Bekijk volle/desktop versie : Wollah hé ik snap iets niet, beste Marokkaantjes..



Pagina's : [1] 2

15-03-2011, 21:28
[Het valt mij enorm op dat de meeste topics voortvloeien uit opgekropte frustraties & persoonlijke issues.. Waarom bespreken jullie zulke dingen niet persoonlijk met jullie familie/vrienden/kennissen? Daar heb je ongetwijfeld veel meer aan dan nutteloze raad die je hier krijgt van complete strangers..

Begrijp me niet verkeerd, dit is een forum & daarvoor dienen zulke onderwerpen voor, maar geef toe --> wollah sommigen overdrijven echt zwaaaarrr..

Haal diep adem & smile! ]

Dont hate me!

15-03-2011, 21:32


Die wollah hoeft niet. Voor de rest heb je wel een punt.

15-03-2011, 21:33

Citaat door S.Wijsheid:
Die wollah hoeft niet. Voor de rest heb je wel een punt.


Dank u

15-03-2011, 21:34
Wel leedvermaak. Sommige komen hiet met de meest onzinnige dingen,

Maar goed, je hebt gelijk. =)

15-03-2011, 21:35



Citaat door Younes-Deejay:
[Het valt mij enorm op dat de meeste topics voortvloeien uit opgekropte frustraties & persoonlijke issues.. Waarom bespreken jullie zulke dingen niet persoonlijk met jullie familie/vrienden/kennissen? Daar heb je ongetwijfeld veel meer aan dan nutteloze raad die je hier krijgt van complete strangers..

Begrijp me niet verkeerd, dit is een forum & daarvoor dienen zulke onderwerpen voor, maar geef toe --> wollah sommigen overdrijven echt zwaaaarrr..

Haal diep adem & smile! ]

Dont hate me!



Heb je speciaal een account aangemaakt om alle marokkanen te kleineren? Het is niet marokkaantjes, hetzelfde als dat mensen jou younes noemen en niet younesje.

Als je wat te melden hebt, doe dat op een normale manier, en anders flikker je maar een eind op.

15-03-2011, 21:35
Jieh, doe maar stoer. Met uw mini-pianootje. Of nee, dat moet een key-board ofzo voorstellen.

15-03-2011, 21:36

Citaat door KabouterKwebbel:
Heb je speciaal een account aangemaakt om alle marokkanen te kleineren? Het is niet marokkaantjes, hetzelfde als dat mensen jou younes noemen en niet younesje.

Als je wat te melden hebt, doe dat op een normale manier, en anders flikker je maar een eind op.

HAHAHA, cool. Tenminste iemand dat hem doorheeft. Snotneus van mijn kloeten.

15-03-2011, 21:37
zo hoebedoel je meteen slechte reacties hij geeft toch alleen ze mening of mag dat ook niet?

15-03-2011, 21:38
Lijkt net een Turk.

15-03-2011, 21:39
je wilt niet weten, wat ik bekende soms hier zie openen.
lach mij dood om ze, maar aan de andere kant ook weer zielig.

15-03-2011, 21:39

Citaat door KabouterKwebbel:
Heb je speciaal een account aangemaakt om alle marokkanen te kleineren? Het is niet marokkaantjes, hetzelfde als dat mensen jou younes noemen en niet younesje.

Als je wat te melden hebt, doe dat op een normale manier, en anders flikker je maar een eind op.

Wat is jouw probleem?

Citaat door S.Wijsheid:
Jieh, doe maar stoer. Met uw mini-pianootje. Of nee, dat moet een key-board ofzo voorstellen.


Citaat door S.Wijsheid:
HAHAHA, cool. Tenminste iemand dat hem doorheeft. Snotneus van mijn kloeten.


Wat een taalgebruik, jij bent dus het ideale voorbeeld waarover ik het heb.. Jouw hijaab is betekenisloos ik schaam me in jouw plaats, ik snap mensen als jij niet

15-03-2011, 21:40

Citaat door S.Wijsheid:
HAHAHA, cool. Tenminste iemand dat hem doorheeft. Snotneus van mijn kloeten.



Ik kan daar echt zo erg niet tegen, gatveredamme. Het enige waarom hij zo praat is omdat hij zich verschuilt achter dat idiote account van hem.

Je mag een vraag stellen, natuurlijk, maar wat hij doet is gewoon triest.

15-03-2011, 21:42



Citaat door KabouterKwebbel:
Ik kan daar echt zo erg niet tegen, gatveredamme. Het enige waarom hij zo praat is omdat hij zich verschuilt achter dat idiote account van hem.

Je mag een vraag stellen, natuurlijk, maar wat hij doet is gewoon triest.


Wat is triest? Wat doe ik?

15-03-2011, 21:43

Citaat door Younes-Deejay:
Wat is jouw probleem?



Mijn probleem is jouw taalgebruik. Ik voel me al aangevallen zonder je verhaal te lezen. Ik ben geen marokkaantje, ik ben een trotse marokkaan/nederlander, dus ik tolereer het absoluut niet om verkleint te worden.

Als je serieus genomen wil worden verander je marokkaantjes eerst maar eens door beste forumleden of iets in die trant.

15-03-2011, 21:46

Citaat door KabouterKwebbel:
Mijn probleem is jouw taalgebruik. Ik voel me al aangevallen zonder je verhaal te lezen. Ik ben geen marokkaantje, ik ben een trotse marokkaan/nederlander, dus ik tolereer het absoluut niet om verkleint te worden.

Als je serieus genomen wil worden verander je marokkaantjes eerst maar eens door beste forumleden of iets in die trant.


Dus als ik het goed heb vind jij het verkleinwoordje "Marokkaantje" ipv "Marokkaan" beledigend?

Volgens mij moet jij naar een psycholoog om te zien of jij een probleem hebt in je hoofd, want als jij dit interpreteert als beledigend dan is dat jouw probleem & voel je jezelf maar lekker aangesproken.

Mijn probleem niet.

Pagina's : [1] 2