Bekijk volle/desktop versie : Zouden jullie trouwen met een man die in drugs dealt???



Pagina's : [1] 2 3 4 5

29-09-2004, 10:48
Selaam Allemaal

Ik vroeg me dus af of jullie met een man kunnen leven die in drug dealt??
Je weet het dus voordat jullie gaan trouwen
Ik zou in ieder geval echt niet hem kunnen trouwen, Al hield ik nog zoveel van hem, Ik zou niet verdergaan met hem
In de toekomst kunnen jij, je kinderen en zelfs je man gevaar lopen door die zaakjes van hem en dat geld is bovendien Haraamgeld


Hoor het graag van jullie

najat

29-09-2004, 11:09


Ik zou het echt niet kunnen..

29-09-2004, 11:23
ik zou het ook niet want als hij naar dat smerige zaakjes gaat wie geeft je dan garantie dat hij ook niet de hoeren ook zal proeven

29-09-2004, 12:42
"De goeie mannen zijn er voor de goeie vrouwen,en de slechte mannen zijn er voor de slechte vrouwen

29-09-2004, 12:47


Ik zou het absoluut niet doen!

29-09-2004, 15:34

Citaat door LelaNajat:
Selaam Allemaal

Ik vroeg me dus af of jullie met een man kunnen leven die in drug dealt??
Je weet het dus voordat jullie gaan trouwen
Ik zou in ieder geval echt niet hem kunnen trouwen, Al hield ik nog zoveel van hem, Ik zou niet verdergaan met hem
In de toekomst kunnen jij, je kinderen en zelfs je man gevaar lopen door die zaakjes van hem en dat geld is bovendien Haraamgeld


Hoor het graag van jullie

najat
Ik zou wel kunnen trouwen met een man die vroeger in drugs heeft gedealt, als hij het nu maar niet meer doet.

29-09-2004, 15:57
Nee..........

29-09-2004, 16:13
Als moslims moeten wij vasthouden aan hetgeen Allah, de Heer der Werelden ons gezonden heeft. Men moet zich weerhouden van het Kwade, het Slechte Pad.

29-09-2004, 16:14
Assalamu aleykum,

hanaan oegtie als je het begin van soerah al madia leest weet je precies wat ik bedoel,want het citaat die ik in de vorige post gebruikte komt wel uit de Qoraan

29-09-2004, 16:19

Citaat door Abdullah_Y:
"De goeie mannen zijn er voor de goeie vrouwen,en de slechte mannen zijn er voor de slechte vrouwen
Klopt helemaal.

29-09-2004, 20:45
nope, niet mijn ding

29-09-2004, 21:26

Citaat door LelaNajat:
Selaam Allemaal

Ik vroeg me dus af of jullie met een man kunnen leven die in drug dealt??
Je weet het dus voordat jullie gaan trouwen
Ik zou in ieder geval echt niet hem kunnen trouwen, Al hield ik nog zoveel van hem, Ik zou niet verdergaan met hem
In de toekomst kunnen jij, je kinderen en zelfs je man gevaar lopen door die zaakjes van hem en dat geld is bovendien Haraamgeld


Hoor het graag van jullie

najat
Meid zeg nooit NOOIT....alles kan But anywayz...ik zelf zou liever niet met een man trouwen die in drugs handelt...ik zou het NIET aankunnen , nachten wachten op hem en me zelf dood ongerust maken denken of hij het wel of niet vandaag overleeft..

En te tweede het geld is HARAAM...en alles wat van HARAAM is...gaat is een keer op dus...NO WAY...

Ik hou het liever op een man die zweet voor zijn werk....zodat ik me zelf niet hoef gek te maken...




30-09-2004, 19:30


Hier kan ik kort in zijn. Antw: Nee!
Iemand die zich daarmee bezighoudt komt voreg of laat altijd in de problemen!

30-09-2004, 20:53
Neeh!

Waarom?

Simpel,je leeft met haraam geld,je leeft met een man die zich bezig houdt met haraam zaken.Al zou ik ziels veel van hem houden,ik kan dat mezelf niet aandoen.Je zal ongelukkig leven,je zal je afvragen of hij thuis zal komen.Je zal je afvragen of hij in de problemen zit,dat altijd zal gebeuren als je in de drugshandel zit.Dealen is haraam!

En zo kan ik uren door blijven gaan.

30-09-2004, 21:28
nee man niet trouwen met een delaer

Pagina's : [1] 2 3 4 5