Bekijk volle/desktop versie : Wanneer koop je luiers in als je zwanger bent?



Pagina's : [1] 2 3

18-03-2011, 23:23
Welke periode moet dat ongeveer gebeuren?
Welke merk gebruiken jullie en voor de billendoekskes?
Ik denk dat pampers gewoonkes is toch voor een baby.

ik was bij verloskundige en een vrouw vertelde dat ze etos billedoekskes gebruikt dat ze heel goed zijn ook al is het eigen merk.

19-03-2011, 08:38


Ik heb al twee pakken pampers ingeslagen, nu alleen de baby doekjes. Ik gebruik die van pampers ( die groene), die zijn voor mij het beste ( ze zijn namelijk erg nat)

19-03-2011, 09:13
Ik heb pas kortingsbonnen in de brievenbus gekregen, 2+1 gratis dus toen heb ik ze meteen ingeslagen. Had 2 van die bonnetjes, dus heb 3 van nr 1 gehaald en 3 van nr 2.

19-03-2011, 21:09
Mijn nicht begon ze in te kopen sinds ze het geslacht wist! Toen haar kind geboren was had ze genoeg luiers voor de eerste 5 maanden!!!! Ook hebben mensen ipv kleding luiers gegeven. Luiers zijn prijzig en kleding kan een baby maar een paar weken/ maanden aan en dan is hij/zij dat weer uitgegroeid.

19-03-2011, 21:22



Citaat door anisa:
Ik heb pas kortingsbonnen in de brievenbus gekregen, 2+1 gratis dus toen heb ik ze meteen ingeslagen. Had 2 van die bonnetjes, dus heb 3 van nr 1 gehaald en 3 van nr 2.



ik had die bonnetjes ook binnen gekregen.. Ik ga volgende week luiers en billen doekjes halen.

19-03-2011, 21:50
ik heb geen kortingsbonnen in bus gekregen wel eentje van formido als het goed is die kartonnen pakken maar heb niet overwogen om te kopen

19-03-2011, 21:56

Citaat door anisa:
Ik heb pas kortingsbonnen in de brievenbus gekregen, 2+1 gratis dus toen heb ik ze meteen ingeslagen. Had 2 van die bonnetjes, dus heb 3 van nr 1 gehaald en 3 van nr 2.


zijn dat die kortingsbonnen van lekker in het leven.

19-03-2011, 22:01
ik gebruik pampers van kruidvat die zijn echt goedddd en best goedkoop en veel in een pak en billendoekjes van etos die van pamers billendoekjes zijn ook goed maar hun pampers zijn 10 x niks

19-03-2011, 22:03

Citaat door mevr_watata:
zijn dat die kortingsbonnen van lekker in het leven.




vraagje hoe wordt je lid van lekker in leven me ma krijgt dat altijd ik wil het ook

19-03-2011, 22:09

Citaat door LamiaNoor:
Mijn nicht begon ze in te kopen sinds ze het geslacht wist! Toen haar kind geboren was had ze genoeg luiers voor de eerste 5 maanden!!!! Ook hebben mensen ipv kleding luiers gegeven. Luiers zijn prijzig en kleding kan een baby maar een paar weken/ maanden aan en dan is hij/zij dat weer uitgegroeid.



ja ik had me al heel vaak aangemeld voor die babydozen en zo dus had genoeg pampers voor anderhalf maand lang maar is zeker handig als je puiers als kado krijgt

19-03-2011, 22:09

Citaat door majdouline83:
vraagje hoe wordt je lid van lekker in leven me ma krijgt dat altijd ik wil het ook


Je kan je aanmelden op hun site.

19-03-2011, 23:00
hoeveel pakken pampers hb je ongeveer nodig nodig van die new born?? en tot welke leeftijd gebruik je ze (new born pampers)

19-03-2011, 23:18


Goeie topic!

19-03-2011, 23:24
Ik koop luiers pas als ik beval! Ik heb bij de eerste twee een pak luiers in de blije doos ontvangen. Ik beval in het ziekenhuis en moet dan altijd de eerste 24 blijven. Als dan alles goed is mag ik pas naar huis.
Bij mijn dochtertje ging ik op dag 4 pas naar huis en bij mijn zoontje pas op dag 8. Ik stuur dan voor we naar huis gaan pas mijn man om in te slaan. Want tot nu toe heb ik maat 1 niet nodig gehad, machallah grote baby's.

Dus dames sla alleen voor de eerste dagen in en ga daarna pas kopen. Want voor het zelfde geld is het een flinke baby en kun je de kleine maat niet eens meer gebruiken.

Enuuuh dan nog de baby doekjes. Ik heb van alles geprobeerd. Dit is mijn Top 5 hihi
1. Pampers
2.Huggies
3. Lidl
4. Super de boer eigen merk
5. Aldi

20-03-2011, 00:52

Citaat door mevr_watata:
zijn dat die kortingsbonnen van lekker in het leven.


Juist

Pagina's : [1] 2 3