Bekijk volle/desktop versie : Do's en Don'ts bij daten met vrouwen



Pagina's : [1] 2 3 4

21-03-2011, 20:52
Do's en Don'ts bij daten met vrouwen

Vrouwen...ze zijn zo lief soms. Maar ze blijven ook totaal onbegrijpbare wezens met momenten. Speciaal voor de schijnheiligen en voor de man een handleiding in mini-formaat over dating met vrouwen. Maar ook als je vrouw bent kan deze handleiding leerzaam zijn. Afprinten en boven je bed hangen is de boodschap dus. Vrouwen die dit lezen: niet beginnen met bla enzo
Mannen weten veel meer over vrouwen dan vrouwen denken maar wij doen soms alsof we niks weten en kennen van vrouwen. Vrouwen denken soms maar al te snel dat ze de enigen zijn die kunnen faken. Mannen doen dat ook maar op een ander moment meestal.


DON'TS - Wat mag je nooit doen ?

1 Wees nooit opdringerig (vrouwen haten dat). Als ze niet terugbelt of mailt wil dat gewoon zeggen dat ze met andere dingen bezig is. Na de date binnen het uur al 5 voicemail berichten achterlaten omdat je haar wil terugzien is dus geen goed idee. Hetzelfde telt voor sms'en, ping en mails natuurlijk. Het doet je hopeloos lijken en ook daar knappen vrouwen ongelooflijk op af.

2 Zwijg in alle talen over je ex-lief. Een vrouw wil jou voor haar alleen, ze wil je ex er niet bij. Vrouwen hebben geen boodschap aan de wetenschap hoeveel keer en waar jullie het deden, wie wie bedrogen heeft met wie of waarom de relatie gestrand is. Ze gaat er dan immers vanuit dat je nog teveel aan je ex denkt en past om met jou iets nieuws te beginnen. Vertel ook niet heel je levensverhaal want dan weten ze op het einde van de date alles over jou en hebben ze geen enkele reden meer om jou opnieuw te willen zien tenzij je sterke gelijkenissen met Brad Pitt, Antonio Banderas, George Clooney of Oohvader vertoont.

3 Ga niet te snel op je doel af. Waarom hebben nerds dikwijls de mooiste vrouwen ? Heel eenvoudig. Ze passen de schaak-methode toe. Nadenken en strategisch te werk gaan is de weg naar de overwinning. Bij schaken drijf je je tegenstander ook langzaam in een hoek tot ie geen kant meer op kan. Bij vrouwen moet je net hetzelfde doen, maar bij iedere zet moet je goed nadenken. Net zoals bij schaken heeft elke zet immers gevolgen voor het hele spelverloop.

4 Drink geen alcohol tijdens je date. Het kan helpen om moed in te drinken voor jezelf, maar wees maar zeker dat je de rekening gepresenteerd zal krijgen op het einde. Voor je het weet ben je een alcoholist in hun ogen. Vrouwen hebben een hekel aan mannen wiens adem naar een brouwerij ruikt.

5 Maak niet te snel plannen naar de toekomst toe. Op de eerste date beginnen over welke naam je aan de kinderen wil geven of een vijfjarenplan uit de doeken beginnen doen, dat is fout.

6 Gebruik geen liters after-shave of deodorant. Een vrouw heeft een scherpe neus dat is een feit maar een zweetgeurtje kan opwindend zijn. Gulden regel hier is : vers zweet is erotiserend en oud zweet stinkt. 14 dagen voor de date stoppen met douchen en wassen is dus niet de manier om succes te boeken. Knoflook eten voor de date is ook uit den boze tenzij je vermoedens hebt dat ze een vampier is.

7 Pak niet uit met het feit dat je veel geld hebt. Een vrouw vindt geld hebben vrij belangrijk (al zal ze dat zelf zelden of nooit toegeven) maar ze wil dat zelf ontdekken. Heb je geen geld dan zakken je kansen aanzienlijk maar het loopt niet altijd slecht af. Vrouwen met kleine dikke vingers zijn meestal op 'hebben hebben hebben' uit. Een vrouw met sierlijke vingers (hoeven niet absoluut lang te zijn) zijn vrijgevige vrouwen die niet of veel minder op status en geld gefixeerd zijn. De vrouwen die ondanks de waarschuwing deze tekst toch aan het lezen zijn, zitten nu naar hun vingers te kijken en stellen zichzelf de vraag : 'Zijn mijn vingers niet te klein en/of te dik ?' Als een vrouw je die vraag stelt op een date, dan heeft ze deze tekst dus vermoedelijk ook gelezen. Wees dan dubbel op je hoede, net zoals voor de vraag 'Vindt je mij niet te dik ?' Een verkeerd antwoord of zelfs maar een verkeerd klinkende toon in het antwoord op die laatste vraag, (hoe subtiel ook) staat gelijk met beeld maar geen klank meer voor onbepaalde periode ! Een vrouw haar kont moet je als de Britse kroonjuwelen beschouwen. Die zijn meer dan 600 jaar oud, maar iedereen is van oordeel dat ze prachtig en uniek zijn.

8 Als je ergens iets gaat eten en er duikt zo'n zigeuner op die rozen verkoopt, niet wenken en een roos kopen om die dan aan haar te geven want dat is geforceerd romantisch proberen te doen. Vrouwen houden van bloemen krijgen en romantiek maar niet op die manier. Romantiek moet er zijn, maar het moet origineel zijn en geen bandwerk dat iedereen doet. Als je romantisch wil doen kom dan met iets super origineel af. Boven op een viaduct een tafel zetten waar haar naam in kaarsjes opstaat is origineel, maar de politie gaat dat niet zo leuk vinden.

9 Maak geen kwetsende opmerkingen over homo's, want een vrouw heeft altijd wel een paar homo's in haar vriendenkring. Dat is vooral te wijten aan het feit dat een vrouw weet dat een homo haar niet in bed zal proberen te krijgen en dat geeft haar een enorm geruststellend gevoel waardoor ze meestal veel beter dan een hetero man met homo's kan opschieten. Zelf homo worden is geen oplossing hier.

10 Probeer een vrouw niet dronken of stoned te maken om haar in bed te krijgen. Wacht liever rustig af. Als ze jou leuk vindt dan zal die seks wel vanzelf komen en behoorlijk snel want vrouwen kunnen even heet worden als een man. Alleen kunnen ze het beter verbergen dan mannen. Nog een gouden tip als het zover is : Doe die witte sokken uit voor je de slaapkamer binnenkomt, want vrouwen hun 'goesting' is dadelijk over als ze een naakte man op witte sokken zien binnenkomen. Vraag me niet waarom, het is nu eenmaal zo.



DE DO'S KOMEN ZO!!!! - PAG3-

21-03-2011, 20:58


9 Maak geen kwetsende opmerkingen over homo's, want een vrouw heeft altijd wel een paar homo's in haar vriendenkring. Dat is vooral te wijten aan het feit dat een vrouw weet dat een homo haar niet in bed zal proberen te krijgen en dat geeft haar een enorm geruststellend gevoel waardoor ze meestal veel beter dan een hetero man met homo's kan opschieten. Zelf homo worden is geen oplossing hier.


Ik kanker erop los of ze het nou leuk vind of niet,
zoniet dan ben ik niks voor haar opgerot met miss teer zieltje homo loving cunt.

21-03-2011, 20:58
haha interessant. Heel veel don'ts kloppen wel.

21-03-2011, 20:58
Heb je momentje ik ga het ff lezen

21-03-2011, 21:00


vraag gewoon of je dr mag n.euken, want aan het einde van de rit ben je daar op uit..
nee heb je, ja kun je krijgen..

vrouwen houden van mannen die straight zijn en er niet omheen draaien.

21-03-2011, 21:02

Citaat door GloriousBastard:
9 Maak geen kwetsende opmerkingen over homo's, want een vrouw heeft altijd wel een paar homo's in haar vriendenkring. Dat is vooral te wijten aan het feit dat een vrouw weet dat een homo haar niet in bed zal proberen te krijgen en dat geeft haar een enorm geruststellend gevoel waardoor ze meestal veel beter dan een hetero man met homo's kan opschieten. Zelf homo worden is geen oplossing hier.


Ik kanker erop los of ze het nou leuk vind of niet,
zoniet dan ben ik niks voor haar opgerot met miss teer zieltje homo loving cunt.





gewoon voor je houden die shit

vrouwen begrijpen het niet

21-03-2011, 21:04
Een vrouw met sierlijke vingers (hoeven niet absoluut lang te zijn) zijn vrijgevige vrouwen die niet of veel minder op status en geld gefixeerd zijn. De vrouwen die ondanks de waarschuwing deze tekst toch aan het lezen zijn, zitten nu naar hun vingers te kijken en stellen zichzelf de vraag : 'Zijn mijn vingers niet te klein en/of te dik ?




Deze kon ik nog niet en ik ben inderdaad naar mijn vingers gaan kijken. Haha!
Gaan de mannen nou na het lezen van dit artikeltje massaal naar de vrouwen vingers kijken?

21-03-2011, 21:04

Citaat door TBN-UNLIMITED:
vraag gewoon of je dr mag n.euken, want aan het einde van de rit ben je daar op uit..
nee heb je, ja kun je krijgen..
vrouwen houden van mannen die straight zijn en er niet omheen draaien.




ff serieus..hoevaak heb je dat bij de eerste date gevraagd?

rare kwast

21-03-2011, 21:05

Citaat door TBN-UNLIMITED:
vraag gewoon of je dr mag n.euken, want aan het einde van de rit ben je daar op uit..
nee heb je, ja kun je krijgen..

vrouwen houden van mannen die straight zijn en er niet omheen draaien.




Pardon? Dat is dan in mijn ogen geen vrouw.

21-03-2011, 21:06
Haha merendeel klopt wel!

21-03-2011, 21:07

Citaat door OohVader:
ff serieus..hoevaak heb je dat bij de eerste date gevraagd?

rare kwast


als je de juiste babbels hebt hoef je er niet eens om te vragen

21-03-2011, 21:07

Citaat door bella_:
Pardon? Dat is dan in mijn ogen geen vrouw.


mag ik je nauwken?

21-03-2011, 21:15


Hahaha klopt eigenlijk wel jaa..
En waar zijn de Do's Gebleven

21-03-2011, 21:20

Citaat door TBN-UNLIMITED:
mag ik je nauwken?


Bah.
Schaam je!

21-03-2011, 21:22

Citaat door djis_boujafar:
Bah.
Schaam je!


neuh jou wil ik niet.. jij stinkt

Pagina's : [1] 2 3 4