Bekijk volle/desktop versie : waarom moeten wij?



21-03-2011, 18:35
waarom moeten wij
integererereren? waarom alle die heisa over ons als het gaat om integratie en als het gaat om de NLse taal?

terwijl bv alle japaners die in NL wonen, als ze geintervieuwd worden, wordt dat vaak in het engels gedaan of Japaans?

sinds de tsunami van afgelopen week, zag ik geen Japaner die NLse sprak, allemaal gebrekkig engels of eigen taal

teeeeeeeerrrrrrrrrrrrrringggggggggggg

21-03-2011, 18:37


Wellah dat d8 ik ook.

Dat woldt dan Nedellands geplaat weet je...!

21-03-2011, 18:40

Citaat door miss_ike:
Wellah dat d8 ik ook.

Dat woldt dan Nedellands geplaat weet je...!


ja toch
ik bedoel, hallo, als het gaat om ons dan staat heel NL op zijn kop, maar Japaners, en alle niet-moslims? daar wordt niet moeilijk over gedaan.

21-03-2011, 18:46
Ik ben een gevaar op de weg.

Ik steek altijd keurig netjes over via het zebra pad. Maar auto's stoppen niet.
Maar ik ben te lui om te wachten tot een auto stopt, dus ik steek gewoon over(met het risico dat ik word aangereden)
Anyways, zo een man op een fiets. Je moet wachten hoor tot die auto weg is.
Dus ik met een iets hardere stemband tegen mijn vriendin.
Sheize man, wij moeten integreren, maar ze weten zelf niet eens wat de toegevoegde waarde van een zebrapad is. En dan vinden ze het raar dat ik oversteek? Tsjah dat is mij zo geleerd
En toen was die man op die fiets stil

21-03-2011, 18:57



Citaat door ELmotchou:
ja toch
ik bedoel, hallo, als het gaat om ons dan staat heel NL op zijn kop, maar Japaners, en alle niet-moslims? daar wordt niet moeilijk over gedaan.


Het gaat om de Moslims.
Men interpreteren het woord integratie geheeld op eige manier. Integratie komt van twee kante en niet alleen vanuit de Marokkaan/Turk/Moslim or whatever...1

21-03-2011, 20:01
ze moeten ons zwartmaken als ze over ons praten, we hebben ze niks gedaan maar alsnog moeten ze ons haten

21-03-2011, 20:05
Omdat zij toevallig hond lusten. :S Life is so not fair.

21-03-2011, 20:24
We moeten terug naar ons eigen land joh.