Bekijk volle/desktop versie : mag je bidden als..



17-03-2011, 20:34
je na een week na je menstruatie bloed krijgt?

Dit hoort toch niet bij je menstruatie, wat moet je dan doen? heeft iemand hier info over, thanks!

17-03-2011, 20:44


http://al-yaqeen.com/va/vraag.php?id=349


Vraag:

Nadat ik schoon ben geworden van mijn menstruatie en de grote wassing heb verricht, zag ik ineens dat ik nog steeds bloedde. Wat moet ik doen?

Antwoord:

Als de vrouw na haar reinheid te maken krijgt met een gelige of bruinige afscheiding, dan hoeft zij hier niet naar om te kijken. Want dit komt hetzelfde oordeel toe als urine. Krijgt zij echter te maken met echt bloed, dan wordt dit als menstruatiebloed beschouwd en dient zij de grote wassing opnieuw te verrichten

Sheich Bin Baaz

17-03-2011, 20:52
dus je mag wel bidden als je de grote wassing hebt verricht of moet je eerst een dag wachten tot je niet meer bloed?

17-03-2011, 20:58
je moet klaar zijn met je menstruatie. als je daarna schoon bent en op een dag opeens weer "vuil" bent dan behoort dat niet tot je menstruatiebloed en dan moet je doorbidden.

17-03-2011, 21:04



Citaat door BruidjeToBe:
je moet klaar zijn met je menstruatie. als je daarna schoon bent en op een dag opeens weer "vuil" bent dan behoort dat niet tot je menstruatiebloed en dan moet je doorbidden.



ok dat dacht ik dus ook, maar heb je hier eer info over van een site ofzo

17-03-2011, 21:37
choukran