Bekijk volle/desktop versie : Primolut&Clomid!



16-03-2011, 17:14
Dames die met deze combinatie ervaringen hebben? Ik ga as week met Primolut beginnen en na de opgewekte bloeding ga ik een kuurtje Clomid proberen 50!

Groetjes!

16-03-2011, 17:18


Hoe lang ben je bezig, met het zwanger worden?

16-03-2011, 17:30
In totaal 8 maanden nu! Ik krijg vanwege PCOS geen natuurlijke eisprong en daar zijn we pas toen achtergekomen nadat ik cystevorming had..

16-03-2011, 17:33

Citaat door Lotusbloem:
In totaal 8 maanden nu! Ik krijg vanwege PCOS geen natuurlijke eisprong en daar zijn we pas toen achtergekomen nadat ik cystevorming had..


Vervelend. Inchallah mag je snel zwanger raken

16-03-2011, 22:13


hoi meid

ik heb hier ervaring mee heb het 9 maanden moeten slikken maar het baatte bij mij niet , ben nu overgestapt met puregon dat zijn hormoonspuitjes, gelukkig slaat dat wel aan alleen nog niet zwanger.....

maar ieder lichaam reageerd er anders op , mijn collega had het clomid 1 maand geslikt en gelijk die maand zwanger geraakt dus het was een zettje in de rug !

insallah zal het ook snel gaan bij jou!

17-03-2011, 11:59
Hoi meid,

Ik heb ook PCOS. Bij mijn dochter raakte ik heel snel spontaan zwanger(zonder medicijnen). Nu ben ik sinds november gestopt met de pil, ik ben daarna maar 1 keer ongesteld geworden en nu alweer 3 maanden niet meer. Ik wacht eerst even af voordat ik er aan ga beginnen. Ik denk dat ik eerst ook alternatieve geneeswijze ga proberen. Misschien ook een optie voor jou als dit niet lukt....

17-03-2011, 12:32
Hoi dame!

Dat is voor mij geen optie meer, hebben al verschillende dingen uitgeprobeerd en mijn baarmoederslijmvlies is gewoon te dun en er gebeurd helemaal niks, behalve dat mn ei niet springt dus dat ik aan het einde van 2 maanden weer cystes moet laten puncteren wat al pijnlijk genoeg is. Heb bewust gekozen voor de medicatie- mijn eisprong lukt helaas niet!

Groetjess

17-03-2011, 12:39
ben twee jar bezig en ben er laat achtergekomen dat ik geen natuurlijk eisprong had.

ik had eerste 2 keer 50 dat sloeg niet aan en nu de laaste 3 keer 100 dus 2x 50. alle drie keer heb ik een mooie eisprong.

de laaste keer heb ik een postieve test in handen gehad maar dat was maar voor twee dagen en daarna kreeg ik mij regels door. volgens de gynacaloog is er iets mis gegaan bij de voortplanting.

ik hoop inschallah dat ik over 1 week positief test inschallah.

ik hoop voor iedereen dat het zo snel mogelijk raak is want ik weet hoe het is.

dus clomid slaat wel bij mij aan allen helaas nog geen zwangerschap. volgens de gynacaloog nog twee keer als het an niet lukt. gaan we een stapje hoger

17-03-2011, 12:55

Citaat door Lotusbloem:
Hoi dame!

Dat is voor mij geen optie meer, hebben al verschillende dingen uitgeprobeerd en mijn baarmoederslijmvlies is gewoon te dun en er gebeurd helemaal niks, behalve dat mn ei niet springt dus dat ik aan het einde van 2 maanden weer cystes moet laten puncteren wat al pijnlijk genoeg is. Heb bewust gekozen voor de medicatie- mijn eisprong lukt helaas niet!

Groetjess


Moge Allah je insha Allah gauw een zwangerschap schenken. Na hoelang proberen ben je naar de dokter gestapt?