Bekijk volle/desktop versie : sochtends hardlopen..



16-03-2011, 14:30
ik wil er vanaf volgende week mee beginnen, ik moet me eerst mentaal op voorbereiden, maar ook omdat ik een kleine heb van 3 jaar oud.
Ik zie het mijn buurvrouwtje doen mp3 spelertje op sportschoenen aan en ze gaat elke ochtend rennen hier bij ons in de park.
ze is zoveel afgevallen die vrouwtje echt goed van haar!
maar is het handig om ook zo een legging te dragen en zo een jasje, ik vind het altijd zo lelijk staan.
en ik zie zoveel mensen dit doen om me heen heb echt znoen gekregen om ook te gaan rennen.
Ik voel me zo opgeblazen en lijkt net alsof me nek moet ontploffen .
wie doet mee??


16-03-2011, 14:36


Hardlopen is op den duur slecht voor je knieën, ik zou kiezen voor een andere sport. Maar 's ochtends sporten is echt een hele opgave.

16-03-2011, 14:46
Pfff, ik zeg de hele week dat ik ga joggen. Gisteren was het mooi weer, maar ik bedacht steeds excuusjes om er onderuit te komen. Zondag ga ik met een vriendin, dan kan ik niet afzeggen..... helaas!!!

16-03-2011, 14:47

Citaat door Onzichtbaar_:
Pfff, ik zeg de hele week dat ik ga joggen. Gisteren was het mooi weer, maar ik bedacht steeds excuusjes om er onderuit te komen. Zondag ga ik met een vriendin, dan kan ik niet afzeggen..... helaas!!!



goed zo wel doen he!!
je krijgt er geen spijt van.
Ik ga donderdagochtend want dan zit de kleine van mij op de psz. is de enige ochtend dat ik kan.

16-03-2011, 16:28



Citaat door NoLoveNoCry:
ik wil er vanaf volgende week mee beginnen, ik moet me eerst mentaal op voorbereiden, maar ook omdat ik een kleine heb van 3 jaar oud.
Ik zie het mijn buurvrouwtje doen mp3 spelertje op sportschoenen aan en ze gaat elke ochtend rennen hier bij ons in de park.
ze is zoveel afgevallen die vrouwtje echt goed van haar!
maar is het handig om ook zo een legging te dragen en zo een jasje, ik vind het altijd zo lelijk staan.
en ik zie zoveel mensen dit doen om me heen heb echt znoen gekregen om ook te gaan rennen.
Ik voel me zo opgeblazen en lijkt net alsof me nek moet ontploffen .
wie doet mee??


als je overgewicht hebt is het niet zo slim om hard te lopen,je kan beter powerwalken

succes!

16-03-2011, 19:25

Citaat door SEXY_DIVA_:
als je overgewicht hebt is het niet zo slim om hard te lopen,je kan beter powerwalken

succes!



wat is powerwalken??

Ik heb alhamdoelilah geen overgewicht, ik overdrijf een beetje.
ik moet gewoon 4 kilo's af dan heb ik mijn ideaal gewicht terug