Bekijk volle/desktop versie : Bruidsjurk bij Bridal closet



Pagina's : [1] 2

20-03-2011, 17:33
Salam dames,


Ik heb een bruidsjurk Ben er zoooo verliefd op geworden.

Ik raad jullie aan om bij bridal closet te kijken. Wallah 3adiem een super lieve meid waarbij jij je prettig bij zult voelen. Ze heeft echt mooie jurken. Ik heb er 2 gepast maar wist al meteen welke het zou worden.

20-03-2011, 17:35


'Da's fijn om te lezen meid. Weer een last van jou schouders af. Welke is het uiteindelijk geworden? Welke model?


20-03-2011, 17:38

Citaat door Gelukzaligheid:

'Da's fijn om te lezen meid. Weer een last van jou schouders af. Welke is het uiteindelijk geworden? Welke model?




Ja echt een last van me schouder. Nu zoek ik nog een simpele tiara en sieraden. Ik weet echt niet hoe dat model heet.

20-03-2011, 17:45

'Bridal heeft veel Fishtail & prinsessen jurken binnen gekregen. Echt een schat van een vrouw!

Komt helemaal goed inscha Allah. Je hebt nog wel even de tijd.


20-03-2011, 17:49


Vrouwtje24, mogen we de jurk zien, die je gekozen hebt? Voorbeeldfoto?

Nu wil ik zeker bij bridalcloset langs! , voor hoeveel heb je de jurk gekocht?

20-03-2011, 17:52

Citaat door Gelukzaligheid:

'Bridal heeft veel Fishtail & prinsessen jurken binnen gekregen. Echt een schat van een vrouw!

Komt helemaal goed inscha Allah. Je hebt nog wel even de tijd.




Ja het is echt een schat van een meid joh. Ik heb geen sisijurk en ook geen fishtail jurk gekozen

20-03-2011, 17:54

Citaat door His_Wifey:
Vrouwtje24, mogen we de jurk zien, die je gekozen hebt? Voorbeeldfoto?

Nu wil ik zeker bij bridalcloset langs! , voor hoeveel heb je de jurk gekocht?



Ik heb er geen voorbeeld foto van. Ik zal zo op haar website kijken of ie er tussen ligt.

Je moet echt langs gaan het is de moeite waard. Ik had daarna nog een afspraak met saras bridal maar die heb ik afgebeld

20-03-2011, 18:05

Citaat door vrouwtje24:
Ja het is echt een schat van een meid joh. Ik heb geen sisijurk en ook geen fishtail jurk gekozen


'Je hebt me nu echt nieuwschierig gemaakt haha. Loopt ie strak bij je heupen?


20-03-2011, 18:05
Hoe duur zijn bridal closet haar jurken? Ongeveer?

20-03-2011, 18:08

Citaat door Gelukzaligheid:


'Je hebt me nu echt nieuwschierig gemaakt haha. Loopt ie strak bij je heupen?




nee het is die normale model zeg maar.

zoiets ongeveer. In het echt is die jurk te prachtig voor woorden



Uploaded with ImageShack.us

20-03-2011, 18:10

Citaat door His_Wifey:
Hoe duur zijn bridal closet haar jurken? Ongeveer?



dit staat op haar website


De prijzen variëren per ontwerp en liggen tussen de € 375 en € 600. Tevens hebben wij mooie bijpassende en betaalbare accessoires om het plaatje compleet te maken. Stijlvol gekleed voor een lage prijs!

20-03-2011, 18:14

'Die heb ik volgens mij nog gepast. Heeft ie onder bij de borsten een lint (Weet niet hoe ik het anders kan verwoorden).


20-03-2011, 18:18



Citaat door Gelukzaligheid:

'Die heb ik volgens mij nog gepast. Heeft ie onder bij de borsten een lint (Weet niet hoe ik het anders kan verwoorden).





jaaaaa maar niet een overdreven lint. wat ben ik blij dat jij die niet hebt gekocht want dat was het laatste model

20-03-2011, 18:23

'Haha dacht ik al! Ik was er ook meteen verliefd op. Ik vroeg nog ofdat ze nog meer van dat soort modellen binnen zou krijgen en toen gaf ze aan dat die jurk de laatste is. Bsa7tem! Almekteb hè.. Heb nog zitten twijfelen om die jurk te nemen haha.


20-03-2011, 18:25

Citaat door Gelukzaligheid:

'Haha dacht ik al! Ik was er ook meteen verliefd op. Ik vroeg nog ofdat ze nog meer van dat soort modellen binnen zou krijgen en toen gaf ze aan dat die jurk de laatste is. Bsa7tem! Almekteb hè.. Heb nog zitten twijfelen om die jurk te nemen haha.




Allahie3tiek sa7a meid. Ik was er ook meteen verliefd op. welke heb jij genomen?

Pagina's : [1] 2