Bekijk volle/desktop versie : Wat Als Je Vrouw Opeens Erggg Dik Wordt?

Pagina's : 1 2 [3] 4 5

18-10-2004, 21:24
Nou nou zeg!! De meeste van jullie praten of dik zijn echt iets ranzig is en het lijkt erop dat de meeste denken dat dikke vrouwen er niet verzorgd uit kunnen zien!!! En ook n dikke vrouw kan zich gewoon uitkleden voor haar man, zonder dat ie haar verafschuwt!!! Als je eenmaal getrouwd bent en je hebt een aantal jaren samengeleefd dan zijn dit wel minder belangrijke zaken. Tuuuuuuuuuuuuuurlijk moet man en vrouw zich blijven verzorgen!!!!!!!!!

18-10-2004, 21:32

ik neem aan dat jullie ouders nu ook geen strakke lijf hebben maar toch zijn ze nog bij elkaar en hebben ze jullie groot gebracht..

18-10-2004, 21:36
mooi dan kan ze niet meer mee met de auto en kan je de stoel samen met een andere chick uit testen of ze dwingt je een 207 te kopen..weet je ook meteen waarom veel marokkanen een 207 hebben.. krik bus

18-10-2004, 22:05

Citaat door s_kaoutar_z:
ik neem aan dat jullie ouders nu ook geen strakke lijf hebben maar toch zijn ze nog bij elkaar en hebben ze jullie groot gebracht..
dat is wel zo, maar nu heb je het wel over ons ouders dan maakt het allemaal niet meer zoveel uit maar gewoon de eerste 10 jaar moet me wijffie zeker lekker slankkie zijn en daarna, ach ja dan maken de kilo s ook niet meer zo veel uit dan saampjes bol.com wahahwah

18-10-2004, 23:18

koelkast op slot fietsslot op de broodkast

19-10-2004, 01:23

Citaat door MrW:
koelkast op slot fietsslot op de broodkast
hahhahaah ja precies ..... als je saampjes maar gelukkig bent, daar gaat het uit eindelijk om ..... elk pondje gaat door het mondje!!!!!! dus mocht je echt aankomen moet je natuurlijk wel rekening mee houden dat dit niet uit de hand loopt!!!! een aantal kilo s is niet eens zo erg maar wat als je 20 kilo aan komt OEPS en van maatje s= 34-36 naar xl = 44-46 gaat...... is wel minder

groetjes noortje

19-10-2004, 14:33
sorry dit vind ik nergens op slaan! dus jullie mannen vinden uiterlijk belangerijker dan innerlijk.... dus jullie trouwen om het uiterlijk of ze dik of dun is maakt niet uit ...
ik zou zeggen UITERLIJK zegt echt niets........

groetjes

19-10-2004, 18:13

Citaat door Guapa_marmita:
sorry dit vind ik nergens op slaan! dus jullie mannen vinden uiterlijk belangerijker dan innerlijk.... dus jullie trouwen om het uiterlijk of ze dik of dun is maakt niet uit ...
ik zou zeggen UITERLIJK zegt echt niets........

groetjes
meisje kom niet praten wat UITERLIJK is het EERSTE waar je naar kijkt als je een meisje ziet of jongen je gaat tocht niet denken ow dat meisje zal wel een goed hartje hebben je valt op uiterlijk en innerlijk is natuurlijk ook heel belangrijk maar in de eerste instantie kijken we allemaal naar uiterlijk

20-10-2004, 01:13
ja dat wel....... maar de meeste mooie meiden zijn altijd slechte meiden tegenwoordig hoor je allemaal dat de meeste jongens van marokko trouwen waarom......
omdat tegenwoordig de meeste meiden de baas over hun man spelen of niet.....

groetjes.....

20-10-2004, 17:30
Van zodra mijn partner ondanks al mijn signalen toch beslist om de krachten van de zwaartekracht te tarten.......ga ik vreemd

Groetjes,

Sword

20-10-2004, 20:06
haah....... wat erg allemaal, 1 tippie van mij ---------------> spreek twee of drie avonden samen af om te gaan sporten buiten of binnen maakt niet uit. Het zal je lichamelijk en geestelijk goed doen en jullie huwelijk zal t ook goed doen. Dus jullie hebben niets te verliezen alleen een paar pondjes maar dat vinden we niet erg toch. Wat je ook zou kunnen doen en dat helpt goed bij het afvallen is gezond eten dus niet telkens marmita eten enzo. maar ga voor de gestoomde groenten met vis of iets dergelijks. Nou heel veel succes met afvallen en als t niet lukt dan moet er gewoon een Nationale afvaldag komen voor allochtoonse getrouwde partners hahaa. grapje

20-10-2004, 20:09
Mijn ex was ook een knappe. Toen hij met mij verkeerde verzorgde hy zichzelf nie meer. Geen gel, geen parfum, nie geschoren,..

Vond ik nie leuk & als ik er wa van zei dan zei die 'jaah ik heb je nu toch?'

Ik heb em een maand later gedumpt

20-10-2004, 23:23

Citaat door lady_magnifico:
pff mensen get a life mooi of niet mooi iedereen gaat dood!! je lichaam komt later alleen onder het zand en jullie zitten hier zehma te focusse op welke looks jullie moeten hebbe er zijn belangrijke zaken dan looks, bijv allah stw? besteed je tijd aan hem en niet teveel aan je uiterlijk , je gaat later na je dood naar hem toe niet dat je hier op aarde blijft en dan zehma probere om als je getrouwd bent nog verzorgd uit te zien je man moet je accpetere hoe je bent en later moet je toch hoofddoek drage nu ook maar meeste doen het als ze getrouwd zijn, jullie draaien alles om , jullie doen alsof je uiterlijk alles is terwijl je toch hoofdoek moet dragen en je zelf moet bedekken enzo, en verzorgd is gewoon schoon zijn, je haren fatsoenlijk voor je man thuis hebbe niet kroesh maar gewoon in een knot of wat erver je hoeft echt niet speciaal naar de kapper te gaan voor je man:S tazz je hoeft toch geen j.lo te zijn voor hem en gewoon elke dag doushe en tandepoetse en beetje sporte thats it, en buite bedek je je gewoon je hoeft voor niemand meer aantrekkelijk te zijn

( ik praat nu wel als een wijze maar zelf draag ik nog geen hoofdoek en besteed ik ook veel aan mijn uiterlijk maar heb wel wijze woorden en i k weet dat ik gelijk heb maar ja
maarja, ik denk omdat veel meiden ook nog moeten trouwen vandaar zeveel tijd aan hun uiterlijk besteden , en als ze getrouwd zijn wat minder dat is een feit, want dan ben je toch al getrouwd!!)
JE DOET WEL ERG DUBBEL JE ZEGT HET EEN EN SLUIT JE ZELF WEER AAN BIJ HET ANDER? JE HEB ECHT EEN GESPLETE PERSCOONLIJKHEID!!!!!!!!!

21-10-2004, 22:22

Citaat door lady_magnifico:
jouw reactie heeft dus totaal niks mee te maken met het onderwerp van dit topic, en ik vroeg ook niet naar jou mening, en mensen vroegen ook niet naar mijn mening maar ik schreef zijn eigenlijk de feiten, als jij een goeie persoonlijkheid had en ook een beetje verstand dan wist je dat wat ik daar had getypt waar was!!

en ik bedoel dat ik zelf daarmee ook wat aan moet veranderen!! niet dat ik twee kanten heb of erbij aansluit,,,

denk eerst goed na voordat je wa typt please, want je komt bepaald niet slim over
ach hou toch je smoel!!!! dombo kom niet doen als of je slim bent !!!!!!

21-10-2004, 23:46
subhanallah hoe jullie hier allemaal denken over het uiterlijk!wat maakt het uit dik of dun ik vind dat je relatie gewoon goed moet zijn,je hebt genoeg dikke mooie vrouwen hoor en heel veel vrouwen zijn ook wel dun maar als je naar het gezicht kijkt...dan valt het best tegen!

Pagina's : 1 2 [3] 4 5