Bekijk volle/desktop versie : Wie zou mij willen helpen met het uittypen van lezingen van Aboe Ismael?



17-03-2011, 21:38
Om er vervolgens doorstuurmails etc van te maken.

Wie o wie zou mij daar mee willen helpen?

17-03-2011, 21:53


Zuster, waarom benader je hem zelf niet of zijn vrouw (lijkt me verstandiger hihi) en vraag je of hij ze op zijn pc heeft staan?

17-03-2011, 22:09
Bedankt voor de tip, ik zet altijd zijn link erbij en zijn naam.

17-03-2011, 22:10

Citaat door Muttaqoen:
Zuster, waarom benader je hem zelf niet of zijn vrouw (lijkt me verstandiger hihi) en vraag je of hij ze op zijn pc heeft staan?


Wat een mooi nickname heb jij!
Moettaqoen godvrezende die er van overtuigt zijn hun heer te ontmoeten.

Omdat Aboe Ismael het uit zijn hoofd verteld.

17-03-2011, 22:29


Ik kan je wellicht wel helpen. Ik kan het voor je vragen? De vraag is wil hij zijn lezingen wel weggeven. (vast wel hem kennende, but you'll never know)

Om welke gaat het?

17-03-2011, 22:30

Citaat door .-Tangaouiia-.:
Ik kan je wellicht wel helpen. Ik kan het voor je vragen? De vraag is wil hij zijn lezingen wel weggeven. (vast wel hem kennende, but you'll never know)

Om welke gaat het?


Wat fijn.
Ik zou ze eigenlijk het liefst allemaal uitgetypt willen hebben zodat ik ze rustig kan nalezen en andere mensen ook.

17-03-2011, 22:33

Citaat door Weeswaarachtig:
Wat fijn.
Ik zou ze eigenlijk het liefst allemaal uitgetypt willen hebben zodat ik ze rustig kan nalezen en andere mensen ook.
Allemaal? Weet je wel hoeveel het er zijn?

Weet je wat, ik zie hem van het weekend en zal het vragen. Hij zal vast wel iets op papier hebben, maar niet allemaal denk ik.

17-03-2011, 22:34
Eh, de lezingen staan gewoon op al-yaqeen.com dus tuurlijk is het geen probleem om die door te sturen. Mail anders de link door van de lezing.

Het natypen is een goede intentie, maar ook een grote verantwoordelijkheid. Je dient t erg nauwkeurig te doen. En het liefst ook door een ander persoon naar laten kijken en luisteren. Een mens blijft fouten maken en met verspreiding van kennis, is dat erg gevaarlijk.

Moge Allaah je bijstaan. Amien.

17-03-2011, 22:35

Citaat door .-Tangaouiia-.:
Allemaal? Weet je wel hoeveel het er zijn?

Weet je wat, ik zie hem van het weekend en zal het vragen. Hij zal vast wel iets op papier hebben, maar niet allemaal denk ik.


Is het familie van je?

17-03-2011, 23:15

Citaat door .-Tangaouiia-.:
Allemaal? Weet je wel hoeveel het er zijn?

Weet je wat, ik zie hem van het weekend en zal het vragen. Hij zal vast wel iets op papier hebben, maar niet allemaal denk ik.


Is het een familie lid/bekende van je?
Zou hem namelijk een keer persoonlijk willen spreken om hem advies te vragen over een situatie waarin ik verkeer.

18-03-2011, 09:45

Citaat door Nesh.:
Is het familie van je?



Ja het is familie van mij. (oom)



Citaat door Weeswaarachtig:
Is het een familie lid/bekende van je?
Zou hem namelijk een keer persoonlijk willen spreken om hem advies te vragen over een situatie waarin ik verkeer.


Ja het is een familie lid van mij. Geen probleem, je
kan hem telefonisch bereiken. By the way, ik vraag het wel voor je betreft de lezingen en over dat je hem wilt spreken. Goed?

18-03-2011, 09:52
Waarom stuur je het filmpje gewoon niet door?

21-03-2011, 21:42



Citaat door .-Tangaouiia-.:
Ja het is familie van mij. (oom)




Ja het is een familie lid van mij. Geen probleem, je
kan hem telefonisch bereiken. By the way, ik vraag het wel voor je betreft de lezingen en over dat je hem wilt spreken. Goed?


Ja heel graag dankje Heb je hem nog gesproken?