Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat is het beste om te ontharen! Vertel het ff hier...



Pagina's : [1] 2

15-03-2011, 18:43
Met een epilator, harsen, scheren of toch gewoon weg laten laseren?

Wat doen jullie?

15-03-2011, 18:47


Ik scheer nu, maar ga inshaAllah overstappen naar het harsen of ik ga zo een epilator kopen. Want met scheren komt het gwn te snel trug

15-03-2011, 18:49
Gezicht met touw. & lichaam ontharingscreme en scheren. Wel met lotion en gilette. Ik ben nog niet klaar voor harsen

15-03-2011, 18:52

Citaat door taktakzit0ena:
Ik scheer nu, maar ga inshaAllah overstappen naar het harsen of ik ga zo een epilator kopen. Want met scheren komt het gwn te snel trug



ja wollahila ik scheer ook..maar vind het echt te snel terugkomen dus ik denk dat ik ook over ga naar het harsen of de epilator

15-03-2011, 18:55


Gezicht doe ik met ontharingscrème. Lichaam op dit moment scheren maar als het zomer is ga ik harsen.

15-03-2011, 18:55

Citaat door kawie:
Gezicht met touw. & lichaam ontharingscreme en scheren. Wel met lotion en gilette. Ik ben nog niet klaar voor harsen



hahahaha volgens mij doet het echt zo een pijn dat harsen..dat word gewoon even doorbijten wil ik voor een langere periode zachte en haarloze benen hebben

15-03-2011, 19:16

Citaat door Jsminaaaaax:
Gezicht doe ik met ontharingscrème. Lichaam op dit moment scheren maar als het zomer is ga ik harsen.



gezicht met ontharingscreme

haha apart?

15-03-2011, 19:19
benen enzo met een scheermesje, de rest harsen

15-03-2011, 19:20

Citaat door Madame-Moiselle:
gezicht met ontharingscreme

haha apart?


ik zou het zelf ook niet doen, zo komen je haren dikker terug

Handige tips over ontharen van snor/bovenlip

16-03-2011, 19:18

Citaat door Madame-Moiselle:
ja wollahila ik scheer ook..maar vind het echt te snel terugkomen dus ik denk dat ik ook over ga naar het harsen of de epilator



jaa vet irritant, denk je eindelijk gladde benen volgende dag voel je alweer stoppeltjes Wat is beter denk je, harsen of zo een epilator

16-03-2011, 19:31
Ik scheer nu (nog) en vind het echt drie niks. Ik begin het met elke scheerbeurt te haten. Altijd stoppels en de haren komen dikker, donkerder en sneller terug. Plus een scheermesje pakt niet alles.

Harsen pakt niet alles goed en moet je het telkens opnieuw doen en het doet verrekte veel pijn.

Ik stap over op epileren. Ik ben nog op zoek naar een goed model.

17-03-2011, 14:50

Citaat door taktakzit0ena:
jaa vet irritant, denk je eindelijk gladde benen volgende dag voel je alweer stoppeltjes Wat is beter denk je, harsen of zo een epilator



haha echt hea!

ik ga denk ik toch zo'n epilator halen..denk dat het beter is

17-03-2011, 14:54



Citaat door Experience:
Ik scheer nu (nog) en vind het echt drie niks. Ik begin het met elke scheerbeurt te haten. Altijd stoppels en de haren komen dikker, donkerder en sneller terug. Plus een scheermesje pakt niet alles.

Harsen pakt niet alles goed en moet je het telkens opnieuw doen en het doet verrekte veel pijn.

Ik stap over op epileren. Ik ben nog op zoek naar een goed model.




hahaha dat is echt niet normaal man hoe snel het terug komt en veel dikker en donkerder ja ..voordat je het weet als je ff geen zin hebt om te scheren heb je net mannenlijke behaarde benen zo erg is het

pfff ben al zo lui iemand moet je ook nog elke dag scheren om die rot haartjes op je benen maar weg te houden

17-03-2011, 15:01
Misschien heb je hier iets aan:
Zelfgemaakte wax

17-03-2011, 15:20

Citaat door princes86:
Misschien heb je hier iets aan:
Zelfgemaakte wax



het is wel handig zo een zelfgemaakte wax maar ik heb daar dus echt geen geduld voor..

ik ga gewoon een epilator halen insha'Allah

Pagina's : [1] 2