Bekijk volle/desktop versie : Dames zouden jullie deze vragen willen beantwoorden! Groenpuntje als beloning!!



16-03-2011, 12:18
1. Speelt mode een grote rol in uw leven? Zo ja, welke rol? Zo niet, waarom niet?

2. Past u zich aan volgens de trends van het moment? Verklaar uw antwoord.

3. Vindt u het belangrijk wat uw omgeving van u vindt, betreft uw kledingstijl?

4. Hebt u behoefte aan meer modebeurzen, om inspiratie op te doen?

5. Wat zou u aanbevelen om zo een beurs te realiseren, betreft de activiteiten tijdens de beurs?

16-03-2011, 12:19


je bent niet zo stil als je je voordoet

16-03-2011, 12:22
1. Nee, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan mode!

2. Af en toe, als er wat leuks tussenzit, maar heeft niet echt met trend te maken, meer wat ik leuk vindt en wat niet..

3. ABSOLUUUUT niet!!!

4. Misschien is het wel leuk om er eens een te bezoeken, maar dan moet deze wel breedschalig zijn.

5. Workshops, om te kijken welke tinten het best bij je passen, of mensen die tips geven, hoe je bepaalde dingen minder of juist meer accentueert.. ik weet heel goed wat ik wil en wat ik wel en niet kan hebben... maar ik werk in een kledingwinkel en zie toch dat veel mensen het moeilijk vinden!

Denk ook dat het mensen aantrekt dat soort dingen.. om bijv. met vriendinnen heen te gaan..??

16-03-2011, 12:39

Citaat door stille_meid:
1. Speelt mode een grote rol in uw leven? Zo ja, welke rol? Zo niet, waarom niet?

2. Past u zich aan volgens de trends van het moment? Verklaar uw antwoord.

3. Vindt u het belangrijk wat uw omgeving van u vindt, betreft uw kledingstijl?

4. Hebt u behoefte aan meer modebeurzen, om inspiratie op te doen?

5. Wat zou u aanbevelen om zo een beurs te realiseren, betreft de activiteiten tijdens de beurs?


1. Neen, omdat ik mijn eigen stijl heb.

2. Neen, ik volg niet met de kudde mee.

3. Neen, het doet me niks wat de anderen van mijn vinden.

4. Neen, dat is alleen maar meer troep op aarde en het verspillen van geld. Met dat geld kunnen ze heel gemakkelijk de economie-crisis oplossen. Of naar mij sturen, fisabillah.

5. Een Islamitisch activiteit; wat de vrouw moet dragen, hijaab dus en voor de mannen de enkelbroeken e.d. , uiteraard dient dit gescheiden gehouden te worden! We gaan the fashion world laten zien, wat de kunst is om zo bij te lopen! En wat de voordelen ervan is!