Bekijk volle/desktop versie : Goedbedoelde topics (met vrije vertaling)



Pagina's : [1] 2 3 4

20-03-2011, 16:04
Wat staat er nou echt in een topic?


Citaat:
Categorie: nietszeggend
“Ik ben spontaan, leuk, eerlijk en ik hou van humor, op vakantie gaan, lekker eten. Ook wil ik dat iemand mij kan laten lachen. ”

Vertaling: “Ik ben een homo sapiens die Nederlands schrijft. Verder eet en drink ik, heb ik een bed en hou ik van warme kleren als het koud is. Ook ben ik ooit verwerkt door mijn ouders. Maar daar was ik gelukkig niet bij.”

Nietszeggend 2:
“Gezellig persoon van 1 meter 80, in bezit van een huis en auto zoekt lieve vrouw om toekomst op te bouwen…”
Kan ook gelezen worden als: “Ik heb helaas maar heel erg weinig te melden… hoop niet dat dat een bezwaar is!”

Categorie: ronduit beledigend
“Als je te dun, te lang, niet gezellig, onserieus, dik, laagopgeleid bent en niet kunt schoonmaken en koken, dan hoef je me niet te pmen… ben je knap, hoogopgeleid, heb je een mooie figuur, dan hoor ik graag van je.”

Vertaling: “Ik ben een naar, vervelend, kritisch en ongeduldig mens en daar ben ik trots op: als je op mij reageert ben je waarschijnlijk ook een naar, vervelend mens die aan mijn veeleisende persoonlijkheid wil voldoen.”

Categorie: alles en iedereen over 1 kam scheren
“Bestaan er ook mannen die wel eerlijk zijn en niet alleen hun jongeheer achterna lopen…”

Eerlijker zou zijn: “Ik ben iemand die te vaak met foute mannen heeft gescharreld, want andere mannen ken ik niet of hoef ik niet. Ik ben erg boos en teleurgesteld en nu ben ik ten onrechte erg bang dat ALLE mannen waar ik op val slecht en onbetrouwbaar zijn…”

Categorie: eerlijk, maar hulpbehoevend
“Ik ben erg eenzaam, ik ben te vaak bedonderd en hoop dat hier een leuk persoon is die wel eerlijk en lief voor me is.”

Vertaling: “Ik ben – om welke reden dan ook – een erg onzeker persoon en alleen red ik het niet. Ik heb je weinig te bieden, maar heb je wel nodig. Help me, help me dan!”

Categorie: romantisch bedoeld, maar…
“Liefde is samen huilen, samen lachen. Jij en ik, door passie en vuur gesterkt. Samen kunnen we ook de moeilijke momenten van het leven aan! Liefde is niet alleen elkaar in de ogen kijken, maar ook in dezelfde richting kijken…” Enzovoorts enzovoorts.

Klinkt voor mij als: “Ik zou willen dat jij de hoofdpersoon uit mijn favoriete liefdesroman zou zijn, maar ja… helaas, helaas ben je een echt mens van vlees en bloed. Als jij maar genoeg fantasie en ambitie hebt kunnen wij samen net doen alsof we in een romantische film spelen!”

Categorie: erg doorzichtig
“Ik wil graag in contact komen met een leuke en spontane vrouw…”

Je kunt ook zeggen: “Het maakt me geen reet uit wie je bent: als je een vrouw bent… reageer!”

Erg doorzichtig 2:
“Ik ben een echte levensgenieter. Leef en laat leven zeg ik maar altijd. Ik hou van vrouwen die niet moeilijk doen.”

Lees als: “Ik ben een g#le donder… na de s#ks zul je niets meer van me horen totdat ik weer zin heb!”

20-03-2011, 16:06


Wat een leerzame topic. Thanks, crea! xkuchx

20-03-2011, 16:08

Citaat door Nimbooda:
Wat een leerzame topic. Thanks, crea! xkuchx


Je gaat me niet vertellen dat je elke zin, elke regel in een minuut tijd hebt gelezen!

U r welcome.

20-03-2011, 16:09
Wat jij zegt klopt soms niet altijd.

20-03-2011, 16:09


Wat ben je vandaag goed bezig!

20-03-2011, 16:10

Citaat door Menselijk:
Wat jij zegt klopt soms niet altijd.


Het gaat nu even niet over mij

20-03-2011, 16:10

Citaat:
Vertaling: “Ik ben – om welke reden dan ook – een erg onzeker persoon en alleen red ik het niet. Ik heb je weinig te bieden, maar heb je wel nodig. Help me, help me dan!”
Dat was wel even grappig

20-03-2011, 16:12

Citaat door RELNICHT:
Dat was wel even grappig


k moest gelyk aan een liedje denken


20-03-2011, 16:15

Citaat door essetje:

k moest gelyk aan een liedje denken



Ik heb jou toch echt ooit horen zeggen (zien typen) dat je geen muziek meer zou luisteren, ohhhhh. Vertel, welk liedje

20-03-2011, 16:16

Citaat door CreativeMind:
Het gaat nu even niet over mij



Klinkt voor mij als:

zo duidelijk. Ik denk dat ik het stuk beter heb gelezen dan jij.

20-03-2011, 16:19

Citaat door RELNICHT:
Ik heb jou toch echt ooit horen zeggen (zien typen) dat je geen muziek meer zou luisteren, ohhhhh. Vertel, welk liedje


klopt, daar heb je gelyk in .. mr dat k g1 muziek meer luister wil niet zeggen dat k de nrs waar k wel nr luisterde niet ken !! snappie.. k ken ht nr can de tyd dat k wel nog muziek luisterde -hoop dat je ht begrypt, want k ben nu al de klus kwyt -


20-03-2011, 16:21

Citaat door essetje:

klopt, daar heb je gelyk in .. mr dat k g1 muziek meer luister wil niet zeggen dat k de nrs waar k wel nr luisterde niet ken !! snappie.. k ken ht nr can de tyd dat k wel nog muziek luisterde -hoop dat je ht begrypt, want k ben nu al de klus kwyt -




Waarom luister je geen muziek meer?

20-03-2011, 16:22



Citaat door essetje:

klopt, daar heb je gelyk in .. mr dat k g1 muziek meer luister wil niet zeggen dat k de nrs waar k wel nr luisterde niet ken !! snappie.. k ken ht nr can de tyd dat k wel nog muziek luisterde -hoop dat je ht begrypt, want k ben nu al de klus kwyt -



Haha, gekkerd. Dat weet ik wel, ik wilde je alleen even plagen

20-03-2011, 16:29
Haha geweldige ot essetje

20-03-2011, 16:30
Essetje: Bedoel je gemengde gevoelens van Kim lian en Fouradi?

Pagina's : [1] 2 3 4