Bekijk volle/desktop versie : Dames wie van jullie behoord tot de Tell-Sell slachtoffers??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

17-03-2011, 13:21
Wat heb je ooit aangeschaft voor jezelf of voor je "moeder"" via Tell-Sell..???

Plaats er een foto van of je ervaringen..


Het begon allemaal in de jaren 90 de overdreven Amerikaanse accent na gesynchroniseerde filmpjes.. Lachwekkend en vooral faker dan fake! Maar toch heeft tell-sell zijn plek op de NL tv veroverd.

Wie kent ze niet..die prachtige six-pack lady’s aan de rand van een zwembad. Ze doen hun exercise zonder zweten, kreunen en met een big white smile! Afvallen terwijl ze eten , slapen, zitten met 1 zakje thee!

In de jaren 90 had bijna elke dame stiekem een abtronic.. Dames met 50 cm vetlaag dachten dat ze met 2 elektrische schokjes per dag een six-pack kregen.. Dan die Abshaper waar je een spontane whiplash kreeg..

We zijn dr toch allemaal wel eens een keer in getrapt. Na ’t openen van de verpakking begint het schaamrood al op je blosjes te ontstaan. Hoe kon ik, waarom??! Heb ik toch niet nodig!!! ‘Ik ben toch een intelligente vrouw..zucht. Maarja we hebben allemaal zo onze moment van verstandverbijstering..

Slakken crème voor je acne.. Ped-egg voor die hardnekkige eeltplekken..
H2O-mop, de slicer-dicer, Flaver-wave turbo, de window wizard,
Handy-table..etc. Waar je nu helemaal dood mee wordt gegooid.. de AHH Brah. Volgens mij idd met een Ahh effect.., van ahh gut kijk ze nou ’s hangen.. Heb je deze verslaving, kun je altijd nog de biostabiel bestellen om je tell-sell aankopen te onderdrukken.

17-03-2011, 13:28


Ik begin wel.. Mijn aanschaf was niet via Tell-sell, maar de goedkope versies van de Blokker..

De pad-egg, de slicer-dicer, handy-table.. De handy-table was écht het meest afgrijselijke wat ik ooit gezien had.. Maar dacht zo handig om onder de bank te schuiven..

17-03-2011, 13:31
een tijdje terug had ik echt last van acne, wilde graag de proactiv lijn bestellen. gelukkig heb k het achteraf niet gedaan.

17-03-2011, 13:32
hi hi ikke ook...helaas
2x
eerste keer: die draaiborstel dingetje dat je haar tegelijk zou fohnen+in model brengen AFGRIJSELIJK GEWOON MIJN HAAR ZAT ER HELEMAAL IN DE KNOOP VAN
tweede keer: die toast-machine-achtig ding waar je zoveel gerechten in kunt klaarmaken in een handomdraai ... NOG NOOIT GEBRUIKT

Echt erg...

Ah JA NOG EEN MISKOOPJE: die "tan for tan" ofzoiets IK ZAG ERUIT ALS EEN WORTEL ECHT ORANJE!!!

17-03-2011, 13:33



Citaat door dordje22:
een tijdje terug had ik echt last van acne, wilde graag de proactiv lijn bestellen. gelukkig heb k het achteraf niet gedaan.


Je bent een STERKE vrouw! Ik heb al een week griep, dus thuis voor de buis en de halve dag Tell-Sell, vandaar deze topic.

17-03-2011, 13:34

Citaat door lynamina:
hi hi ikke ook...helaas
2x
eerste keer: die draaiborstel dingetje dat je haar tegelijk zou fohnen+in model brengen AFGRIJSELIJK GEWOON MIJN HAAR ZAT ER HELEMAAL IN DE KNOOP VAN
tweede keer: die toast-machine-achtig ding waar je zoveel gerechten in kunt klaarmaken in een handomdraai ... NOG NOOIT GEBRUIKT

Echt erg...

Ah JA NOG 1 DIE WAS IK AL (bewust) VERGETEN: die "tan for tan" ofzoiets IK ZAG ERUIT ALS EEN WORTEL ECHT ORANJE!!!


17-03-2011, 13:34

Citaat door lynamina:
hi hi ikke ook...helaas
2x
eerste keer: die draaiborstel dingetje dat je haar tegelijk zou fohnen+in model brengen AFGRIJSELIJK GEWOON MIJN HAAR ZAT ER HELEMAAL IN DE KNOOP VAN
tweede keer: die toast-machine-achtig ding waar je zoveel gerechten in kunt klaarmaken in een handomdraai ... NOG NOOIT GEBRUIKT

Echt erg...

Ah JA NOG EEN MISKOOPJE: die "tan for tan" ofzoiets IK ZAG ERUIT ALS EEN WORTEL ECHT ORANJE!!!


Plaats foto's via google! hahahaha

17-03-2011, 13:36

Citaat door soehayla31:
Plaats foto's via google! hahahaha



I'll try

17-03-2011, 13:41
Was dit jaar in Tetouan en liep daar over een markt.. Guess what??!!

Er stonden mensen uit Indonesie/China Tell-Sell producten te promoten in 't arabisch.. Heb bijna een uur staan luisteren naar alle voordelen van de window-wizard in 't arabisch met een Chinees accentje..

17-03-2011, 13:43
1x iets besteld die dvd met bloopers.
nou echt waar 1x gekeken en het was niet eens grappig.
zonde van mijn geld, sinds dien nooit meer iets besteld.
Af en toe krijg ik wel eens de neiging om te bestellen bv de ah bra, maar dan denk ik bij me zelf zal vast nep zijn.

17-03-2011, 13:46
Ik ben een hele tijd geleden ook ten prooi gevallen aan de Tel-Sell reclames.. In mijn geval ging het om de Nicer Dicer die ik heb gekocht

NOOIT gebruikt! In het begin een paar keer om ze3ma uit te proberen, appel ermee snijden maar vooral om mezelf wijs te maken dat ik echttt geen miskoop had gedaan hoor( ahum )...



17-03-2011, 13:46
Ikke... die zgn Rowenta draaiborstel. Gelijk enthousiast getest, maar flutding. Ligt al jaren nog in de verpakking
€ 60,00... hallo rommel

17-03-2011, 13:47


snap niet dat ze het mogen uitzenden, alles is zwaar nep.

17-03-2011, 13:51

Citaat door soehayla31:
Was dit jaar in Tetouan en liep daar over een markt.. Guess what??!!

Er stonden mensen uit Indonesie/China Tell-Sell producten te promoten in 't arabisch.. Heb bijna een uur staan luisteren naar alle voordelen van de window-wizard in 't arabisch met een Chinees accentje..


Hoe komen die chineesjes nou weer in Marokko..



Citaat door Google:
Ik ben een hele tijd geleden ook ten prooi gevallen aan de Tel-Sell reclames.. In mijn geval ging het om de Nicer Dicer die ik heb gekocht


NOOIT gebruikt! In het begin een paar keer om ze3ma uit te proberen, appel ermee snijden maar vooral om mezelf wijs te maken dat ik echttt geen miskoop had gedaan hoor( ahum )...





Die wil ik al heel lang halen, maar durf niet. Vooral om patatjes te snijden, lijkt mij ideaal. Bestaat er een goedkope versie of is dat ook flut..

17-03-2011, 13:53

Citaat door Sabina20:
1x iets besteld die dvd met bloopers.
nou echt waar 1x gekeken en het was niet eens grappig.
zonde van mijn geld, sinds dien nooit meer iets besteld.
Af en toe krijg ik wel eens de neiging om te bestellen bv de ah bra, maar dan denk ik bij me zelf zal vast nep zijn.


Dvd bloopers..??? Mijn nicht, dvd voor Tae-bo en zumba..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9