Bekijk volle/desktop versie : Grote drukte demonstratie Stop Racisme



20-03-2011, 14:00
Grote drukte demonstratie Stop Racisme[/SIZE]

[SIZE="1"]zaterdag 19 maart 2011 15:29

Amsterdam - Er zijn zaterdag veel mensen gaan demonstreren in de binnenstad van Amsterdam. De demonstratie is in het kader van de Internationale Dag tegen Racisme.

Foto: Robby Hiel
De demonstratie begon om 14.00 uur op de Dam en richt zich tegen het huidige politieke en sociale klimaat in Nederland. De demonstratie wordt georganiseerd door het Platform Stop Racisme en Uitsluiting.

20-03-2011, 14:01


Is wel nodig in Nederland

20-03-2011, 14:36

Citaat door Moker__Oujdi:
Is wel nodig in Nederland


Klopt.

Misschien kunnen ze wel een paar pamfletten maken waarin politieke tegenstanders als nazi-kampbeul worden afgebeeld.

Wel zo gezellig voor het huidige politieke en sociale klimaat.
En daarna gezellig als Jood verkleed door Slotervaart

20-03-2011, 14:51
De reguliere media besteden gelukkig geen aandacht meer aan dit soort goedbedoelde onzin...

Dat noem ik progressie...

20-03-2011, 15:04


Ik zie dat er ook potten waren!

20-03-2011, 15:06
Laat ze ff vrij op straat roepen, geef ze een stemrecht en die malloten denken dat ze in een vrij land leven

20-03-2011, 15:06

Citaat door HINDUSTAN:
Klopt.

Misschien kunnen ze wel een paar pamfletten maken waarin politieke tegenstanders als nazi-kampbeul worden afgebeeld.

Wel zo gezellig voor het huidige politieke en sociale klimaat.
En daarna gezellig als Jood verkleed door Slotervaart




20-03-2011, 15:06

Citaat door Arista1:
De reguliere media besteden gelukkig geen aandacht meer aan dit soort goedbedoelde onzin...

Dat noem ik progressie...


Nee dat noem je in principe een afdaling.

20-03-2011, 16:10

Citaat door creativewmn:
Nee dat noem je in principe een afdaling.


Nee, toch een progressie.
Met dank aan die andere neppe antidiscriminatiestichting van 'Nederland bekent kleur'

Wellicht om het feit dat ze voor tolerantie en vrijheid van meningsuiting pleiten, terwijl hun site een grote antipropagandamachine tegen Geert Wilders is.

Wie hier de contractie niet ziet, die wilt het niet zien.
Groenlinks zag het wel.
De initiatiefnemers van deze site werden ongewenst verklaard als bestuurslid bij Groenlinks, en wel om bovenstaande reden.
Dat valt hier te lezen:

http://www.nu.nl/politiek/2368206/groenlinks-wil-van-rene-danen-af.html