Bekijk volle/desktop versie : Op het internet zijn onze vrouwen allemaal heel wijs.



Pagina's : [1] 2 3

18-03-2011, 15:27
In hun echte leven zijn het doorgaans allemaal nietsbereikende nietsnutten.

Voor ze getrouwd zijn zitten ze in dit hoekje (marokkaanse jongere liefde en relaties) aan te geven hoe ze het doen gaan als ze eenmaal getrouwd zijn. Heel verstandig en wel overwogen, veel afgestemd op islam (tot het een knelpunt wordt, dan laten ze dat weer vallen). Hier geven ze advies, en zijn ze alwetend in relatie-gerelateerde zaken. Vlak voor ze gaan trouwen worden ze hier goldmember en zitten ze al deels in het hoekje Marokkaanse vrouwen/moeders en geven daar advies op alle zaken -als volleerd getrouwde vrouw-. Als ze net getrouwd zijn zitten ze alleen in dat hoekje, en ouwehoeren er lustig op los met soortgenootjes (ze herkennen elkaar omdat ze voorgaande een nieuwe account hebben aangemaakt en op huwelijkshoekje al ver van te voren hebben aangekondigd dat ze gaan trouwen op datum xx-xx-xx en op zoek zijn naar negaffa, dj, zaal en weet ik veel wat zoal. Vervolgens als ze er wat langere tijd in zitten gaan ze door naar islam hoekje, om daar een hartverscheurend verhaal op te hangen over hun man die te lang in het cafe zit, of vreemd is gegaan, of losse handjes heeft, en worden ze weer geadviseerd door diezelfde minderjarige (die herken je omdat ze gelijk schreeuwen, scheiden scheiden scheiden).

En dan na de scheiding worden het van die diepongelukkig types die een beetje rondscharrelen in alle hoekjes (voornamenlijk sekshoekje, dat missen ze het meest) omdat ze in elk hoekje overal buiten de boot vallen.


In welk stadium zitten jullie inmiddels ??

Mannen zijn wat eenvoudiger, 90% van de mannen komt om een mokkeltje aan de haak te slaan. 5% puur uit verveling. 3% Om zich in een wereld te wanen waar hij is wat hij zijn kan, namen hoef ik niet te noemen. En de overige 2% heeft ooit eens een account aangemaakt en blijft hier sindsdien gewoon van tijd tot tijd terugkomen zonder concreet doel .

18-03-2011, 15:33


Teveel tekst.

Suck my _l_ stupid gay

18-03-2011, 15:34
Jij bent 1 van die wijven die zich in het laatste stadium bevind (pre-suicide)

18-03-2011, 15:36
En je hebt het type man en vrouw dat teksten tikt over het andere geslacht, omdat in real life gal spuien toch een heel stuk enger is.

18-03-2011, 15:37


+1 broeder

maar sheizeee ik heb nog steeds geen mokkeltje aan de haak geslagen hier..

18-03-2011, 15:38

Citaat door flappp:
Jij bent 1 van die wijven die zich in het laatste stadium bevind (pre-suicide)


Ik stop me vuist in je bek en haal je slokdarm omhoog stupid gay

18-03-2011, 15:39

Citaat door Gezeur:
En je hebt het type man en vrouw dat teksten tikt over het andere geslacht, omdat in real life gal spuien toch een heel stuk enger is.


Ik durf met niet te vertonen in het bijzijn van vrouwen, ben jij besodemieterd. laat mij maar lekker met mijn puisten en bril achter de kompjoeter de vrouwtjes pesten

18-03-2011, 15:39
Wat brengt jou hier?

18-03-2011, 15:42
Abenaturlich gij kent de dames hier, buiten hun virtuele actief zijn om,
Mag ik vragen waar je je glazenbol weg hebt? fop winkel zeker.

18-03-2011, 15:42

Citaat door flappp:
Ik durf met niet te vertonen in het bijzijn van vrouwen, ben jij besodemieterd. laat mij maar lekker met mijn puisten en bril achter de kompjoeter de vrouwtjes pesten


Een ware lefgozer.

18-03-2011, 15:46

Citaat door Traffixx:
+1 broeder

maar sheizeee ik heb nog steeds geen mokkeltje aan de haak geslagen hier..


Verkeerde aas

18-03-2011, 15:51
Very funny .

Just don't forget to point your finger every now and then in your own direction .

18-03-2011, 15:58



Citaat door M0EBISCH:
Ik stop me vuist in je bek en haal je slokdarm omhoog stupid gay


JIj behoort zeker tot de pre-suicide afdeling.

18-03-2011, 15:58

Citaat door Lamyya:
Abenaturlich gij kent de dames hier, buiten hun virtuele actief zijn om,
Mag ik vragen waar je je glazenbol weg hebt? fop winkel zeker.


Ik heb 1 glazen bol, bij de blokker gekocht. Mijn goudvis zwemt daar in.

18-03-2011, 15:59

Citaat door Ontoelaatbaar:
Wat brengt jou hier?


Tom tom, nieuwste model

Pagina's : [1] 2 3