Bekijk volle/desktop versie : Stelling : AC Milaan wordt geen kampioen



Pagina's : [1] 2

21-03-2011, 08:10
En geven de eerste plaats weg aan inter of napoli.

21-03-2011, 12:14


Jammer genoeg hebben ze nu al te veel punten verspeeld, pff Ibra scoren man...
Als ze dan toch geen kampioen worden, hoop ik dat het Napoli wordt, want gun het die rot inter niet.

21-03-2011, 12:22
dat heb ik al met maroccaine afgesproken dat als AC Milan kampioen wordt dat ik nooit meer op m.nl kom

dat ze 1st staan is puuuuuuuuuuurr toeval, AC Milan is geen waarlijke kampioen

21-03-2011, 12:30
Jawel, want AC Milaan heeft Ibrahimovic en elk team waarin hij speelt hoort kampioen te worden ( yeah argument)

21-03-2011, 12:36


Taz verliezen bij palermo. Ongeloofelijk. Wie rijk wilde worden moest toto op palermo zetten. Jammer dat udinese zo laat is begonnen met het winnen van wedstrijden. Anders waren zij kampioen geworden. Ze gaan wel champions leauge spelen.

21-03-2011, 13:24
Udinese of Napoli! Zou wel mooi zijn

21-03-2011, 13:34
Udinese zou zeker mooi zijn. goed voor Benatia en ook gewoon een ploeg dat mooi voetbal speelt.

21-03-2011, 13:43
Die clean sheets laatste tijd vind ik erg nice van Udinese, achterin staat het erg goed.

21-03-2011, 13:54

Citaat door Gramps:
Die clean sheets laatste tijd vind ik erg nice van Udinese, achterin staat het erg goed.


oud lid nigh?

21-03-2011, 13:57

Citaat door KASTRO:
oud lid nigh?



Check je hoek

21-03-2011, 14:08
hahah itsemma ik kwam ff met een wiskundige berekening en your name popped up. dus ik had al een vermoeden.

qa de afgelopen 1,5 jaar was j de enige apart from me die vertrouwen had in big benz.

"Rise and rise again, until lambs become lions."

21-03-2011, 14:12
!! Hahahaha amshoema Kastro, ben ik zo herkenbaar.

Een talent als Benz gaat niet zomaar verloren. Ook in zijn slechte tijden kon je soms zien dat hij het in zich had. En nu heeft hij een berg aan zelfvertrouwen, dat komt alleen maar ten goede van Madrid. Ik ben echt benieuwd of Higuain zijn ouwe niveau weer te pakken kan krijgen, kijk maar naar Kaka en Torres

21-03-2011, 14:18


ze hebben te veel punten verspeeld, vrees dat er nog meer punten verspeeld worden

21-03-2011, 14:51

Citaat door Gramps:
!! Hahahaha amshoema Kastro, ben ik zo herkenbaar.

Een talent als Benz gaat niet zomaar verloren. Ook in zijn slechte tijden kon je soms zien dat hij het in zich had. En nu heeft hij een berg aan zelfvertrouwen, dat komt alleen maar ten goede van Madrid. Ik ben echt benieuwd of Higuain zijn ouwe niveau weer te pakken kan krijgen, kijk maar naar Kaka en Torres


neen valt wel mee bro. hahah maar zoals ik al zei waren er niet veel hiero.

CL stats van benzema zijn gewoon ongelofelijk. 19 goals in 24 gestarte wedstrijden.
klasse is voor altijd.

Higuain komt zeker terug. maar dan hebben we wel luxe-mushkulet.

Kaka heeft aanhoudende blessure. als hij daar vanaf komt zal hij weer vlammen. miss niet als vanouds maar dat hoeft ook niet.

21-03-2011, 15:09

Citaat door Garnaal.:
Mister riffie!



Yè garnaal


Citaat door KASTRO:
neen valt wel mee bro. hahah maar zoals ik al zei waren er niet veel hiero.

CL stats van benzema zijn gewoon ongelofelijk. 19 goals in 24 gestarte wedstrijden.
klasse is voor altijd.

Higuain komt zeker terug. maar dan hebben we wel luxe-mushkulet.

Kaka heeft aanhoudende blessure. als hij daar vanaf komt zal hij weer vlammen. miss niet als vanouds maar dat hoeft ook niet.


Hahaha, I see. Snel die link gelegd.

Ja zeker, dat had ik ook ergens gelezen. gewoon bijna 4 doelpunten in 5 wedstrijden. Dat is een niet normaal hoog percentage.

Higuain afwisselen met Benzema, Adebayor vind ik niks, heb ik nooit wat gevonden. Die mag voor mijn part weer terug naar Manchester.

Jah maar spelers die een grote blessure hebben gehad, hebben vaak moeite om terug te komen. Er zijn genoeg voorbeelden. Ik hoop dat hij het snel weer oppakt, want zijn scorende vermogen is niet normaal.

Pagina's : [1] 2