Bekijk volle/desktop versie : Verpleegsters gezocht



17-03-2011, 18:43
Dringend gezocht voor een Belgisch ziekenhuis.

8 Verpleegsters voor assistentie in een operatiekamer (ervaring in een operatiekamer is heel belangrijk.)

Aangezien dit om een knelpuntberoep gaat is het heel goed betaald en komen er allerhande premies en bonussen bovenop je salaris
de werkgever betaalt 75 % van je vervoersonkosten.

werkuren zijn van 7 tot 16h00 en van 7 tot 18h00 ( geen avond of weekendwerk )

spreekt dit je aan? stuur me dan een pm.

17-03-2011, 18:45


Welk ziekenhuis?

17-03-2011, 18:50

Citaat door Nadia_10:
Welk ziekenhuis?



namen van de klant worden nooit via mail kenbaar gemaakt.
Hopelijk begrijp je dit.

Indien je geinteresseerd bent dan stuur je best je cv ter attentie van Halima naar

mechelen@flextra.be

je kan ook langskomen bij ons op het volgende adres: Grote markt nummer 5, 2800 Mechelen

ofwel kan je ons bellen op het volgende nummer 015/43.53.32

17-03-2011, 18:52
We zijn ook op zoek naar een consulente met minstens 6 maanden ervaring in de rekrutering bij een interimkantoor voor onze kantoor in Mechelen.

17-03-2011, 18:57


heftruck en reachtruck chauffeurs zijn ook welkom

evenals chauffeurs met rijbewijs CE

17-03-2011, 19:18
Vrij stom dat ik mijn CV doorstuur als ik niet weet in welke regio ik aan het solliciteren ben. Vandaar dus mijn vraag, ik kan moeilijk ergens werken aan de andere kant van belgië. Misschien moet je trouwens ook een aparte topic openen, aangezien je hier buiten verpleegsters ook andere beroepen zoekt.

17-03-2011, 19:36

Citaat door Nadia_10:
Vrij stom dat ik mijn CV doorstuur als ik niet weet in welke regio ik aan het solliciteren ben. Vandaar dus mijn vraag, ik kan moeilijk ergens werken aan de andere kant van belgië. Misschien moet je trouwens ook een aparte topic openen, aangezien je hier buiten verpleegsters ook andere beroepen zoekt.


Je hebt gevraagd naar de naam van de klant,niet de regio.
Het betreft hier een Brussels ziekenhuis.

In principe maakt de regio ook niet uit want overal in Belgie zoeken ze verpleegsters,kinderoppas voor zieke kinderen,...etc
Indien je je cv stuurt en blijkt dat Brussel niet haalbaar is voor je,dan kunnen we altijd uitkijken naar iets anders.