Bekijk volle/desktop versie : ik heb gister een droom gehad, kapot eng...



Pagina's : [1] 2 3

16-03-2011, 10:50
bij deze

geeen enkel contact met mannen op geen enkel manier dan ook

16-03-2011, 10:51


Hmm wat heb je gedroomd dan?

16-03-2011, 10:52

Citaat door PareltJe_Nr1:
Hmm wat heb je gedroomd dan?



wayemaa was eng
ze zegge is niet goed om te vertellen over je dromen

16-03-2011, 10:54

Citaat door tabdarst-zina:
wayemaa was eng
ze zegge is niet goed om te vertellen over je dromen



Maar als je het vertelt om anderen er voor te behoeden is het wel goed om te vertellen

16-03-2011, 10:56



Citaat door PareltJe_Nr1:
Maar als je het vertelt om anderen er voor te behoeden is het wel goed om te vertellen


okee hou je stevig vast

16-03-2011, 10:57

Citaat door tabdarst-zina:
okee hou je stevig vast


Tell me :|

16-03-2011, 10:58

Citaat door tabdarst-zina:
okee hou je stevig vast



Ok

16-03-2011, 11:08
ik liep op een veld, het was groen en heel mooi op een gegeven moment veranderde het in een verlichten soort van auto weg wallah die weg gaf licht..
ik liep het was een lange rechte weg op een gegeven moment kwam er een bocht en lichten waren weg,ik wou net die kant opgaan zag ik aan de kant slangen, ik was bang maar ik moest erlangs ik las el fatiha en die slange bleven aan de kant dus ik loop door en er was nog een bocht ik ging die kant op en daar waren allemaal enge vrouwen net heksen ik las weer elkoran en ze bleven aan de kant..
nog een bocht en daar waren allemaal mosters en weer las ik de koran en bleven ze ook aan de kant opeens was de verlichting terug en werd het weer een rechte weg met aan de kant bloemen en gras zooo mooi en ik bleef lopen ik werdt opeens wakker

16-03-2011, 11:10
En toen besloot je dat je niet meer op mannen zult vallen maar op vrouwen?

16-03-2011, 11:10

Citaat door tabdarst-zina:
ik liep op een veld, het was groen en heel mooi op een gegeven moment veranderde het in een verlichten soort van auto weg wallah die weg gaf licht..
ik liep het was een lange rechte weg op een gegeven moment kwam er een bocht en lichten waren weg,ik wou net die kant opgaan zag ik aan de kant slangen, ik was bang maar ik moest erlangs ik las el fatiha en die slange bleven aan de kant dus ik loop door en er was nog een bocht ik ging die kant op en daar waren allemaal enge vrouwen net heksen ik las weer elkoran en ze bleven aan de kant..
nog een bocht en daar waren allemaal mosters en weer las ik de koran en bleven ze ook aan de kant opeens was de verlichting terug en werd het weer een rechte weg met aan de kant bloemen en gras zooo mooi en ik bleef lopen ik werdt opeens wakker



Ze zeggen dat wnr je over slangen droomt je vijanden hebt en wnr die slang je bijt er iets ergs gaat gebeuren ofzo.

Hmm maar van die heksen en monsters zou ik het niet weten.. Inderdaad enge droom man.. Feshkel..

Heb je wat op je geweten wla?

16-03-2011, 11:14

Citaat door tabdarst-zina:
ik liep op een veld, het was groen en heel mooi op een gegeven moment veranderde het in een verlichten soort van auto weg wallah die weg gaf licht..
ik liep het was een lange rechte weg op een gegeven moment kwam er een bocht en lichten waren weg,ik wou net die kant opgaan zag ik aan de kant slangen, ik was bang maar ik moest erlangs ik las el fatiha en die slange bleven aan de kant dus ik loop door en er was nog een bocht ik ging die kant op en daar waren allemaal enge vrouwen net heksen ik las weer elkoran en ze bleven aan de kant..
nog een bocht en daar waren allemaal mosters en weer las ik de koran en bleven ze ook aan de kant opeens was de verlichting terug en werd het weer een rechte weg met aan de kant bloemen en gras zooo mooi en ik bleef lopen ik werdt opeens wakker


Oef, ayemma lehbiba!! Wolaah, k stond met open mond te kijken!! Mn collega tegenover mij zei Wardaa klap je mond ff dicht, het lijkt alsof je een spook hebt gezien!!

16-03-2011, 11:16

Citaat door S.miley_wOman:
Oef, ayemma lehbiba!! Wolaah, k stond met open mond te kijken!! Mn collega tegenover mij zei Wardaa klap je mond ff dicht, het lijkt alsof je een spook hebt gezien!!



jaa het was echt eng
ik werd daarna wakker en kon niet meer slapen..

naamgenootje

16-03-2011, 11:16



Citaat door Ghzalaa:
En toen besloot je dat je niet meer op mannen zult vallen maar op vrouwen?




yeah right wil je een relatie met mij dan

16-03-2011, 11:18

Citaat door PareltJe_Nr1:
Ze zeggen dat wnr je over slangen droomt je vijanden hebt en wnr die slang je bijt er iets ergs gaat gebeuren ofzo.

Hmm maar van die heksen en monsters zou ik het niet weten.. Inderdaad enge droom man.. Feshkel..

Heb je wat op je geweten wla?




haters heb ik zeker

jaa man echt eng ik ga het navragen wat het betekend wil het weten..
en nee heb niks op me geweten hamdollah

16-03-2011, 11:20

Citaat door tabdarst-zina:
yeah right wil je een relatie met mij dan


Nee, dat wil ik al!!

Pagina's : [1] 2 3