Bekijk volle/desktop versie : Zwanger & dansen



15-03-2011, 20:41
Hoi Ladies,Wat vinden jullie van zwangeren dames van wie de buik goed zichtbaar is en dansen op bruiloften? En dan bedoel ik ook echt schudden met die billen hahaha. Ik heb het 3 keer gezien, bij 1 was het echt verschrikkelijk om aan te zien en die andere twee vond ik wel mooi om te zien. Ik weet niet waarom ik het bij de een wel mooi vond en de ander niet. WAT VINDEN JULLIE, een BIG NO NO of een ACH WAAROM NIET

15-03-2011, 21:21


Ik vind dat mensen moeten doen waar ze zin in hebben dus ACH WAAROM NIET?

15-03-2011, 21:27
moeten ze lekker zelf weten. als ze er bij goed voelen. maar ik zou het wel rustig aan doen . niet echt gaan cheken

15-03-2011, 21:38
Ik heb 1 keer meegemaakt op een bruiloft dat er een vrouw was met een dikke buik. Het was echt net een bal. Ze ging nie schudden met haar billen maar keihard naar voren en achteren met haar buik. Ze hield dit echt lang vol en het was echt geen gezicht. Het leek net alsof ze het kind eruit wou slaan

Een beetje heupwiegen oke maar zo tekeer gaan? Big NO NO

15-03-2011, 22:06


Wajow lijkt me best zwaar om met een dikke toeter te dansen. Zie vaak zwangeren die amper kunnen lopen, laat staan shaken op de dansvloer.

15-03-2011, 22:07
Ik vind het niet kunnen!!!

15-03-2011, 22:11
Ik ben ook op een bruiloft geweest toen ik 6 maanden zwanger was. Ik had toen ook al een toeter hoor, maar ik heb wel gedanst...Onder dansen verstaan ik dan gewoon een beetje bewegen op de maat van de muziek. Geen doek om de billen en ook niet tekeer gaan op chaaibi.

k vind dat dat gewoon moet kunnen.

15-03-2011, 22:20
Ik dacht zelf ook inderdaad beetje met muziek meebewegen klappen enz is ok, maar dan echt shaken shaken NO WAY! Maar Iedereen moet wel doen wat die leuk vindt, dat het niet altijd een prettig zicht is tja.... Wat me wel verraste, er was eentje die was echt aan het shaken (ik zag haar van achter) en ze zag er gewoon mashallah slank uit, ineens draait ze om, mega zwangere buik, Dat vond ik zo prachtig om te zien.

16-03-2011, 09:46
Ik heb het nooit meegemaakt eigelijk.

Ik zou het persoonlijk niet doen, echt keihard shaken met zo bolle buik. Beetje draaien met je handjes in de lucht en lichtelijk bewegen op de maat van muziek vind ik gepaster.

16-03-2011, 10:43
dan zitten ze blijkbaar lekker in hun vel!!
als ik hoogzwanger ben is shaken wel het laatste waar ik aan zou denken.

16-03-2011, 11:48
Ik zou het niet durven of willen,

gewoon bang dat ik het kind iets aandoe

16-03-2011, 14:36

Citaat door LamiaNoor:
Hoi Ladies,Wat vinden jullie van zwangeren dames van wie de buik goed zichtbaar is en dansen op bruiloften? En dan bedoel ik ook echt schudden met die billen hahaha. Ik heb het 3 keer gezien, bij 1 was het echt verschrikkelijk om aan te zien en die andere twee vond ik wel mooi om te zien. Ik weet niet waarom ik het bij de een wel mooi vond en de ander niet. WAT VINDEN JULLIE, een BIG NO NO of een ACH WAAROM NIET

Hahahahaha heb ik ook een keer meegemaakt.. moest echt me lach inhouden..

Misschien zelfde feest gehad?..

16-03-2011, 15:36


Ik heb pas nog een bruiloft meegemaakt met me grote buikje...
ik heb de hele avond op me kont gezeten..
Ten eerste het zit er gewoon niet meer in om te kunnen dansen.. Het is niet meer zo soepel..

Als je gewoon rustig meedanst en meeklapt, ok, dat kan nog...
Maar als je helemaal wilt uitsloven en je kont alle kanten wilt shaken, NO WAY denk ik..

ik ging lange tijd geleden in de kamer voor de spiegel proberen te dansen.. Pfff dat is al vermoeiend nog geen eens 1 min heb ik het volgehouden..
Je baby wordt heen en weer geshaked !! hihih