Bekijk volle/desktop versie : Wel of niet doen.



Pagina's : [1] 2

17-03-2011, 10:33
Ik moet mijn vakantie dagen voor augustus opmaken heb er teveel.
Ik wil heel graag naar dubai alleen mij man kan pas in juli.

Zouden jullie in juli naar dubai gaan of is het dan niet te doen met de warmte heb nog geen kinderen.

En hebben jullie ook tips waar ik kan boeken moet ik hotel en vlucht samen boeken of apar.
Zijn 8 dagen voldoende voor dubai.

hoop dat jullie mij verder kunnen helpen


groetjes

17-03-2011, 11:04


Hey!

Ik zou het niet doen, veels te warm dan! De mensen die daar wonen of werken en de mogelijkheid hebben, komen dan naar Europa om hun vakantie te houden.

Maart/April is de beste periode om te gaan en als je wat geluk hebt kan het ook nog meevallen in Mei.

Het zou zonde zijn om maar te gaan omdat je veel verlof hebt staan en jullie uiteindelijk niet veel kunnen doen omwille van de hitte!

Groetjes

17-03-2011, 11:13
dankje meid voor je advies.

inderdaad het is ook zo maar ja aan de andere kant is het ook in andere landen heel erg heet. in marokko in agadir was het 50 graden en toch viel het allemaal mee als je om een uur of 4 naar buiten ging.

Ik weet het niet wat ik moet doen wil er heel graag heen voor dat ik een kind heb want ik ben ermee bezig. en juli is de enigste oplossing anders ben ik me dagen kwijt.

heb je misschien een andere land in gedachten dat kan in die periode

17-03-2011, 11:25

Citaat door omkallthom21:
dankje meid voor je advies.

inderdaad het is ook zo maar ja aan de andere kant is het ook in andere landen heel erg heet. in marokko in agadir was het 50 graden en toch viel het allemaal mee als je om een uur of 4 naar buiten ging.

Ik weet het niet wat ik moet doen wil er heel graag heen voor dat ik een kind heb want ik ben ermee bezig. en juli is de enigste oplossing anders ben ik me dagen kwijt.

heb je misschien een andere land in gedachten dat kan in die periode


Graag gedaan hoor!

In Dubai is het dan echt heet hoor! Je moet niet vergeten dat het een stad is gebouwd in de woestijn ... In bijvoorbeeld Agadir kan je dan nog buiten wandelen omdat er een windje is, maar in Dubai loopt is dat niet hoor. Er loopt ook bijna niemand op straat, alles wordt met de auto (met airco) gedaan .

Je kan bijvoorbeeld naar Zuid-Spanje gaan. Het is daar ook heel mooi. Je kan dan een auto huren en bijvoorbeeld vanuit Malaga uitstapjes maken naar Granada (Alhambra), Sevilla, Marbella, Torremolinos, etc...

17-03-2011, 12:21


hhaha inderdaad het was een woestijn je hebt gelijk spanje ben ik vaak geweest maak je het moeilijk he. voor de rest wil ik niet naar tunisie of egypte turkije ook al geweest wat dan. ik weet het niet hoor

17-03-2011, 14:24

Citaat door omkallthom21:
hhaha inderdaad het was een woestijn je hebt gelijk spanje ben ik vaak geweest maak je het moeilijk he. voor de rest wil ik niet naar tunisie of egypte turkije ook al geweest wat dan. ik weet het niet hoor


Hey!

Inderdaad moeilijk als je al wat hebt rondgereisd. Waarom ga je niet gewoon naar Marokko ?

17-03-2011, 14:38
ben met het offerfeest geweest hahha

17-03-2011, 14:59

Citaat door omkallthom21:
ben met het offerfeest geweest hahha


Hihi iwa nog eens dan hé, in de zomer is het er net ietsje anders dan door het jaar heen toch?

Latijns-Amerika (bv. Mexico) is ook geen optie want orkaanseizoen begint al in mei en Azië (bv. Thailand) ook niet want regenseizoen begint in mei.

17-03-2011, 15:05
ik denk dat ik het gewoon ga wagen en naar dubai zal gaan

17-03-2011, 15:10

Citaat door omkallthom21:
ik denk dat ik het gewoon ga wagen en naar dubai zal gaan


Bonne chance !

17-03-2011, 15:18
ik zou het wel wagen en naar dubai gaan. dan kan 's avonds naar buiten als het overdag te warm is. je bent toch met je man dus gewoon doen.

17-03-2011, 17:20
Ja Klopt Daar Dacht Ik Ook Aan Gewoon Savonds Weg Inderdaad;

17-03-2011, 23:07


Hey je kan gewoon gaan hoor!
Buiten valt bijna geen klap te doen en overdag al helemaaaaal niet. Superrustig buiten vanwege de warmte denk ik. Wij waren eind april en begin mei daar.
Of je kan naar het strand, daar is het altijd lekker ondanks de temperatuur.
Verder draait in Dubai alles met airco, het miezerigste winkeltje heeft airco en alle taxi's ook. Daar zul je dan echt geen last van de hitte hebben.

18-03-2011, 07:59
oke shoekran meid ik ga wel voor 9 dagen is dat weinig of valt dat wel mee. ik je mij aub advies geven hoe ik kan boeken bv hotel apart of beide samen. thanks

18-03-2011, 09:32
reken wel dat je 2dagen alleen voor heen en terugreis is, die wegvallen van je vakantie.

Pagina's : [1] 2