Bekijk volle/desktop versie : 39 weken zwanger en ineens last van..



20-03-2011, 15:43
[ Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteravond ineens last van ongesteldheidsgevoel, ik weet niet of dit nou voorweeen zijn of iets anders.
Het is net alsof ik ongesteld moet worden, het gevoel gaat weg en komt daarna lichtjes weer terug.

Zijn er dames die dit ook hebben, of meegemaakt hebben?

Alvast bedankt voor het reageren]

20-03-2011, 15:52


ik had er ook heel veel last van toen ik net 40 weken was.
Het kwam ook bij mij steeds terug...soms had ik dan het gevoel dat het begon, echt ongesteldheidsgevoel. Maar welloe ben toch op 41 weken en 5 dagen bevallen.
Je moet gewoon de tijd in gaten houden, neem een lekker warme douch en kijk dan als het erger word of het gewoon wegzakt...Want het kunnen voorweeen zijn en dat de baarmoeder zich aan het klaarmaken is voor de bevalling.

Als je iets niet vertrouwd kan je altijd je VK bellen


Waqfa Sahla dametje, het zal niet lang meer duren voor jou.

20-03-2011, 15:58

Citaat door xxYustHananxx:
ik had er ook heel veel last van toen ik net 40 weken was.
Het kwam ook bij mij steeds terug...soms had ik dan het gevoel dat het begon, echt ongesteldheidsgevoel. Maar welloe ben toch op 41 weken en 5 dagen bevallen.
Je moet gewoon de tijd in gaten houden, neem een lekker warme douch en kijk dan als het erger word of het gewoon wegzakt...Want het kunnen voorweeen zijn en dat de baarmoeder zich aan het klaarmaken is voor de bevalling.

Als je iets niet vertrouwd kan je altijd je VK bellen


Waqfa Sahla dametje, het zal niet lang meer duren voor jou.




Ik heb vanmorgen gedoucht, maar het is niet erger geworden het komt en het gaat.
Soubhanallah net alsof ik me menstruatie moet krijgen, ook flinke steek beneden..
Ik voel de kleine ook flink tekeer gaan dus misschien is het zich al aan het voorbereiden hahaha

Ameen

20-03-2011, 16:38
het zijn toch voorweeen denk ik..

20-03-2011, 18:36



Citaat door ik_gewoon:
het zijn toch voorweeen denk ik..



ja ik denk het ook, ik kan hiervoor niks anders bedenken..