Bekijk volle/desktop versie : Voel me beledigd hé



Pagina's : [1] 2 3 4

17-03-2011, 21:35
Denken sommige mannen nou echt dat alleenstaande moeders de deur wijd open doen voor jan en alleman ofzo???

Komt er een vriend, een vroegere VRIEND van mn exman hier aankloppen om te vragen waarom het mis gegaan is met de huwelijk. Als ik in eerste instantie had geweten dat het deze persoon was had ik de deur niet eens open gedaan, maar ik dacht dat het een turk was die mn woning wilde bezichtigen ivm woningruil.
Dat ik geen interesse heb in praatjes met hem liet ik dan ook duidelijk merken.

Paar dagen later gooit hij zn nummer in de brievenbus en dat ik m moet bellen. HELL NO. Meteen verscheurd en de prullenbak in.

Denk tie soms dat ik een h... ben ofzo. Voel me serieus beledigd hierdoor. Ben echt boos dat er zo vies gedacht wordt over gescheiden vrouwen. Niet iedereen is hetzelfde!

Ja ik ben gescheiden, maar niet van mijn geloof!



Zo dit is eruit.

17-03-2011, 21:38


ZOo hij heeft lef!!!

17-03-2011, 21:41
helemaal gelijk respect voor jou en die mannen moeten op de brandstapel


17-03-2011, 21:42

Citaat door OkOk:
Denken sommige mannen nou echt dat alleenstaande moeders de deur wijd open doen voor jan en alleman ofzo???

Komt er een vriend, een vroegere VRIEND van mn exman hier aankloppen om te vragen waarom het mis gegaan is met de huwelijk. Als ik in eerste instantie had geweten dat het deze persoon was had ik de deur niet eens open gedaan, maar ik dacht dat het een turk was die mn woning wilde bezichtigen ivm woningruil.
Dat ik geen interesse heb in praatjes met hem liet ik dan ook duidelijk merken.

Paar dagen later gooit hij zn nummer in de brievenbus en dat ik m moet bellen. HELL NO. Meteen verscheurd en de prullenbak in.

Denk tie soms dat ik een h... ben ofzo. Voel me serieus beledigd hierdoor. Ben echt boos dat er zo vies gedacht wordt over gescheiden vrouwen. Niet iedereen is hetzelfde!

Ja ik ben gescheiden, maar niet van mijn geloof!



Zo dit is eruit.


Wat een debiel zeg die probeert gelijk misbruik te maken van de situatie.

17-03-2011, 21:42



Citaat door oemchaima00:
ZOo hij heeft lef!!!




Hij moet blij zijn dat ik mn ex niks heb verteld hierover anders zwaaide er wat. Maar als hij dit nog een keer doet vertel ik het mn ex wel. Ben hier niet van gediend.

17-03-2011, 21:43
Het is het proberen waar he.
Hoeveel gescheiden vrouwen hebben de deur wel wijd open staan. Genoeg en zeker onder onze Marokkaanse vrouwen.

Dus kan het me wel voorstellen hoor. Dat de mannen een poging wagen.
Maar goed dat je laat merken dat je niet zo in elkaar zit.
Miss is het ook wel een test van je exman die hem op je afstuurt....Mannen zijn gek en gaan niks uit de weg.

17-03-2011, 21:44

Citaat door Dina_lady:
helemaal gelijk respect voor jou en die mannen moeten op de brandstapel





Het ergste is dat hij lang geleden bier dronk. Weet niet of hij dat nog steeds doet. Ewa mliiiih moet ik hier met een dronkelap opgescheept zitten. Llahi hfed o saf

17-03-2011, 21:46
Dat heb je goed aangepakt! Oprotten met dat tuig! Schande!

17-03-2011, 21:47
Ja, ik wou net zeggen. Ik zou het echt wel doorpassen en mijn ex!

Zal hem (en andere) leren!!

17-03-2011, 21:49

Citaat door Mientje88:
Het is het proberen waar he.
Hoeveel gescheiden vrouwen hebben de deur wel wijd open staan. Genoeg en zeker onder onze Marokkaanse vrouwen.

Dus kan het me wel voorstellen hoor. Dat de mannen een poging wagen.
Maar goed dat je laat merken dat je niet zo in elkaar zit.
Miss is het ook wel een test van je exman die hem op je afstuurt....Mannen zijn gek en gaan niks uit de weg.




Gelukkig mislukt die poging bij mij poeh moet er nie aan denken.

Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ex hem op me afstuurt. Ja gek zijn ze allebei maar een man hierheen sturen? Nee..kan niet.

17-03-2011, 21:51

Citaat door OkOk:
Hij moet blij zijn dat ik mn ex niks heb verteld hierover anders zwaaide er wat. Maar als hij dit nog een keer doet vertel ik het mn ex wel. Ben hier niet van gediend.



haha alsof het niet erger kon.. jij hebt m goed aangepakt volgende keer naald in zijn oog

17-03-2011, 21:54

Citaat door OkOk:
Denken sommige mannen nou echt dat alleenstaande moeders de deur wijd open doen voor jan en alleman ofzo???

Komt er een vriend, een vroegere VRIEND van mn exman hier aankloppen om te vragen waarom het mis gegaan is met de huwelijk. Als ik in eerste instantie had geweten dat het deze persoon was had ik de deur niet eens open gedaan, maar ik dacht dat het een turk was die mn woning wilde bezichtigen ivm woningruil.
Dat ik geen interesse heb in praatjes met hem liet ik dan ook duidelijk merken.

Paar dagen later gooit hij zn nummer in de brievenbus en dat ik m moet bellen. HELL NO. Meteen verscheurd en de prullenbak in.

Denk tie soms dat ik een h... ben ofzo. Voel me serieus beledigd hierdoor. Ben echt boos dat er zo vies gedacht wordt over gescheiden vrouwen. Niet iedereen is hetzelfde!

Ja ik ben gescheiden, maar niet van mijn geloof!



Zo dit is eruit.


17-03-2011, 21:54


Vind t wel vreemd want tijdens t huwelijk behandeld iedereen je met respect en wil je qua geloof je best doen. Maar na de scheiding gaan sommige je met andere ogen zien, terwijl ik gewoon pre-cies hetzelfde gebleven ben?? Unbelievble. Mohim no way dak me van mn weg laat slaan.

17-03-2011, 22:36

Citaat door Mommy4Life:
Good for you!






17-03-2011, 22:50

Citaat door OkOk:
Gelukkig mislukt die poging bij mij poeh moet er nie aan denken.

Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ex hem op me afstuurt. Ja gek zijn ze allebei maar een man hierheen sturen? Nee..kan niet.







Hey meid, schandalig gewoon van die vriend
Ik neem aan dat jij kinderen hebt met je ex, als ik jou was zou ik dit incident zeker bij hem aangeven. Hij moet zich hierover opwinden NIET JIJ.
Dus vertellen aan je ex zodat hij hem een lesje kan leren

Pagina's : [1] 2 3 4