Bekijk volle/desktop versie : Waarom?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

28-09-2004, 00:10
Waarom willen mannen liever een maagd, of heb ik het mis?
Ik bedoel iemand die niet meer maagd is heeft ervaring, dat is toch veel leuker? Of voelt het lekker om iemand te ontmaagden?

28-09-2004, 00:13

Citaat door Just_me:
Ik bedoel iemand die niet meer maagd is heeft ervaring, dat is toch veel leuker? Of voelt het lekker om iemand te ontmaagden?
meen je het serieus? ben jij nog maagd als ik vragen mag?

28-09-2004, 00:15
Schat, ben van het vrouwelijk geslacht, netzoals jij??

28-09-2004, 00:26

Citaat door Just_me:
vind ik een goede vraag en ik vind dat er nix mis is met een niet maagd..

28-09-2004, 00:33

Citaat door Just_me:
omdat ik tijdens een eventuele ruzie niet wil horen dat die andere
beter was dan mij

28-09-2004, 00:48
omdat wij geen vrouw willen die helemaal doorboort is

28-09-2004, 08:23
Oh dus een vrouw die gescheiden is, is helemaal doorboort en die willen 'wij' niet. Nou fraai is dat, ik dacht dat de Profeet iets anders beweerde maar goed.

28-09-2004, 08:51

Citaat door Just_me:
salaam aleikom.
het is eenmaal zo dat je maagd het huwelijk ingaat,van beiden kanten
dat is een feit,dat is wat we alle moslims ook erg goed moeten beseffen dat het gewoon zo is
geen andere stomme gedachte er achteraan.het is haram voor het huwlijk!

maar dat je zegt ,als je niet meer maagd bent,heb je meer ervaring en het is leuker sorry dat k het zeg maar dat is bullshxit om het maar zo uit te drukken ,heeft niets met ervaring te maken .
iemand die nooit sex heeft gehad ,kan ook net zo goed gaan ,mischien wel beter als met iemand die het eerder heeft gedaan.

als k ga trouwen met een getrouwd vrouw ,zeg k je eerlijk dat k het mischien wel erg ga vinden ja omdat jij niet de eerste bent.
je voelt je bedrogen dat is het denk k.
maaar ja goed allah 3lem waarom dat zo is

wa salaam aleikom wr wb

28-09-2004, 10:44

Citaat door Just_me:
Er is niets mis mee met een niet-maagd: Als het een gescheiden vrome vrouw is of een weduwe waarom niet? Is alleen goed, als je haar trouwd.
Als het meisje niet-maagd is doordat ze verdwaald was van de islam, en ze heeft berouw getoond en volgt nu wel de juiste weg: waarom niet: Allah vergeeft haar als ze oprecht is en iman heeft: waarom zou jij dat als mens niet doen?

ijk als je een meisje/ vrouw trouwt is belangrijk: Is ze opdat moment een goede praktiserende moslim, zal ze zich ook zo blijven gedragen. Dat ze in het verleden fouten heeft gemaakt en ze heeft er oprecht spijt van, is een gesloten boek.
Maar een meije moet niet denken van: ik ga nu doen wat ik wil, en ik toon later wel spijt en dan komt het allemaal wel goed: dan is de intentie er niet en de kans is klein dat je echt vergeven wordt.

Maar de domme redenen die jij aanhaalt slaan nergens op: Ervaring ? leuk is om iemand te ontmaagden? Achterlijke redenatie.

28-09-2004, 11:29
taaaaz,

als een jongen niet meer maagd is moet tie de left niet hebben om aan een dame te vragen of zij nog maagd is.

sorry hoor, maar f uck die traditie's van maagdelijkheid.

en als je echt van iemand houdt en hij/zij jou dan ben je meer open en eerlijk en valt het allemaal wel mee.

het is ook neit eerlijk dat de jongens ne uken er op los en op het eind zeggen "ik wil een maagd meisje hebben"
dat is gewoon egostisch.

28-09-2004, 11:30
juistem ieffies

28-09-2004, 11:31
toch vindt ik bij de dames dat ze zichzelf moeten respecteren en bij je ware ontmaagd worden.

waar is die van mij!!

28-09-2004, 16:32

Het gaat niet om het lekkere gevoel wat het geeft.
Maar het gaat erom dat je liever een maagd wil om dat je dan weet dat er geen andere
si moh op heeft gelegen.
je moet het zien als een soort schoonheid.

28-09-2004, 16:47
je geeft een prof voetballer toch geen versleten bal om er mee te voetballen, of wel soms?

28-09-2004, 17:09
nou een ingespeelde poes zet je nooit buitenspel dus geef me een poes met ervaring die mij verwent ipv dat ik die poes de hele tijd bij de hand moet nemen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6