Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe operatie voor Kaká?



20-03-2011, 01:25
Nieuwe operatie Kaká?




Het Spaanse cadenaser.com komt met opmerkelijk nieuws over middenvelder Kaká. De Braziliaan leek nagenoeg hersteld te zijn van een knieblessure waar hij vorig jaar aan geopereerd is. Na een langdurige revalidatieperiode lijkt Kaká op zoek te zijn naar zijn oude vorm en bij vlagen kwam hij daar ook van in de buurt afgelopen wedstrijden. Sinds kort staat Ricardo Izecson dos Santos Leite wederom geblesseerd aan de zijlijn.





Cadena Ser had een interview met Rene Atala die teamarts is van het Braziliaanse Sao Paolo. Kaká heeft de resultaten van de laatste onderzoeken en MRI-scans naar Atala gezonden voor een second-opinion. Naar bestudering van de stukken is Atala ervan overtuigd dat een nieuwe operatie voor Kaká onafwendbaar is om definitief af te rekenen met het knieprobleem. Behandeld chirurg, de Belgische arts Dr. Martens spreekt dit tegen en hij verwacht geen nieuwe problemen met de knie van Kaká. Dr. Martens benadrukt dat Kaká op dit moment in een mentale blokkade zit en ziet totaal geen heil in een nieuwe operatie. Feit is dat Kaká nog niet is uitgedokterd...



Geplaatst door: Paul Martens
Bron: [URL="http://www.cadenaser.com/"]cadenaser.com[/URL]

20-03-2011, 17:26


Dit is gewoon fucked up voor hem.

Eerst 6 maanden weg van een knie-operatie, dan komt hij eindelijk terug en moet hij gelijk weer geopereerd worden vanwege een nieuwe blessure.

20-03-2011, 17:33

Citaat door RealBlood:
Dit is gewoon fucked up voor hem.

Eerst 6 maanden weg van een knie-operatie, dan komt hij eindelijk terug en moet hij gelijk weer geopereerd worden vanwege een nieuwe blessure.


Het is dezelfde blessure.

20-03-2011, 17:33

Citaat door Milanello_:
Liever dood dan Interjood!



Moet jij Marocaine_ voorstellen?

20-03-2011, 17:35



Citaat door APPIE_MOCROO:
Het is dezelfde blessure.


Ohw, ik dacht dat het de andere knie was.

Dan was die operatie in België toch niet zo'n groot succes als Kaká het met zijn nieuwe knie nog geen eens 2 maanden kan volhouden.

20-03-2011, 17:36
ga je op bezoek

20-03-2011, 17:36

Citaat door Milanello_:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.



OK, ik heb dus iets gemist

20-03-2011, 17:37

Citaat door ribery:
ga je op bezoek


Lijkt me leuk. Ga je mee?

20-03-2011, 17:50
de dokter van Real Madrid heeft bevestigd dat Kaka geen operatie nodig heeft, dus dit bericht is onzin

20-03-2011, 17:54

Citaat door Cllash:
de dokter van Real Madrid heeft bevestigd dat Kaka geen operatie nodig heeft, dus dit bericht is onzin


Als die bevestiging vandaag is, heb ik het niet gezien, want ik heb deze topic sinds gisteren gestart.