Bekijk volle/desktop versie : Jongen mishandeld door bontkraagjes



21-03-2011, 19:16
Jongen mishandeld door bontkraagjes

AMSTERDAM - Een 14-jarige jongen is vandaag in Hilversum mishandeld en met een mes bekrast door vijf getinte jongens.


Het slachtoffer fietste in het park Laapersveld toen hij door vijf getinte jongens van zijn fiets werd gewerkt. Nadat de jongen werd geslagen door een van hen, probeerde de jonge Hilversummer zich te verweren. Dat was het sein voor de andere vier om zich actief met de aframmeling te bemoeien.

De jongen werd door een van hen tegen de grond gedrukt en door een ander in zijn gezicht met een mes bekrast. Toen de tegenstribbelende Hilversummer uiteindelijk zich wist vrij te vechten, kon hij zijn weg naar school vervolgen. Wat de reden kan zijn geweest van de mishandeling, is niet bekend.

De plaaggeesten, vijf in getal, hebben allen een getinte huidskleur. Een van hen heeft een donkerblauwe jas met een bontkraag, kort zwart haar en een grote neus. De jongen met het mes heeft ook kort zwart haar en ook hij droeg een donkerblauwe jas met een bontkraag.

Van de andere jongens is bekend dat twee van hen eveneens een jas met een bontkraag droegen, de laatste droeg een rode jas en een bruine pet.

Ten tijde van het voorval passeerden zeker vier meisjes in de richting van het Alberdingk Thijmcollege. Hen wordt verzocht contact op te nemen met de politie Gooi en Vechtstreek (0900-8844). Dat geldt uiteraard ook voor andere eventuele getuigen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9326552/__Bontkraagjes_tuigen_14-jarige_af__.html

"ze "hebben al een andere naam..........................

21-03-2011, 19:19


Alle Nederlandse kinderen verplicht op vechtsport. Een soort van een Hitler-Jugend.

21-03-2011, 19:38
wat een onzin nieuwd!alleen maar omdat het getinte jongens waren komt dit in het nieuws.Hoe vaak heb ik tijdens uitgaansleven gezien dat dronken nederlandse jeugd anderen in mekaar trappen.Donder toch op met dit waardeloze nieuws!

21-03-2011, 19:48

Citaat door zakaro28:
wat een onzin nieuwd!alleen maar omdat het getinte jongens waren komt dit in het nieuws.Hoe vaak heb ik tijdens uitgaansleven gezien dat dronken nederlandse jeugd anderen in mekaar trappen.Donder toch op met dit waardeloze nieuws!


Geef deze autochtone kneus even zijn minute of attention Ik begin en dan jij na mij ok? >>>





Tiefusmongolen, opsluiten en sleutel weggooien

21-03-2011, 19:55



Citaat door Moker__Oujdi:
Geef deze autochtone kneus even zijn minute of attention Ik begin en dan jij na mij ok? >>>





Tiefusmongolen, opsluiten en sleutel weggooien


Nou oké dan doe ik ook 1 keer mee en dan heeft hij al 3 'goeie' gezien vandaag...


komt tie dan he,,,,




Tiefusmongolen, opsluiten en sleutel laten inslikken

21-03-2011, 21:03
Dit Wa S Nooit Gebeurt Zonder De Massa Migratie Mense Open Je Oguh Stemp Pvv

21-03-2011, 21:09

Citaat door adje:
Jongen mishandeld door bontkraagjes



knap zeg

21-03-2011, 21:18

Citaat door blurp:
knap zeg

HEEL erg knap

21-03-2011, 22:48
Kijk er niet meer van op dat zulke dingen gebeuren..

21-03-2011, 23:01

Citaat door AC-130:
Alle Nederlandse kinderen verplicht op vechtsport. Een soort van een Hitler-Jugend.

Der Führer is er al, zijn Jugend is on the rise, dus komt goed!

21-03-2011, 23:15

Citaat door adje:


"ze "hebben al een andere naam..........................



Is de huidskleur van het slachtoffer ook bekend??


Vind ik zeer van belang eigenlijk