helden van het zuiverste water. Kom liever eens in actie.

21-03-2011, 22:45
Ja, duh.. een beetje olie in ruil voor steun mag best toch?

Pagina's : [1] 2